Katalizator o numerze 1X43-5E212-AK charakteryzuje nietypowy kształt zaokrąglonego trapezu, o niskiej wadze wkładu, wynoszącej 0,89 kg oraz ok. 30 cm długości i ok 20 cm szerokości. Katalizator ten pochodzi z Jaguara X Type 3.0. z lat 2003-2007. Aktualną wycenę tego modelu można sprawdzić na naszej stronie internetowej.
Katalizator 1X43-5E212-AK z Jaguara
Jaguar X Type 3.0 to pojazd, który był produkowany przez amerykański koncern Ford Motor Company pod brytyjską marką Jaguar w latach 2001-2009. Model ten należy do klasy średniej segmentu D- premium. Samochód ten został zbudowany na płycie podłogowej od Forda Mondeo III, gdzie poza płytą dzielili również inne komponenty takie jak silnik czy układ hamulcowy. Ważnym aspektem w przypadku tego modelu Jaguara jest fakt, że po raz pierwszy w historii tej marki pojazd pojawił się w wersji kombi oraz z silnikiem wysokoprężnym jednak nie uzyskały one spektakularnego wyniku sprzedażowego, a na rynku wtórnym najczęściej jednak można spotkać wersję Sedan.
Jaguar X-type 2007 r.
Jaguar X Type 3.0 oferuje szerokie menu jednostek napędowych. Pierwsze z nich pochodzą od zapożyczonego Forda Mondeo 3MK. Do najbardziej dynamicznych silników w tym modelu należy jednostka 3.0 l, która dysponuje mocą 200 km. Diesel nie cieszy się zbytnia popularnością ze względu na awaryjność, która daje się we znaki kierowcom. Podstawowym silnikiem wysokoprężnym jest jest motor 2.0 TDCi. W 2002 roku model Jaguara został poddany testom zderzeniowym Europ NCAP, w których uzyskał 4/5 gwiazdek. Taki wynik z pewnością świadczy o bezpieczeństwie w czasie jazdy.
Samochód ten z pewnością przyniesie wiele komfortowych odczuć podczas podróżowania. Sportowego charakteru nadaje charakterystyczny pomruk silnika V6. Wysoka jakość materiałów z których został stworzony pojazd, a przy tym rozsądny poziom cen z pewnością skusi nie jednego kierowcę na zakup tego modelu.
Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW – 1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniac...
TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do skupu i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer 3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście...
INSTRUKCJA KORZYSTANIA Z BAZY BDO – CZ.1 – GENEROWANIE KARTY PRZEKAZANIA ODPADÓW Niniejszy artykuł będzie pierwszym z serii dotyczącej pracy w Bazie BDO . Temat jest dość rozległy i wszystkim niewtajemniczonym może wydawać się, że jest skomplikowany. Chcemy jednak pokazać, że wcale tak nie jest. W tym, oraz w następnych wpisach, pokażemy Wam jak wygenerować KPO, czyli Kartę Przekazania Odpadów , jak zaplanować ich transport, czy jak stworzyć Kartę Ewidencji Odpadów. Artykuły te kierujemy do naszych Obecnych i Przyszłych Kontrahentów, by ułatwić im codzienną pracę, lub utrwalić wiadomości, które już posiadają. Skupimy się więc w prezentowanych przykładach na przekazywaniu odpadów o kodzie 160801, czyli zużytych katalizatorów samochodowych . W przypadku odpadów o innych kodach, zgodnych z Klasyfikacją Odpadów Ministerstwa Ochrony Środowiska, postępowanie będzie jednak analogiczne. Dziś pokażemy w prosty sposób jak wygenerować Kartę Przekazania Odpadów....
Komentarze
Prześlij komentarz