Przejdź do głównej zawartości

JAK ZAROBIĆ NAJWIĘCEJ NA MONOLICIE ?


https://katalizatorychrzanow.pl/jak-zarobic-najwiecej-na-monolicie/

JAK ZAROBIĆ NAJWIĘCEJ NA MONOLICIE ?

Bardzo często nasi Kontrahenci podczas dostawy monolitu zadają nam jedno ważne pytanie. W jaki sposób nam go dostarczyć?  Cały materiał spakować razem? A może należy dokonać podziału ze względu na jego pochodzenie? Dziś postaramy się rozwiać Wasze wątpliwości i wyjaśnić, która z  metod jest bardziej korzystna.
Dość często spotykamy się z sytuacją, w której przyjmujemy dostawę monolitu od nowych Kontrahentów i jest ona rozdzielona ze względu na to skąd został on wycięty. Dostajemy wówczas: oddzielnie monolit z pojazdów benzynowych, oddzielnie z silnika diesel oraz z filtrów DPF. Gdy pytamy skąd taki pomysł, okazuje się, że Klienci współpracując wcześniej z innymi skupami, otrzymywali instrukcję, by dokonywać podziału i dostarczać materiał w osobnych partiach. Stąd właśnie wzięło się ich przyzwyczajenie do takiej metody oraz przekonanie, że jest to jedyne słuszne rozwiązanie.
Okazuje się jednak, że nie jest to najlepszy i najbardziej opłacalny pomysł. Spieszymy z wyjaśnieniem.
Zapakowanie całości monolitu razem, stanowi o wiele prostsze i bardziej ekonomiczne rozwiązanie. To nie tylko oszczędność czasu, pracy, ale także pieniędzy.
Jeśli dostarczycie nam monolit w jednej partii, wykonujemy jednorazowo jego oznaczenie, zważenie, dokładne zmielenie i analizę. Gdy monolit jest rozdzielony, wykonywane są te same czynności w kilku podejściach, co sprawia, że czas uzyskania informacji końcowej niepotrzebnie się wydłuża. Wiąże się to zatem z większymi nakładami pracy, a tym samym – wyższymi kosztami. W konsekwencji – otrzymujecie mniejsze pieniądze w porównaniu do tego samego materiału, ujętego w jedną całość.
Skąd zatem wziął się pomysł na rozdzielanie monolitu?
Metodę tą stosują skupy, które nie posiadają odpowiedniego wyposażenia pozwalającego na sprawne dokonanie analizy przy tak zróżnicowanym materiale. Do określenia zawartości metali szlachetnych w zmieszanym monolicie, konieczne jest bowiem użycie wysokiej klasy urządzeń, takich jak waga oraz wagosuszarka (czyli urządzenie pozwalające na jednoczesne oznaczenie zawartości wilgoci oraz masy próbki), a przede wszystkim profesjonalne spektrometry. Istotne są także odpowiednie młyny kulowe i urządzenia do domielania, które doprowadzą monolit do postaci zhomogenizowanej. Tutaj zasada jest prosta – im dokładniej zmielony monolit, tym większa precyzja pomiaru i tym więcej zyskujecie na transakcji.
Waga w laboratorium DS AUTO
Wagosuszarka dokonująca pomiaru wilgotności materiału
Urządzenie do domielania monolitu
Urządzenie do domielania monolitu
Urządzenie do domielania monolitu

Jaką ilość przywieźć do skupu ?
Zdecydowanie bardziej opłacalna jest dostawa większej partii monolitu. Im większa, tym bardziej korzystnie na tym wychodzicie. Oczywiście, tak jak już wspominaliśmy, dostawę hurtową w naszej siedzibie zaczynamy od 100 kg monolitu. O wiele bardziej jednak opłacalne jest „dozbieranie” i dostarczenie partii o wadze powyżej 300 kg. Przy tak dużej ilości wykonujemy tzw. „double check” czyli podwójne sprawdzenie wyniku. Prócz analizy XRF, przeprowadzamy także analizę chemiczną z pomocą zaawansowanego urządzenia ICP MS, która jest uznawana za bardziej dokładną. A przy tym mamy potwierdzenie wyniku poprzez uzyskanie go z dwóch niezależnych urządzeń.
Spektrometr XRF marki Olympus
Spektrometr XRF marki Olympus
Spektrometr ICP MS
Spektrometr ICP MS
A co z kursami metali szlachetnych?
Wielu naszych Klientów decyduje się mimo to,  by od razu przywieźć nam minimalną możliwą ilość monolitu, ponieważ kursy metali szlachetnych są korzystne w danym momencie. Nie chcą czekać z większą dostawą, w obawie o ewentualny spadek notowań. Firmom, z którymi współpracujemy, jesteśmy jednak w stanie zapewnić poczucie bezpieczeństwa i „zafixować” kursy z dnia wyceny na okres 30 dni. Dzięki temu mogą spokojnie zaczekać i pojawić się w naszej firmie z większą partią, co z pewnością jest bardziej opłacalne.
Jak wybrać najlepszy skup monolitu?
 Jak widać, paradoksalnie nie tylko zawartość metali szlachetnych w dostarczonym monolicie decyduje o tym, ile zarobicie na jego sprzedaży. Niezwykle istotny jest także wybór odpowiedniego punktu skupu, czyli punktu, który:
  • posiada nowy sprzęt wysokiej klasy – warto zwrócić uwagę na to, czy skup korzysta z wysokiej jakości wagi, wilgociomierzy, młynów kulowych, urządzeń do domielania, oraz spektrometrów, które uzyskały pozwolenie Państwowej Agencji Atomistyki;
  • posiada wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę, a w firmie nie występuje rotacja pracowników. Wówczas możecie być pewni, że sprzęt obsługują nieprzypadkowe osoby, które doskonale znają cały proces;
  • w sposób jasny i przystępny udziela wyjaśnień, jak przebiega proces analizy i wyceny. Wszystko odbywa się w sposób jawny, a Klient ma prawo być obecny na każdym etapie;
  • daje gwarancję ceny – niezależnie od wahań występujących w notowaniach, macie możliwość „zafixowania” kursu na okres 30 dni;
  • wykonuje wycenę, przygotowanie monolitu do analizy i samą analizę na miejscu, bez pośredników – to również oszczędność czasu i pieniędzy;
DS AUTO gwarantuje Wam wszystkie powyższe korzyści, a dodatkowo możemy zaoferować nasz własny transport. Jednorazowa dostawa wynosi maksymalnie do 24 ton.
Jak sprzedać monolit ?
Umów się na dostawę i bezpłatną wycenę monolitu – powyżej 100 kg
W przypadku mniejszej ilości, skontaktuj się z jednym ze skupów detalicznych.

Hurtowy skup katalizatorów oraz monolitu - prośba o kontakt

W przypadku posiadania katalizatorów w ilości powyżej 150 sztuk lub monolitu powyżej 100 kg prosimy o pozostawienie numeru kontaktowego, osoba odpowiedzialna za przyjęcia hurtowe skontaktuje się z Państwem.


Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania newslettera: Oświadczam, że w związku z wyrażeniem zgody na otrzymanie newslettera dane podaję dobrowolnie, a Administrator danych osobowych –DS Auto spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Chrzanowie przekazał mi informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) – informacje te są dostępne pod linkiem https://katalizatorychrzanow.pl/klauzula-informacyjna-rodo-do-formularza-kontaktowego/
DS AUTO SP. Z O. O.
(Skup hurtowy)
ul. Tuwima 21 
32-540 Trzebinia
NIP: 628-224-31-87
DANE KONTAKTOWE
Email international: infodsauto@wp.pl
KOD ODPADU
Kod odpadu dla zużytych katalizatorów to 16 08,
DS Auto specjalizuje się w skupie katalizatorów zawierających się w kodzie odpadu 16 08 01oraz 16 08 03
SLEDŹ NAS
         

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo