Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/

Katalizator o numerze 46435411 charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości.
Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu Fiat Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie.
Katalizator 46435411 z Fiata Palio
Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata.
Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika Fiata Uno.
Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę.
Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Początkowo ten model pojazdu był produkowany wyłącznie w Brazylii i Argentynie. W kolejnym roku rozszerzono linie montażowe o takie kraje jak Maroko, Wenezuela, a także Polska. W następnych latach wraz z rozwojem sprzedażowym modelu powstawały kolejne linie we wschodniej części świata.
Fiat Palio Weekend to typowe kombi. Pierwsza generacja tego modelu wyróżniała się 4,1 metrowym rozmiarem oraz dużą praktycznością.
Najpopularniejszymi silnikami były jednostki benzynowe o pojemności 1,2 l  i mocy 80 KM, a także 1,6 l i mocy 106 KM. Ważną informacją jest fakt, że w Polsce nie było możliwości zakupu tego modelu w dieslu.
Choć samochód był produkowany w wersji 5-drzwiowej i posiada 5 miejsc to jednak zważając na jego wąską sylwetkę najwygodniej podróżuje się nim w 4 osoby. Pomimo niewielkich gabarytów od strony pasażerskiej, pojazd cechuje duża pojemność bagażnika. W zależności od wariantów złożenia oparć i kanapy może uzyskać wielkość od 460l do 1540 l.
Fiat Palio Weekend można było nabyć w dwóch wersjach mniej i bardziej wyposażonej. W zależności od wybranego wariantu model ten posiadał: jedną lub dwie poduszki powietrzne, immobiliser, elektrycznie opuszczane szyby, centralny zamek.
Zważając na segment pojazdu nie można oczekiwać po tym modelu wielkich wrażeń. Samochód jest stworzony dla osób, które cenią sobie cenę oraz skuteczność dotarcia do celu na krótkich trasach przejazdowych.  Zdecydowanymi plusami tego samochodu są pakowność, niskie koszty zakupu części, niska cena za zakup pojazdu. Minusami z pewnością są odczuwalny brak komfortu podczas jazdy głównie jeśli chodzi o siedzenia na tylnej części pojazdu, a także niska jakość surowców z których wykonane zostały wnętrze pojazdu jak również częsta awaryjność elektryki.
W 2002 roku producent zdecydował odświeżyć debiutancki model na Palio Weekend II.
Druga wersja modelu wyróżniała się odmienioną stylistyki głównie nadwozia i jej przedniej części. Ulepszona wersja posiadała również nową wersję deski rozdzielczej, zdecydowanym plusem było poprawienie zawieszenia oraz pojawienie się nowych silników.
Ogólnie podsumowując Fiat Palio Weekend jest samochodem idealnym do jady miejskiej. Jego niewielki koszt zakupu jak i eksploatacji, a także niska awaryjność sprawia, że ten model cieszył się popularnością nie tylko wśród osób indywidualnych, ale również wśród przedsiębiorców.
Ostatecznie produkcja modelu Palio Weekend zakończyła się w roku 2005 jednak do roku 2017 można nabyć pojazdy o skróceni wersji Fiat Palio II.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo