Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR VW GOLF STANDARD Z VOLKSWAGEN-Katalizatory Chrzanów

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-golf-z-volkswagena/


Katalizator o numerze VW GOLF STANDARD występuje w modelach Jetta, Polo i jak sama nazwa wskazuje Golfie z silnikiem o pojemności 1.3 z 1992 r.  Waga wkładu wynosi 1,04 kg, a wielkość to ok. 47 cm długości oraz 13 cm szerokości. Jego charakterystyczny wygląd wyróżnia perforowana blaszka chroniąca katalizator przed uszkodzeniami. Aktualną cenę tego katalizatora można sprawdzić na naszej stronie.
VW JETTA to samochód osobowy klasy kompaktowej zaliczany do pogranicza segmentowego C i D. Wyprodukowany został po raz pierwszy w roku 1979 przez niemiecką markę Volkwagen. W 2018 roku została wypuszczona już 6 generacja tego modelu, co oznacza, że na rynku jest już 40 lat.
Volkswagen Golf 1992 r.
Pierwsza generacja tego modelu produkowana była w latach 1979-1983 roku, po raz pierwszy pojawiła się podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Zamysłem producenta było stworzenie pojazdu, które stanie się wersją sedan flagowego modelu marki- Volkwagen Golf.  Samochód ten poprzez swoją wersję nadwozia był zdecydowanie większy, bardziej prestiżowy, a co za tym idzie nieco droższy od swojego bratniego modelu.
Większość technicznych rzeczy zostało zaczerpniętych z modelu Golf. Jednostajnym elementem w modelach VW stały się prostokątne reflektory, które stały się charakterystycznym atrybutem pojazdów. Inność modeli polegała przede wszystkim na wykorzystaniu różnych typów nadwozia.
Producent podczas pierwszej generacji oferował, aż pięć silników benzynowych o mocach od 50 do 112 km oraz dwa silniki wysokoprężne, które generowały moc od 54 do 70 km.
Do momentu wypuszczenia drugiej serii modelu powstało ponad 600 tysięcy egzemplarzy modelu.
Druga generacja pojazdu weszła na rynek w roku 1984. Ten model można było spotkać pod nazwą A2, Typ 16, czy 1G. Po roku obecności na rynku europejskim producent zdecydował się na wypuszczenie pojazdu na rynek amerykański. Chcąc zaoszczędzić na produkcji wytwórca podjął współpracę technologiczną z innymi koncernami motoryzacyjnymi. W związku z tą sytuacją Jetta Mk II dzieli sporo elementów z Golfem II, Corrado, czy Seatem Toledo. Jetta II oferowana była w dwóch wariantach nadwoziowych, czterodrzwiowy sedan i dwudrzwiowy coupe.
Do najbardziej wyraźnych modyfikacji, które zostały wprowadzone wraz z nową wersją jest zdecydowanie wielkość pojazdu, a co za tym idzie również pojemność, tym razem pojazd mógł spokojnie pomieścić 5 osób w samochodzie. Uzyskanie bardziej opływowego wyglądu nadwozia z pewnością wpłynęło na wyraźniejszą elegancję samochodu. Reflektory, które zostały uwzględnione podczas pierwszej generacji nadal były wykorzystywane w ulepszonej wersji, zmieniono jedynie tylnie reflektory, które odznaczały się znacznie od tych montowanych w VW Golf II.
W 1998 roku pojazd przeszedł face lifting ramach których zmieniono wygląd nadwozia. Głównie skupiono się na sferze wokół tablicy rejestracyjnej, gdzie dołożono plastikową blendę którą oklejała tablicę nadając jej bardziej wyrafinowanego wyglądu. Poza tą modyfikacją ulepszono również zderzaki, które zostały zintegrowane z dolną częścią przodu tzw. hokejkami.
Volkswagen Poza wytrwarzaniem swojego modelu w Europie i Stanach Zjednoczonych rozpoczął swoją produkcję również w Meksyku, Bośni i Hercegowinie, Nigerii, RPA czy Chinach.
Najpopularniejszymi jednostkami napędowymi były silniki benzynowe o pojemności 1.3 l i mocy 54 km, 1.6 l o mocy 69-75 km, 1.8 l 84-98 km. W silnikach wysokoprężnych ograniczyła się do jednostki o pojemności 1.6 l o mocy 54 km z oznaczeniem TD, która pozwalała na wyciśnięcie z silnika 60, 69 lub 80 km.
Trzecia generacja pojazdu została po raz pierwszy zaprezentowana w roku 1991 tym razem w Europie prezentowano go pod zmienioną nazwą Vento. Początkowo auto było sprzedawana tylko na rynku europejskim, dopiero po dwóch latach od debiutu trzeciej wersji, model został wprowadzony na rynek amerykański pod nie zmieniona nazwą Jetta. Pomimo różnicy w nazewnictwie kolejny model volkswagena nie różnił się zbytnio pod kątem technicznym. Z pewnością widoczną zmianą było ponowne uzyskanie jeszcze bardziej opływowej sylwetki pojazdu. Podobnie jak w poprzednich generacjach samochód został zbudowany na płycie podłogowej przyjętej od kolejnej generacji Golfa, czyli modelu Golf III.
Czwarta generacja modelu Jetta IV przyjęła europejską nazwę Bora. Oryginalne nazewnictwo pozostało zachowane w Ameryce Północnej ora RPA, gdzie pojazd cieszył się największą popularnością.  Po raz pierwszy model został zaprezentowany w 1998 roku. Tym razem samochód został zbudowany na płycie podłogowej od VW A4 PQ34, która wykorzystywana była do takich modeli jak Golf IV, Skoda Octavia, czy Seat Toledo II.
Volkswagen Bora jest zdecydowanie ulepszoną wersją Golfa IV. Mało tego po raz pierwszy model Jetty pojawił się również w wersji kombi. Pod kątem stylistycznym i technicznym Volkswagen Bora była powiązana z Volkswagenem Passatem i tak jak w przypadku wcześniejszych modeli  swoim bliźniaczym modelem Golf. Najmocniejszymi silnikami w tej generacji okazały się silniki benzynowe o pojemności 2.8 VR6 i mocy 204 km, gdzie jednostka ta była oferowana wyłącznie z napędem na wszystkie koła. W stosunku do poprzednika nowa generacja modelu była nieco krótsza, ale za to wyższa i szersza. Nowa wersja modelu wyglądało bardziej świeżo i nowocześnie. Zderzaki były kolorystycznie kompatybilne z nadwoziem co nadało eleganckiego wyglądu. Przednie światła pozostawały nadal w swoim charakterystycznym, prostokątnym wyglądzie. W zależności o wyboru wersji wyposażeniowej, auto zawierało m.in. system ABS i ESP, dwie lub cztery poduszki powietrzne, elektryczne szyby, elektrycznie sterowane szyby i szyberdach, wspomaganie kierownicy, klimatyzację, podgrzewane siedzenia, system nawigacji satelitarnej, a także wybór automatycznej, bądź manualnej skrzyni biegów. Najpopularniejszymi jednostkami napędowymi w tej generacji okazały się silniki benzynowe o pojemności 1.4 i mocy 75 km, 1.6 i mocy 100 km 1.8 Motion o mocy 125 km oraz mocna wersja pojazdu 2,3 VR5 o mocy 150 km. W przypadku jednostek diesel producent oferował silniki o pojemności 1.9 w wersjach od SDI o mocy 68 km  po najmocniejszą TDI o mocy 150 km.
Produkcja tej generacji zakończyła się w 2005 roku.
Kolejna, piata generacja modelu po raz pierwszy zaprezentowała się w roku 2005 podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles. Po eksperymentach związanych ze zmianą debiutanckiej nazwy producent zdecydował się na powrót do pierworodnego tytułu modelu, czyli Jetta V. Tak jak w poprzednich modelach Jetta nadal budowana jest na podstawie podłogowej od Golfa tym razem w wersji V. Samochód ten przeszedł już szeroką metamorfozę i stał się modelem niezwykle praktycznym. Bagażnik w tym pojeździe jest zdecydowanie pojemny i wynosi 527 l. Mocnym atrybutem modelu okazuje się zawieszenie, które pozwala na wykonywanie pewnych manewrów. Nisko położony środek ciężkości przyczynia się do dynamicznego pokonywania zakrętów.
Wnętrze Jetty jest w dużej mierze jest zaczerpnięte od brata bliźniaka Golfa V. Ten model pojazdu jest zdecydowanie modelem wykonanym na wysokim poziomie materiałów, dzięki czemu Jetta jest udaną konstrukcją, która łączy cechy auta kompaktowego z sedanem.
Szósta generacja modelu rozpoczęła się w roku 2010 i została zaprezentowana na Time Square w Nowym Yorku. Choć pojazd nadal dzieli płytę podłogową z Golfem to jednak tym razem pojazdy nie są już ze sobą tak blisko spokrewnione wizualnie. W 2012 roku pojawiła się wersja hybrydowa tego modelu, która została zaprezentowana na targach motoryzacyjnych w Los Angeles. Głównym rynkiem zbytu pojazdu okazały się Stany Zjednoczone, gdzie samochód cieszy się mocno popularnością.
Poza prezentacją hybrydy, w standardowych ofertach można kupić silniki benzynowe i diesla. Najpopularniejsze w tej generacji to motor 1.4 l, który uzyskuje moc 122 lub 160 km.  Sportowych emocji dostarcza jednostka 2.0 TSI o mocy 200 km. W przypadku diesla na uwagę zasługuje silnik 2.0 TDI o mocy 140 km, który zapewnia dobrą dynamikę pojazdu.
Wnętrze samochodu zostało wykonane z wysokiej jakości materiałów. Standardowe wyposażenie pojazdu zawiera m.in. system ABS z ESP, elektryczne sterowanie szyb, elektryczne sterowanie lusterek, przednie poduszki powietrzne, centralny zamek, radio, klimatyzację, podgrzewane lusterka boczne. Dobre jednostki napędowe oraz pewne prowadzenie pojazdu zyskuje mocno swoich zwolenników na całym świecie.
Obecnie, od 2018 roku pojawiła się już siódma generacja modelu Jetty, gdzie została zaprezentowana podczas targów motoryzacyjnych w Detroit. Niestety ten pojazd nie jest dostępny na rynkach europejskich. Głównym krajem dla którego powstała ta generacja modelu są Stany Zjednoczone, gdzie ten model pojazdu zdołał już mocno wejść w serca amerykanów.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo