Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR NUMER KT1156/A2204904314/R02 Z MERCEDESA-Skup katalizatory Chrzanów

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-numer-kt1156-a2204904314-r02-z-mercedesa/

Katalizator o numerze KT1156/A2204904314/R02 znajduje się w samochodach marki Mercedes.  Cechuje go nietypowy kształt za sprawą dwóch, długich wypustów, które zakańczają symetryczną puszkę z metalami. Jego długość to około 70 cm i 20 cm szerokości, a wagę jego wkładu, szacuje się w granicach 2,16 kg. Aktualną cenę za ten katalizator można znaleźć na naszej stronie internetowej.
Katalizator KT1156/A2204904314/R02 z Mercedesa W211
Mercedes W211 jest produkowany od roku 2002 przez niemiecki koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz. Uznany za pojazd klasy wyższej-średniej Premium w segmencie E,  stał się najbardziej popularną limuzyną w tym segmencie.
Model W211 jest trzecią generacją Mercedesa klasy E, który zastąpił poprzednika o nazwie W210. Samochód oferowany był w dwóch wersjach nadwoziowych. Wersja czterodrzwiowego sedana nazywano tytułowym opisem W211, z kolei wersja pięciodrzwiowa kombi nosiła nazwę S211.
Zarówno jedną jak i drugą wersję wyróżnia przestronność przedziału pasażerskiego, wygoda, elegancja, komfort oraz nowoczesny design.
Model Mercedesa z pewnością przykuwa uwagę ze względu na świetne wykończenia, gigantyczny bagażnik o pojemności 540 l oraz szeroką gamę nowoczesnych silników. Model katalizatora o którym piszemy znajdował się w jednym z dynamicznych silników w wersji E320 o pojemności V6 3,2 l i mocy 224 KM gdzie maksymalne osiągnięcie prędkości sięga do 250 km/h.
Poza silnikami benzynowymi producent oferował wersje wysokoprężne w tym turbodiesle, gdzie została stworzona nawet wersja proekologiczna o pojemności 3,0 CDI Bluetec o mocy 211 KM. Ostatnim silnikiem, który został wprowadzony do tego modelu był silnik 1,8 CNG, który mógł być zasilany zarówno benzyną jak i gazem.
Klienci cenią ten model za jego zwrotność oraz komfort prowadzenia w czasie podróży. Zasługą tego wyniku z pewnością jest zastosowanie wielowahaczowego zawieszenia oraz wykonania karoserii z aluminiowych elementów, które przyczyniły się do obniżenia masy pojazdu.
Marcedes W211  opiewa się w elektronice, która ma wspomagać pracę pojazdu i podwyższać komfort jazdy. Oczywiście są to cechy, które zdają się być wygodą i luksusem jednak warto wiedzieć, że jakakolwiek awaria elektroniczna wiąże się z wizytą serwisową, ponieważ zdobycie części zamiennych jest  bardzo trudne.
W 2004 roku odbyła się akcja przywoławcza za sprawą wadliwej pracy elektrohydraulicznego układu hamulcowego SBC w związku z czym w roku 2006 zostały wprowadzone modernizacje, które miały na celu poprawę i pełną sprawność układu hamulcowego oraz zawartego w nim oprogramowania.
Poza tą modyfikacją, samochód przeszedł niewielki facelifting,  gdzie wymieniono zderzak, wprowadzono nowe klosze lamp tylnych, zmieniona została osłona chłodnicy, a także wprowadzono drobne zmiany przy desce rozdzielczej.
Opisując całościowo modelu W211 warto docenić jego dobre prowadzenie, dynamiczne silniki, wysoki komfort jazdy, świetne wykończenie i przestronne wnętrze i bagażnik.
Na wady składają się elektryka, szczególnie kłopotliwe są hamulce elektrohydrauliczne, wysoka cena zakupy, a także wysokie koszty eksploatacji.
Pomimo skrajnych opinii na temat Marcedesa W211 samochód cieszy się ogromna popularnością oraz rzeszą fanów. Technologiczne rozwiązania pochodzące od Mercedesów klasy S z pewnością przyczyniły się do odniesienia sporego sukcesu tego modelu. Odwiecznymi rywalami Mercedesa W11 są Audi A6 oraz BMW serii 5.  W roku 2009 zakończono produkcję tego modelu i wprowadzono czwartą generację modelu o nazwie W212.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo