Katalizatory GM14/25144440/25145381/F9/F8/F7/STANDARD stosowane były przez Opla w modelu Astra, w samochodach z 1995 roku, w wersji z silnikiem benzynowym o pojemności 1.6. Cechuje je bardzo symetryczna i mocno zaokrąglona budowa pokrywy, która liczy tylko 26 cm długości, wgłębienie na środku i spłaszczone brzegi. Waga wkładu ceramicznego to 0,811 kg. Aktualną cenę katalizatora można śledzić w cenniku marki.
Katalizator GM14/25144440/25145381/F9/F8/F7/STANDARD z Opla
Na temat Astry pisaliśmy już w artykule na temat katalizatora z numerem GM22/90530748/F7/F8/F9. Wspomnimy więc krótko na temat zalet i wad użytkowania pojazdu.
Zalety:
trwałość układu jezdnego
prosta budowa, usterki łatwe w naprawie
tanie części zamienne
niskie koszty eksploatacji
Wady :
wszechobecna na nadwoziu i podwoziu korozja
wycieki oleju i jego nadmierne spalanie
awarie sondy
luzy w układzie przeniesienia napędu
Opel Astra IOpel Astra I
A na koniec mała gratka – reklama Astry z 1995 roku, w której wspomniano na temat zamontowanego w modelu trójdrożnego katalizatora spalin.
Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW – 1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniac...
TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do skupu i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer 3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście...
INSTRUKCJA KORZYSTANIA Z BAZY BDO – CZ.1 – GENEROWANIE KARTY PRZEKAZANIA ODPADÓW Niniejszy artykuł będzie pierwszym z serii dotyczącej pracy w Bazie BDO . Temat jest dość rozległy i wszystkim niewtajemniczonym może wydawać się, że jest skomplikowany. Chcemy jednak pokazać, że wcale tak nie jest. W tym, oraz w następnych wpisach, pokażemy Wam jak wygenerować KPO, czyli Kartę Przekazania Odpadów , jak zaplanować ich transport, czy jak stworzyć Kartę Ewidencji Odpadów. Artykuły te kierujemy do naszych Obecnych i Przyszłych Kontrahentów, by ułatwić im codzienną pracę, lub utrwalić wiadomości, które już posiadają. Skupimy się więc w prezentowanych przykładach na przekazywaniu odpadów o kodzie 160801, czyli zużytych katalizatorów samochodowych . W przypadku odpadów o innych kodach, zgodnych z Klasyfikacją Odpadów Ministerstwa Ochrony Środowiska, postępowanie będzie jednak analogiczne. Dziś pokażemy w prosty sposób jak wygenerować Kartę Przekazania Odpadów....
Komentarze
Prześlij komentarz