https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-numer-kt1156-a2204904314-r02-z-mercedesa/
Katalizator o numerze KT1156/A2204904314/R02 znajduje się w samochodach marki Mercedes. Cechuje go nietypowy kształt za sprawą dwóch, długich wypustów, które zakańczają symetryczną puszkę z metalami. Jego długość to około 70 cm i 20 cm szerokości, a wagę jego wkładu, szacuje się w granicach 2,16 kg. Aktualną cenę za ten katalizator można znaleźć na naszej stronie internetowej.
Mercedes W211 jest produkowany od roku 2002 przez niemiecki koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz. Uznany za pojazd klasy wyższej-średniej Premium w segmencie E, stał się najbardziej popularną limuzyną w tym segmencie.
Model W211 jest trzecią generacją Mercedesa klasy E, który zastąpił poprzednika o nazwie W210. Samochód oferowany był w dwóch wersjach nadwoziowych. Wersja czterodrzwiowego sedana nazywano tytułowym opisem W211, z kolei wersja pięciodrzwiowa kombi nosiła nazwę S211.
Zarówno jedną jak i drugą wersję wyróżnia przestronność przedziału pasażerskiego, wygoda, elegancja, komfort oraz nowoczesny design.
Model Mercedesa z pewnością przykuwa uwagę ze względu na świetne wykończenia, gigantyczny bagażnik o pojemności 540 l oraz szeroką gamę nowoczesnych silników. Model katalizatora o którym piszemy znajdował się w jednym z dynamicznych silników w wersji E320 o pojemności V6 3,2 l i mocy 224 KM gdzie maksymalne osiągnięcie prędkości sięga do 250 km/h.
Poza silnikami benzynowymi producent oferował wersje wysokoprężne w tym turbodiesle, gdzie została stworzona nawet wersja proekologiczna o pojemności 3,0 CDI Bluetec o mocy 211 KM. Ostatnim silnikiem, który został wprowadzony do tego modelu był silnik 1,8 CNG, który mógł być zasilany zarówno benzyną jak i gazem.
Klienci cenią ten model za jego zwrotność oraz komfort prowadzenia w czasie podróży. Zasługą tego wyniku z pewnością jest zastosowanie wielowahaczowego zawieszenia oraz wykonania karoserii z aluminiowych elementów, które przyczyniły się do obniżenia masy pojazdu.
Marcedes W211 opiewa się w elektronice, która ma wspomagać pracę pojazdu i podwyższać komfort jazdy. Oczywiście są to cechy, które zdają się być wygodą i luksusem jednak warto wiedzieć, że jakakolwiek awaria elektroniczna wiąże się z wizytą serwisową, ponieważ zdobycie części zamiennych jest bardzo trudne.
W 2004 roku odbyła się akcja przywoławcza za sprawą wadliwej pracy elektrohydraulicznego układu hamulcowego SBC w związku z czym w roku 2006 zostały wprowadzone modernizacje, które miały na celu poprawę i pełną sprawność układu hamulcowego oraz zawartego w nim oprogramowania.
Poza tą modyfikacją, samochód przeszedł niewielki facelifting, gdzie wymieniono zderzak, wprowadzono nowe klosze lamp tylnych, zmieniona została osłona chłodnicy, a także wprowadzono drobne zmiany przy desce rozdzielczej.
Model W211 jest trzecią generacją Mercedesa klasy E, który zastąpił poprzednika o nazwie W210. Samochód oferowany był w dwóch wersjach nadwoziowych. Wersja czterodrzwiowego sedana nazywano tytułowym opisem W211, z kolei wersja pięciodrzwiowa kombi nosiła nazwę S211.
Zarówno jedną jak i drugą wersję wyróżnia przestronność przedziału pasażerskiego, wygoda, elegancja, komfort oraz nowoczesny design.
Model Mercedesa z pewnością przykuwa uwagę ze względu na świetne wykończenia, gigantyczny bagażnik o pojemności 540 l oraz szeroką gamę nowoczesnych silników. Model katalizatora o którym piszemy znajdował się w jednym z dynamicznych silników w wersji E320 o pojemności V6 3,2 l i mocy 224 KM gdzie maksymalne osiągnięcie prędkości sięga do 250 km/h.
Poza silnikami benzynowymi producent oferował wersje wysokoprężne w tym turbodiesle, gdzie została stworzona nawet wersja proekologiczna o pojemności 3,0 CDI Bluetec o mocy 211 KM. Ostatnim silnikiem, który został wprowadzony do tego modelu był silnik 1,8 CNG, który mógł być zasilany zarówno benzyną jak i gazem.
Klienci cenią ten model za jego zwrotność oraz komfort prowadzenia w czasie podróży. Zasługą tego wyniku z pewnością jest zastosowanie wielowahaczowego zawieszenia oraz wykonania karoserii z aluminiowych elementów, które przyczyniły się do obniżenia masy pojazdu.
Marcedes W211 opiewa się w elektronice, która ma wspomagać pracę pojazdu i podwyższać komfort jazdy. Oczywiście są to cechy, które zdają się być wygodą i luksusem jednak warto wiedzieć, że jakakolwiek awaria elektroniczna wiąże się z wizytą serwisową, ponieważ zdobycie części zamiennych jest bardzo trudne.
W 2004 roku odbyła się akcja przywoławcza za sprawą wadliwej pracy elektrohydraulicznego układu hamulcowego SBC w związku z czym w roku 2006 zostały wprowadzone modernizacje, które miały na celu poprawę i pełną sprawność układu hamulcowego oraz zawartego w nim oprogramowania.
Poza tą modyfikacją, samochód przeszedł niewielki facelifting, gdzie wymieniono zderzak, wprowadzono nowe klosze lamp tylnych, zmieniona została osłona chłodnicy, a także wprowadzono drobne zmiany przy desce rozdzielczej.
Opisując całościowo modelu W211 warto docenić jego dobre prowadzenie, dynamiczne silniki, wysoki komfort jazdy, świetne wykończenie i przestronne wnętrze i bagażnik.
Na wady składają się elektryka, szczególnie kłopotliwe są hamulce elektrohydrauliczne, wysoka cena zakupy, a także wysokie koszty eksploatacji.
Na wady składają się elektryka, szczególnie kłopotliwe są hamulce elektrohydrauliczne, wysoka cena zakupy, a także wysokie koszty eksploatacji.
Pomimo skrajnych opinii na temat Marcedesa W211 samochód cieszy się ogromna popularnością oraz rzeszą fanów. Technologiczne rozwiązania pochodzące od Mercedesów klasy S z pewnością przyczyniły się do odniesienia sporego sukcesu tego modelu. Odwiecznymi rywalami Mercedesa W11 są Audi A6 oraz BMW serii 5. W roku 2009 zakończono produkcję tego modelu i wprowadzono czwartą generację modelu o nazwie W212.
Komentarze
Prześlij komentarz