Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR C130/7700438638/112729533000/BEZ GŁÓWKI Z RENAULT MEGANE I---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATOR C130/7700438638/112729533000/BEZ GŁÓWKI Z RENAULT MEGANE I

Katalizatory z oznaczeniem C130/7700438638/112729533000/BEZ GŁÓWKI wykorzystywane były przez francuską markę Renault.
Charakterystyczną cechą jest niesymetryczna budowa – katalizator składa się z dwóch wylotów umieszczonych w różnych płaszczyznach oraz rozbudowanej części głównej, którą można podzielić na większą i mniejszą. Wskazany w artykule model nie posiada główki, przez co posiada mniejszą wartość. Prócz wylotów, obudowa posiada spłaszczone ranty.
Część liczy 46 cm długości i 21 cm w najszerszym miejscu. Wkład waży 1 kg.
Aktualną cenę możecie Państwo śledzić w naszym CATALogu. Wystarczy zarejestrować się w nim i nawiązać współpracę z jednym z naszych Partnerów, który aktywuje konto i udostępni wyceny.
Katalizator C130/7700438638/112729533000/BEZ GŁÓWKI z Renault Megane I
Część z oznaczeniem C130/7700438638/112729533000/BEZ GŁÓWKI  montowano w modelach Renault Clio oraz Renault Megane I w wersjach benzynowych z silnikiem o pojemności 1.4 i 1.6 z 2001 roku.
Charakterystykę modelu Clio możecie znaleźć na naszej stronie. Dziś skupimy się zatem na pierwszej generacji Renault Megane.
Pierwsza generacja Megane została wprowadzona na rynek motoryzacyjny w 1995 roku w trakcie targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Miała zastąpić model 19.
Renault Megane I, źródło: internet
Tworząc ją postanowiono zmienić koncepcję handlową modelu, tak by dawał możliwość zaspokojenia różnych potrzeb w tym samym segmencie rynku. Projekt Mégane polegał na stworzeniu sześciu modeli, różniących się od siebie, w ramach tego samego projektu (X64) i obejmujących wiele typów nadwozi. Celem było zdywersyfikowanie oferty modeli średniej wielkości i uniknięcie standaryzowania potrzeb klientów do jednego modelu. Ten segment średnich pojazdów był najważniejszy na rynku, a koncern miał świadomość, że klienci są zróżnicowani i mają różne oczekiwania. Prezentacja grupy rozwiązań opartych na jednym modelu była wówczas nowatorskim pomysłem.
Renault Megane I, źródło: internet
Początkowo model Megane pojawił się w pięciodrzwiowej wersji hatchback i dwudrzwiowej wersji coupe, zwanym handlowo „Megane Coupé”. W następnym roku pojawiła się MPV Renault Mégane Scénic (po liftingu tylko Scénic). W 1997 roku pojawił się sedan – „Megane Classic”, a jednocześnie producent  zaczął oferować kabriolet pochodzący z coupe -„Megane Cabriolet”.
Linia modeli przeszła lifting w 1999 r. Oferta poszerzyła się wówczas o wariant kombi, który nazwano “Grandtour” i produkowano go w Turcji. Zmieniono wówczas takie elementy jak grill, lampy i zadbano o lepsze  zabezpieczenie antykorozyjne.
Megane I produkowano we Francji , Hiszpanii i Argentynie . Po wprowadzeniu drugiej generacji, pierwsza została wycofana w Europie.
Renault Megane I, źródło: internet
Mocne i słabe strony samochodu
Do mocnych stron modelu zalicza się: 
*niskie ceny nowych samochodów i samochodów używanych –  Megane można kupić o około 30% taniej niż ten sam stary VW Golf z porównywalnym wyposażeniem.
*oryginalny design zewnętrzny i wewnętrzny
*wysoki poziom bezpieczeństwa – pierwsza generacja uzyskała cztery gwiazdki i 30 punktów na 34 w teście ochrony osób dorosłych w EuroNCAP, drugiej udało się uzyskać pełne pić gwiazdek
*trwałe silniki benzynowe
*mnóstwo technicznych poprawek, które miały na celu poprawę komfortu jazdy i zmniejszenie awaryjności
Do słabych stron należy:
*problemy z elektroniką pokładową -rozkodowywanie się kluczyków, problemy z elektrycznym otwieranie tylnych szyb czy awarie centralnego zamka
*pękanie paska rozrządu przed zalecanym przez producenta terminem wymiany
*niższy opór niektórych części mechanicznych – zawieszenia kół, wtryskiwaczy
*mało ergonomiczne tylne siedzenia wersji hatchback i coupe
*komunikaty o błędach jednostki sterującej
*uszkodzenia cewki zapłonowej w silnikach o zapłonie iskrowym
*wady transmisyjne
*świszczące hamulce
*korozja, która szybko daje o sobie znać – rdzewieją najszybciej nadkola, progi i klapy od bagażnika. Rdza często chwyta także elementy układu wydechowego – kolektor i katalizator

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo

KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO---DS AUTO CHRZANÓW

  https://katalizatorychrzanow.pl/cennik/ KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO Katalizatory z oznaczeniem  KT6029/A9404900114/ZGS002   należą do katalogu marki Mercedes. Swoją budową przypominają walec prostokątny. Obudowa jest złoto-brązowego, metalicznego koloru. Wkład waży 5,04 kg. Aktualną wartość możecie obserwować niezależnie od promocji miesięcznej w  CATALogu   – wystarczy utworzyć darmowe konto i aktywować je u dowolnego  Partnera DS AUTO . Katalizator KT6029/A9404900114/ZGS002 z Mercedesa Vito Katalizator montowano w modelu  Mercedes Benz Vito  w wersji 2.2 CDI. Mercedes Vito, źródło: internet Mercedes-Benz Vito to komercyjny van produkowany przez niemieckiego producenta od 1995 roku w hiszpańskiej fabryce w Vitoria-Gasteiz (stąd jego nazwa Vito). Produkcja odbywa się również  w fabrykach Fuzhou w Chinach (od kwietnia 2010 r.) i Virrey del Pino w Argentynie (od sierpnia 2015 r.). Model chiński jest produkowany przez Fujian Daimler Automotive, a model argenty