Przejdź do głównej zawartości

VOLKSWAGEN – KATALIZATOR 1J0178EBCL

Katalizator 1J0178EBCL to katalizator pochodzący z Volkswagena Golfa IV (1J1). Jego waga to 1,27 kg. Długość sięga 45 cm. Charakteryzuje się ciemnobrązową barwą, oraz podłużnym kształtem. Katalizator ma niesymetryczną obudową. Z jednej strony ma przymocowaną pokrywę z kilkoma otworami.
Volkswagen Golf IV (1J1) – to czwarta generacja tego kompaktowego samochodu. Produkowany był w latach 1997 – 2006 przez niemiecki koncern Volksvagen AG.

Foto: https://autodata24.com/volkswagen/golf/golf-iv-1j1/details
Premiera modelu miała miejsce w 1997 roku we Frankurcie, gdzie odbywały się targi motoryzacyjne. Zaprojektowany przez Hartmuta Warkussa, który pracował wcześniej dla marki Audi. To co odróżniało czwartą generację od poprzednika, to bardziej opływowy kształt, ocynkowane nadwozie oraz większa masywność. W 1998 roku na rynek wprowadzono wersję sedan o nazwie Bora, a także pierwszego golfa z napędem na cztery koła, a w 2000 r. pierwszy model z 6-biegową skrzynią.
Warto wspomnieć tu również o wersji R32, która była w stanie osiągnąć prędkość 250 km/h. W 2004 roku natomiast, linię produkcyjną opuściła wersja limitowana W12, wyposażona w silnik o pojemności 6 litrów. Auto osiągało moc 600 KM i prędkość 340 km/h. Limitowana wersja liczyła zaledwie 600 egzemplarzy.
To właśnie z czwartej generacji wywodzi się najdroższy Golf, który został sprzedany za kwotę 188 938 Euro w 2005 roku, na aukcji. Osiągnięto tak wysoką cenę, ponieważ jego pierwszym właścicielem był papież, Benedykt XVI.
Auto można było zakupić w wersji sedan, cabrio, kombi (od 1999 r) Mimo braku zaawansowanych rozwiązań technicznych ani wyszukanego designu, model cieszył się dużą popularnością. Łącznie wyprodukowano niecałe 5 milionów egzemplarzy Golfa IV. Na polskim rynku wciąż odnaleźć można wiele powypadkowych egzemplarzy, w bardzo złym stanie technicznym, a rozpiętość cenowa na portalach ogłoszeniowych jest dość duża. Ceny zaczynają się od 3 tysięcy, a kończą nawet na 40 tysiącach.
Auto wciąż polecane jest przez wielu mechaników, ze względu na ich tanią eksploatacje i serwisowanie. Części zamienne są łatwe do pozyskania od ręki i tanie, a mechanicy nie mają problemów z naprawą. Panuje również przekonanie, że tylko awaria silnika jest w stanie unieruchomić to auto.
Do największych zalet modelu należą prostota, solidnie wykonane zawieszenie oraz trwałość. Po zakończeniu produkcji modelu, w 2006 roku, podczas targów Montevideo MotorShow światło dzienne ujrzała brazylijska wersja modelu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniac...

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście...

INSTRUKCJA KORZYSTANIA Z BAZY BDO – CZ.1 – GENEROWANIE KARTY PRZEKAZANIA ODPADÓW---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

INSTRUKCJA KORZYSTANIA Z BAZY BDO – CZ.1 – GENEROWANIE KARTY PRZEKAZANIA ODPADÓW Niniejszy artykuł będzie pierwszym z serii dotyczącej pracy w  Bazie BDO . Temat jest dość rozległy i wszystkim niewtajemniczonym może wydawać się, że jest skomplikowany. Chcemy jednak pokazać, że wcale tak nie jest. W tym, oraz w następnych wpisach, pokażemy Wam jak wygenerować KPO, czyli  Kartę Przekazania Odpadów , jak zaplanować ich transport, czy jak stworzyć Kartę Ewidencji Odpadów. Artykuły te kierujemy do naszych Obecnych i Przyszłych Kontrahentów, by ułatwić im codzienną pracę, lub utrwalić wiadomości, które już posiadają. Skupimy się więc w prezentowanych przykładach na przekazywaniu odpadów o kodzie  160801, czyli zużytych katalizatorów samochodowych . W przypadku odpadów o innych kodach, zgodnych z Klasyfikacją Odpadów Ministerstwa Ochrony Środowiska, postępowanie będzie jednak analogiczne. Dziś pokażemy w prosty sposób jak wygenerować Kartę Przekazania Odpadów....