Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 6Q0178AB/6Q0131701D ZE ŠKODY FABIA

Katalizatory o numerze 6Q0178AB/6Q0131701D charakteryzują się niewielkimi rozmiarami. Ich długość wynosi zaledwie 26 cm, a waga wkładu to 0,64 kg. Mają niezwykle symetryczną budowę. Środkowa część, wypełniona wkładem ceramicznym jest najszersza i ma okrągły kształt. Po bokach ulokowane są wlot i wylot. Katalizator ten wykorzystywany jest między innymi przez markę Škoda w modelu Fabia I z silnikiem 1.4 z 2003 roku.

Katalizator 6Q0178AB/6Q0131701D ze Škody Fabia
Fabia to mały samochód produkowany przez koncern Škoda Auto. Zostało ono oficjalnie zaprezentowane podczas 58. Salonu Samochodowego we Frankfurcie 14 września 1999 r. Początkowo dostępne jako pięciodrzwiowy hatchback. Auto wprowadzono jako następcę Škody Felicia, mimo, że oba modele produkowane były przez długi czas równolegle. Niecały rok po hatchbacku, wprowadzono Fabię z nadwoziem kombi, a do asortymentu nadwozi w 2001 r. dołączył sedan. W 2007 roku, hatchback drugiej generacji został zaprezentowany na Salonie Samochodowym w Genewie, kończąc produkcję jego pierwszej generacji. Druga seria Combi została wprowadzona sześć miesięcy później.  W drugiej generacji zrezygnowano z produkcji sedana. Samochody produkowane były  w miejscowości Mladá Boleslav. W kwietniu 2007 r., taśmę produkcyjną opuściła dwumilionowa Škoda Fabia, a w maju 2012 r., 3-milionowy samochód. Na początku października 2014 r. zaprezentowano trzecią generację, podczas Paris Motor Show, a w 2018 roku zdecydowano się na lifting.
Škoda Fabia I
Škoda Fabia I
Sprzedaż rozpoczęła się na rynku europejskim w grudniu 1999 r.  W 2000 r. przeszła test zderzeniowy Euro NCAP, który zaowocował uzyskaniem czterech gwiazdek. Model kombi został wprowadzony jesienią 2000 roku. Rok później w Genewie pojawił się sedan. Już w 2004 roku w kwietniu sprzedano milionowy egzemplarz, a po dużym sukcesie, latem tego samego roku rozpoczęto sprzedaż wersji sportowej RS. W sierpniu przeprowadzono pierwszy lifting, w wyniku czego auto wyposażono w nowy przedni zderzak z okrągłymi lampami przeciwmgielnymi, „ogonami” na tylnych światłach, trzecim zagłówkiem i trzypunktowym pasem bezpieczeństwa dla tylnego środkowego siedzenia. Przygotowano także nową kierownice (z drugiej generacji Octavii), nowe pokrycia siedzeń oraz unowocześniono drobne elementy.
Sprzedaż pierwszej generacji hatchbacka zakończono 13 kwietnia 2007 roku, natomiast produkcja innych wersji nadwozia trwała jeszcze przez jakiś czas.
Wersje nadwozia 
  • Hatchback (od grudnia 1999)
  • Combi (od 2000)
  • Sedan ( od 2001)
  • Praktic – pojazd użytkowy
Wersje wyposażeniowe  
  • Junior– najniższy poziom wyposażenia, wprowadzony w 2001 roku, oferowany z nadwoziem typu hatchback, samochód miał tylko litrowy silnik (zastąpiony później silnikiem o pojemności 1,2 litra), trzynastocentymetrowe koła, brak wspomagania kierownicy, a cechą charakterystyczną były niemalowane zderzaki.
  • Klasyczny
  • Komfort– po liftingu zastąpiony przez Ambiente
  • Elegancja
  • RS– wersja sportowa
  • Praktik– wersja użytkowa Fabii, która powstała z kombi, wprowadzona w styczniu 2002 r. Miała tylko dwa miejsca za którymi znajdowała się kratka. Tylne szyby były przykryte.
    Škoda Fabia I
Pojawiły się także wersje limitowane:
Wersja Styl– To wydanie powstało w 2002 roku. Oferowane było zarówno w wersji hatchback, jak i combi, z silnikami 1,4 MPI (50 i 44 kW) i 1,9 SDI 47 kW. Edycja próbowała połączyć bogate wyposażenie z przystępną ceną. Wnętrze było wykonane w czarnym onyksie z mistycznymi tkaninami obiciowymi. Tylko dla tej wersji oferowano metaliczny kolor. Podstawowe wyposażenie obejmowało chromowany pakiet (dźwignia zmiany biegów, bezpiecznik hamulca ręcznego, wewnętrzne klamki i zamki drzwi), tylne dzielone siedzenia, radioodtwarzacz CD Symphony, 8 głośników, panele tylnych drzwi, centralny zamek z pilotem i stalowe koła 15 “, przednie światła przeciwmgielne, 2 przednie poduszki powietrzne, odchylane zagłówki, a nawet spray do konserwacji opon!
Fresh edition – Ten model został oparty na modelu Junior i był oferowany dla wszystkich trzech nadwozi. Charakteryzował się lakierowanymi zderzakami i wspomaganiem kierownicy.
Maraton – edycja dostępna tylko dla kombi została sprzedana latem 2002 roku. W porównaniu z oryginalną wersją Classic, oferowała 2 przednie poduszki powietrzne, elektryczne sterowanie szybami przednimi, lusterkami zewnętrznymi malowanymi w kolorze samochodu, elektrycznym gniazdem bagażnika (12V), sterowaniem pokrywą zbiornika paliwa z siedzenia kierowcy, centralnym zamkiem, radiem z odtwarzaczem kasetowym i ośmioma głośnikami, systemem ABS oraz komputerem pokładowym. Czarne wnętrze zostało ozdobione nową czerwoną tapicerką Starchip.
Atrakcyjny  wersja dostępna była tylko w kolorach metalicznych. Oprócz wyposażenia domyślnego z wersji Classic, oferowano tu 2 przednie poduszki powietrzne, elektryczne elementy sterujące przednimi szybami, lusterkami zewnętrzymi w kolorze samochodu i światłami ostrzegawczymi w panelach drzwi. Auto posiadało także wbudowane dywany tekstylne, radio Škoda z odtwarzaczem kasetowym i ośmioma głośnikami, centralny zamek z pilotem, chromowaną deskę rozdzielczą komputer pokładowy, przednie światła przeciwmgielne i spray do naprawy opon.
Škoda Fabia I
Škoda Fabia RS
Škoda Fabia RS jest wariantem wywodzącym się z wersji hatchback. Miała swoją premierę w marcu 2003 r. na Geneva Motor Show. Samochód ma wszechstronny wygląd zewnętrzny w lekko sportowym stylu.
Przedni zderzak ze zintegrowanym spoilerem jest przesunięty do przodu i ukształtowany w stylu WRC. Fabia RS miała potężny turbodoładowany silnik wysokoprężny 1.9 TDI-PD (96 kW / 130 KM) z technologią dysz pompy pod maską. W połączeniu z 6-biegową manualną skrzynią biegów zapewniało to nie tylko mocny napęd, ale także lepszą wydajność operacyjną. Znajdowała się w produkcji do 2007 roku. Na rynek wprowadzono 21 551 egzemplarzy.
Cenę modelu bez promocji w naszym skupie znajdziecie tutaj

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo