Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 96350080/DAC/MADE IN KOREA Z DAEWOO LANOS I NUBIRA-Katalizatory Chrzanów

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-96350080-dac-made-in-korea-z-daewoo-lanos-i-nubira/

Katalizatory o numerze 96350080/DAC/MADE IN KOREA wykorzystywane są przez koreańską markę Daewoo. Pokrywa liczy około 45 cm długości, a waga wkładu ceramicznego wynosi 1,23 kg. Cechuje je neizwykle symetryczna obudowa o spłaszczonych brzeach i poprzecznie ułożonych paskach. Katalizatory te montowano w modelach Daewoo Lanos 1.3 i 1.5 w wersji benzynowej z 1997, oraz w Daewoo Nubira Saloon 1.6 16V w latach 1997-2002.
Aktualną cenę detaliczną modelu można sprawdzić na stronie katalizatora.
Katalizator 96350080/DAC/MADE IN KOREA z Daewoo Nubira – katalizator bez pokrywy
Katalizator 96350080/DAC/MADE IN KOREA z Daewoo Nubira – katalizator z pokrywą
Na temat modeli Lanos i Nubira nie mieliśmy jeszcze okazji wspominać. Dziś poruszymy temat tego ciekawszego, czyli Nubiry.
Historia tego pojazdu sięga 1997 roku, kiedy świat ujrzał pierwszą generację, a dokładnie model J100, który sprzedawany był do 1999 roku. Auto zostało zaprojektowane jako zamiennik platformy T GM Daewoo Nexia przez Włoski Instytu I.DE.A. J100 sprzedawano w dwóch wersjach nadwozia – jako sedan i kombi.
Daewoo Nubira 1997 r.
Rok 2000 był przełomowy dla Nubiry, bowiem przeszła wówczas ponad 90 różnych modyfikacji i ulepszeń i została ponownie wydana na świat jako model J150. Na rynku rodzimym, auto sprzedawane było jako Nubira II. Z ważniejszych zmian – zwiększono przestrzeń dla pasażerów, zadbano o lepsze wytłumienie, zmniejszenie wibracji i twardości zawieszenia. Zwiększono też wybór jeśli chodzi o gamę silników. Brytyjskie Centrum Techniczne Daewoo Worthing podjęło się odnowienia designu nadwozia, by dodać do niej dynamiki. Pierwszą generację produkowano do 2003 roku.
Warto wspomnieć, że wszystkie samochody Daewoo Nubira mają do wyboru pojemność 1.6 lub 2.0 l. Silniki diesla nie zostały tu wykorzystane. Nubira sprzedawana była w USA oraz Kanadzie w latach 1999- 2002 r. W 2004 r. zastąpiona została przez Suzuki Forenza oraz Chevrolet Optra.
W 2003 roku weszła druga generacja, sprzedawana do 2008 roku – model J200, który podobnie jak poprzednik występował  jako sedan oraz kombi (od 2004 roku). Nubirę produkowano w Taganrogu, rosyjskiej fabryce TagAZ, gdzie była określana jako Doninvest Orion. Do 2008 r. produkowana była w Rumunii, także w Egipcie.
Daewoo Nubira 1997 r.
Druga generacja cieszyła się popularnością na międzynarodową skalę pod różnymi nazwami i markami. W swoim ojczystym kraju, Korei Południowej, Daewoo Nubira II nosi nazwę Daewoo Lacetti, i występuje pod trzema nadwoziami: czterodrzwiowym i pięciodrzwiowym sedanem oraz kombi. Została zastąpiona przez Daewoo Lacetti Première pod koniec 2008 roku.
W Europie, Nubira była sprzedawana pod marką Daewoo w latach 2003-2005, a jako Chevrolet od 2005 do 2009 r. W Europie Wschodniej stała się Chevroletem Lacetti .
W Ameryce Północnej, Daewoo Nubira II był sprzedawany pod nazwą Chevrolet Optra, a w Kanadzie i USA pod nazwą Suzuki Forenza.
Chevrolet Optra był również dystrybuowany w Indiach, Japonii i innych południowo-azjatyckich rynkach. W Australii i Nowej Zelandii był sprzedawany jako Holden Viva .
Wreszcie Daewoo Nubira była również sprzedawana w Chinach w latach 2003–2016, pod nazwą Buick Excelle . Została najlepiej sprzedającym się buickiem w tym kraju.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo

KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO---DS AUTO CHRZANÓW

  https://katalizatorychrzanow.pl/cennik/ KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO Katalizatory z oznaczeniem  KT6029/A9404900114/ZGS002   należą do katalogu marki Mercedes. Swoją budową przypominają walec prostokątny. Obudowa jest złoto-brązowego, metalicznego koloru. Wkład waży 5,04 kg. Aktualną wartość możecie obserwować niezależnie od promocji miesięcznej w  CATALogu   – wystarczy utworzyć darmowe konto i aktywować je u dowolnego  Partnera DS AUTO . Katalizator KT6029/A9404900114/ZGS002 z Mercedesa Vito Katalizator montowano w modelu  Mercedes Benz Vito  w wersji 2.2 CDI. Mercedes Vito, źródło: internet Mercedes-Benz Vito to komercyjny van produkowany przez niemieckiego producenta od 1995 roku w hiszpańskiej fabryce w Vitoria-Gasteiz (stąd jego nazwa Vito). Produkcja odbywa się również  w fabrykach Fuzhou w Chinach (od kwietnia 2010 r.) i Virrey del Pino w Argentynie (od sierpnia 2015 r.). Model chiński jest produkowany przez Fujian Daimler Automotive, a model argenty