Katalizator o numerze 60663078 można spotkać w samochodzie Fiat Multipla produkowanym w wersji benzynowej od kwietnia 1999 do czerwca 2010 roku. Wielkość tego katalizatora to około 40 cm długości i 18 cm szerokości. Pomimo zaokrąglonych krawędzi, katalizator ten cechuje symetryczny wygląd. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie.
Katalizator 60663078 z Fiata Multipli
Multipla to samochód produkowany przez włoski koncern samochodowy Fiat w latach 1998-2010 roku. Samochód typu minivan został po raz pierwszy zaprezentowany na targach motoryzacyjnych w Paryżu w 1997 roku, gdzie od początku zaskoczył swym kontrowersyjnym wyglądem. Główną cechą nietuzinkowej stylistyki Multipli polega na niepowtarzalnym położeniu przednich reflektorów tuż pod przednią szybą pojazdu. Odważna decyzja odnośnie kosmicznego wyglądu pojazdu sprawiła, że samochód cieszył się popularnością i nagrodami za „Najbrzydszy samochód na Świecie”. Pomimo wielu atutów, które znajdują się we wnętrzu pojazdu, okazało się, że ludziom zbyt wymyślna stylistyka nie przypadła do gustu.
Samochód ten został zbudowany na płycie podłogowej od swego poprzednika Fiata Bravo/Brava, której wielkość wynosiła zaledwie 4 metry długości. Pomimo niewielkiej powierzchni Fiatowi udało się wygospodarować przestrzeń w taki sposób, aby auto posiadało, aż sześć miejsc siedzących: po trzy z przodu i trzy z tyłu. Największą cechą tego pojazdu jest zdecydowanie jego przestronność oraz praktyczne rozplanowanie. Dzięki możliwości wyjmowania, składania, czy też przesuwania fotelów pojazd staje się elastyczny i pozwala na zdecydowanie większe możliwości przewozowe aniżeli jego konkurenci. Pomimo posiadaniu, aż sześciu miejsc siedzących producentowi udało się wygospodarować również przestrzeń na pojemny bagażnik o pojemności od 430-540 l, gdzie po wyjęciu tylnego rzędu siedzeń zwiększa się nawet do 1300 l. Fiat Multipla to samochód niezwykle praktyczny. Niezliczona ilość schowków w pojeździe to tylko niewielka część elastyczności jaką posiada ten pojazd. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość złożenia dwóch środkowych foteli i stworzenia z nich praktycznego stolika z uchwytami na napoje. Kolejnym zaskakującą elastycznością w tym modelu jest możliwość przekształcenia przedniego, środkowego fotela w 18 litrową lodówkę. Multipla bardzo dobrze radzi sobie w napędzie diesel. Fiat zaoferował tutaj pojemność 1.9 w wersji JTD o mocy 105, 110-115 KM oraz nowszy silnik MultiJet o mocy 120 KM. W przypadku silników benzynowych można zakupić silnik o pojemności 1.6 i mocy 103 KM oraz drugą wersję dostosowaną pod zasilanie gazem 1.6 CNG o mocy od 92-103 KM. Cieszące się mniejszą popularnością silnik benzynowe 1.4 o mocy 77 KM oraz diesel 1.3 JTD trafiał w gusta klientów, którzy preferują niezbyt szybką jazdę. Fiat Multipla posiada napęd na przednie koła przy zastosowaniu pięcio- biegowej skrzyni manualnej. Z pewnością nie ma co liczyć na wybór w tej kwestii. W testach zderzeniowych Euro NCAP Multipla otrzymała zaledwie 3 gwiazdki.
Druga wersja pojazdu pojawiła się w roku 2004 gdzie został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Genewie. Najbardziej widoczną zmianą w tym pojeździe okazała się stylistyka zewnętrzna, która przybrała bardziej komercyjny i pospolity wygląd. Pomimo wprowadzonych zmian niestety samochód nie cieszył się większą popularnością, a mało tego stracił urok swej brzydoty. Podczas face liftingu można zauważyć kilka nowych silników, oto wszystkie z nich: benzynowe
Pomimo zmian, które nastąpiły w niechlubnym wyglądzie, Multipla nie osiągnęła zamierzonych efektów sprzedażowych i tym samym w roku 2010 zakończyła produkcję tego modelu.
Uważam, że o swój samochód należy potrafić odpowiednio zadbać. I nie mówię wyłącznie o tym, aby regularnie dokonać niezbędnych napraw. Nie powinno się również zapomnieć o jego pielęgnacji. Podczas niej należy korzystać z jakościowych kosmetyków samochodowych. Można zdecydować się na zakup tych, dostępnych w ofercie firmy https://showcarshine.pl/
TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do skupu i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer 3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście...
https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze 46435411 charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt. Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu Fiat Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją ...
Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW – 1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniac...
Do you know on what kind of engine is this catalizator?
OdpowiedzUsuńUważam, że o swój samochód należy potrafić odpowiednio zadbać. I nie mówię wyłącznie o tym, aby regularnie dokonać niezbędnych napraw. Nie powinno się również zapomnieć o jego pielęgnacji. Podczas niej należy korzystać z jakościowych kosmetyków samochodowych. Można zdecydować się na zakup tych, dostępnych w ofercie firmy https://showcarshine.pl/
OdpowiedzUsuń