Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR C638/200100412R/K+F/UNILAB Z RENAULT MASTERA 2.3---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATOR C638/200100412R/K+F/UNILAB Z RENAULT MASTERA 2.3

Katalizator z oznaczeniem C638/200100412R/K+F/UNILAB należy do katalogu marki Renault.
Model ma podłużną i wąską budowę. Wraz z wylotami liczy koło 70 cm długości i 19 cm szerokości. Wkład waży sporo, bo 3,42 kg. Charakterystyczną cechą dla tego modelu jest obudowa termiczna, w postaci widocznej na zdjęciu, srebrnej otuliny, która pokrywa znaczną część kata.
Aktualną wartość modelu możecie śledzić na bieżąco w CATALogu. Dostęp do cen uzyskacie zakładając w nim bezpłatne konto i kontaktując się z wybranym, partnerskim punktem skupu.
Katalizator C638/200100412R/K+F/UNILAB z Renault Mastera 2.3
Model montowano w pojazdach Renault Master 2.3 dCi w latach 2010-2013 w wersjach z silnikiem diesla.
Master jest handlową nazwą pojazdu, który pojawił się w trzech generacjach samochodów użytkowych produkowanych przez Renault od września 1980 w SOVAB Factory (Societe nad Motor Vehicles Batilly). Na rynku zadebiutowało rok później, razem z mniejszym Traficiem.
Renault Master, źródło: internet
Renault Master to komercyjny, lekki pojazd dostawczy w kategorii do 3.5 t, sprzedawany w sieci dealerskiej Renault Trucks i General Motors oraz przez siostrzaną markę Nissan Motor. Niemiecki koncern Opel, sprzedawał drugą i trzecią generację pod nazwami Opel Movano w Europie kontynentalnej, Vauxhall Movano w Wielkiej Brytanii i Nissan Interstar/NV400.
Renault Master, źródło: internet
Jego poprzednikiem był Renault Estafette. Renault Master występuje w trzech różnych generacjach. Druga i trzecia generacja przeszły modyfikację designu.
Renault Master I był produkowany od 1980 do 1997 roku, kiedy to został zastąpiony przez Master II. Już rok po rozpoczęciu produkcji, auto zdobyło tytuł Samochodu Dostawczego Roku.
Nadwozia
  • Nadwozie furgonowe
  • Rama pod zabudowę – chłodnia, przyczepa do transportu zwierząt, samochód kempingowy
  • Minibus  : stworzony przy współpracy z francuską firmą Heuliez, przez co nazywał się Heuliez GX 17.
Renault Master II był produkowany od 1997 do 2010 roku i został odnowiony w 2003 roku został zastąpiony w 2010 roku przez Master III.
Faza I 
Produkowany był od 1997 do 2003 roku.
W 2003 roku przeprowadzono facelifting, który zaowocował sporymi modyfikacjami, przez co niektórzy uważali ulepszoną wersję za kolejną generację. Zmianie uległ wygląd przodu. Ulepszenie objęły także wnętrze.
Faza II 
Produkowany był od 2003 do 2010 roku.
  • Panel przedni został całkowicie zmodyfikowany;
  • tylne światła zostały przeprojektowane;
  • wyposażono go w nowy silnik
  • Nadwozie furgonowe
  • Rama pod zabudowę
  • Minibus
Renault Master III produkowany był od 2010 roku, a po raz pierwszy przebudowano go w 2014 roku, a następnie w 2019 roku. Zastępuje on Renault Master II i Mascotta, który był modyfikacją Mastera i służył do cięższych zadań. Jego bliźniaczym modelem wciąż był Movano, ale w przypadku Nissana, nazwę zmieniono na NV400.
Faza I 
Będzie produkowany od 2010 do 2014 roku.
Faza II 
Produkowany był od 2014 do 2019 roku. W 2014 roku przeprowadzony został lifting, wstawiono nowy grill upodabniający go do tych, stosowanych w innych modelach francuskiej marki.
Faza III
Produkowany od 2019 roku.
  • Nadwozie furgonowe
  • Rama pod zabudowę – chłodnia, wywrotka, samochód kempingowy
  • Minibus
Auto umożliwia mnóstwo rozmaitych konfiguracji – samo nadwozie furgonowe, dostępne jest w aż 75 wariantach (włączając w to wersje silnikowe). Producent umożliwił także wybór pomiędzy czterema długościami i trzema wysokościami.
Master jest największym samochodem dostawczym dostępnym w ofercie Renault.
Renault Master, źródło: internet
Pojazd nie tylko miał wyróżniać się na drogach, ale i sprawdzać w różnych warunkach – stąd różne dostępne różne typy nadwozia, 3 rozstawy osi oraz różne dopuszczalne masy całkowite. Początkowo występowały tylko z napędem na przednią oś, później wprowadzono napęd na tył, którą nazwano “Messenger”, a następnie na obie osie.
Jeśli chodzi o gamę silników, był to głównie diesle  (które świetnie sprawdzają się w dalekich trasach) o pojemności 2.1, 2.4 oraz 2.5, które zostały zapożyczone od IVECO – ten ostatni, dostępny był również w wersji turbo o mocy 106 KM. W ofercie znalazł się również silnik benzynowy o pojemności 2.0 l, który generował 90 KM.
Rywalami Renault Mastera są m.in. Volkswagen Crafter, Mercedes- Benz Sprinter czy Ford Transit.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo