Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR C130/7700438638/112729533000/BEZ GŁÓWKI Z RENAULT MEGANE I---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATOR C130/7700438638/112729533000/BEZ GŁÓWKI Z RENAULT MEGANE I

Katalizatory z oznaczeniem C130/7700438638/112729533000/BEZ GŁÓWKI wykorzystywane były przez francuską markę Renault.
Charakterystyczną cechą jest niesymetryczna budowa – katalizator składa się z dwóch wylotów umieszczonych w różnych płaszczyznach oraz rozbudowanej części głównej, którą można podzielić na większą i mniejszą. Wskazany w artykule model nie posiada główki, przez co posiada mniejszą wartość. Prócz wylotów, obudowa posiada spłaszczone ranty.
Część liczy 46 cm długości i 21 cm w najszerszym miejscu. Wkład waży 1 kg.
Aktualną cenę możecie Państwo śledzić w naszym CATALogu. Wystarczy zarejestrować się w nim i nawiązać współpracę z jednym z naszych Partnerów, który aktywuje konto i udostępni wyceny.
Katalizator C130/7700438638/112729533000/BEZ GŁÓWKI z Renault Megane I
Część z oznaczeniem C130/7700438638/112729533000/BEZ GŁÓWKI  montowano w modelach Renault Clio oraz Renault Megane I w wersjach benzynowych z silnikiem o pojemności 1.4 i 1.6 z 2001 roku.
Charakterystykę modelu Clio możecie znaleźć na naszej stronie. Dziś skupimy się zatem na pierwszej generacji Renault Megane.
Pierwsza generacja Megane została wprowadzona na rynek motoryzacyjny w 1995 roku w trakcie targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Miała zastąpić model 19.
Renault Megane I, źródło: internet
Tworząc ją postanowiono zmienić koncepcję handlową modelu, tak by dawał możliwość zaspokojenia różnych potrzeb w tym samym segmencie rynku. Projekt Mégane polegał na stworzeniu sześciu modeli, różniących się od siebie, w ramach tego samego projektu (X64) i obejmujących wiele typów nadwozi. Celem było zdywersyfikowanie oferty modeli średniej wielkości i uniknięcie standaryzowania potrzeb klientów do jednego modelu. Ten segment średnich pojazdów był najważniejszy na rynku, a koncern miał świadomość, że klienci są zróżnicowani i mają różne oczekiwania. Prezentacja grupy rozwiązań opartych na jednym modelu była wówczas nowatorskim pomysłem.
Renault Megane I, źródło: internet
Początkowo model Megane pojawił się w pięciodrzwiowej wersji hatchback i dwudrzwiowej wersji coupe, zwanym handlowo „Megane Coupé”. W następnym roku pojawiła się MPV Renault Mégane Scénic (po liftingu tylko Scénic). W 1997 roku pojawił się sedan – „Megane Classic”, a jednocześnie producent  zaczął oferować kabriolet pochodzący z coupe -„Megane Cabriolet”.
Linia modeli przeszła lifting w 1999 r. Oferta poszerzyła się wówczas o wariant kombi, który nazwano “Grandtour” i produkowano go w Turcji. Zmieniono wówczas takie elementy jak grill, lampy i zadbano o lepsze  zabezpieczenie antykorozyjne.
Megane I produkowano we Francji , Hiszpanii i Argentynie . Po wprowadzeniu drugiej generacji, pierwsza została wycofana w Europie.
Renault Megane I, źródło: internet
Mocne i słabe strony samochodu
Do mocnych stron modelu zalicza się: 
*niskie ceny nowych samochodów i samochodów używanych –  Megane można kupić o około 30% taniej niż ten sam stary VW Golf z porównywalnym wyposażeniem.
*oryginalny design zewnętrzny i wewnętrzny
*wysoki poziom bezpieczeństwa – pierwsza generacja uzyskała cztery gwiazdki i 30 punktów na 34 w teście ochrony osób dorosłych w EuroNCAP, drugiej udało się uzyskać pełne pić gwiazdek
*trwałe silniki benzynowe
*mnóstwo technicznych poprawek, które miały na celu poprawę komfortu jazdy i zmniejszenie awaryjności
Do słabych stron należy:
*problemy z elektroniką pokładową -rozkodowywanie się kluczyków, problemy z elektrycznym otwieranie tylnych szyb czy awarie centralnego zamka
*pękanie paska rozrządu przed zalecanym przez producenta terminem wymiany
*niższy opór niektórych części mechanicznych – zawieszenia kół, wtryskiwaczy
*mało ergonomiczne tylne siedzenia wersji hatchback i coupe
*komunikaty o błędach jednostki sterującej
*uszkodzenia cewki zapłonowej w silnikach o zapłonie iskrowym
*wady transmisyjne
*świszczące hamulce
*korozja, która szybko daje o sobie znać – rdzewieją najszybciej nadkola, progi i klapy od bagażnika. Rdza często chwyta także elementy układu wydechowego – kolektor i katalizator

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo