Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR C140/8200018562/112760030000 Z RENAULT LAGUNA

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-c140-8200018562-112760030000-z-renault-laguna/

KATALIZATOR C140/8200018562/112760030000 Z RENAULT LAGUNA

Katalizator C140/8200018562/112760030000  pochodzi z modelu Renault Laguna II, a konkretnie z wersji silnikowej 1.8 benzyna z lat 2002-2004.
Katalizator C140/8200018562/112760030000 z Renault Laguna
Przekrój katalizatora C140/8200018562/112760030000 z palladowymi wkładami ceramicznymi
Szczegółowy opis budowy katalizatora ujęliśmy w artykule dotyczącym modelu C170/8200023529/112780131000 z Renault Megane II. Tu chcielibyśmy nadmienić jedynie, że charakteryzuje go spora długość, sięgająca 75 cm, dwa oddzielne wkłady palladowe, których waga wynosi 1,31 kg.
Renault Laguna  to samochód klasy średniej, produkowany przez francuski koncern Renault w latach 1994 – 2015 . W 2015 roku Laguna została zastąpiona nowym Renault Talisman.
Laguna weszła do produkcji w 1994 roku, kiedy zastąpiła istniejącą wówczas serię Renault 21 produkowaną od 1986 roku. Po raz pierwszy została wypuszczona tylko w wersji liftback, wersja combi pojawiła się na rynku dopiero w 1995 roku. Produkcja modelu Laguna okazała się ważnym krokiem naprzód pod względem jakości i niezawodności, często wytykanym w starszych modelach. Na podstawie tych ulepszeń wydłużono okres serwisowania do 15 000 km. Laguna oferowała na przykład 4 elektryczne szyby, automatyczną klimatyzację, ogrzewanie miejsc, światła przeciwmgielne, elektryczne lustra i elektryczny świetlik.
Po 1998 roku Laguna przeszła lifting. Posiadała funkcje w wyposażeniu, którego nie oferowała oryginalna wersja, takie jak: przezroczysta nakładka reflektorów, światła przeciwmgielne, boczne poduszki powietrzne , 4 elektryczne szyby, nowe nakładające się tylne światła i zmodernizowane jednostki napędowe. Ponadto dodano silniki 1.6 16 v 107 PS, 1.8 16 v 120 PS, 1.9 dTi 98PS. Na początku listopada 1998 r. rozpoczęła się instalacja pierwszego silnika wysokoprężnego Common Rail – 1,9 dCi 109 PS. Laguna otrzymała trzy gwiazdki Euro NCAP w testach wypadkowych, ale jedna została później usunięta.
Do końca produkcji pierwszej wersji Lagoon w 2000 r. wyprodukowano ponad 1,5 miliona egzemplarzy, co pozwoliło producentowi samochodów znaleźć się wśród czołowych europejskich producentów samochodów.
Renault Laguna 2002 r.
Pod koniec 2000 roku, po prawie siedmiu latach produkcji oryginalnej wersji, wyprodukowano drugą generację samochodu. W porównaniu z poprzednią generacją miała ona lepsze silniki i lepsze wyposażenie. Podczas premiery w Paryżu, eksperci byli podekscytowani wyrafinowanym wyglądem zewnętrznym oraz dobrze zaprojektowanym i wykonanym wnętrzem. W chwili jej powstania była uważana za jeden z najbezpieczniejszych samochodów w swojej klasie i był to pierwszy samochód, który osiągnął 5 gwiazdek w teście zderzeniowym Euro NCAP.
Laguna II był pierwszym europejskim samochodem rodzinnym i drugim europejskim samochodem wyposażonym w nowy system uruchamiania pojazdu bez kluczyka, który służy również do odblokowania pojazdu. Inne innowacje techniczne obejmowały układ kontroli ciśnienia w oponach, automatyczną klimatyzację dwustrefową i czujnik deszczu.
Renault Laguna II zajął drugie miejsce w plebiscycie European Car 2002  i zdobył tytuł Car of the Year 2002 w Irlandii.
W marcu 2005 r. Laguna została odnowiona. Firma Renault twierdzi, że poprawiła bezpieczeństwo, wydajność i komfort. Od tego czasu można było również kupić Lagunę z dwulitrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 174 KM (130 kW), który był wówczas najsilniejszym dwulitrowym silnikiem wysokoprężnym na świecie.
Trzecia generacja została zaprezentowana na Salonie Samochodowym we Frankfurcie we wrześniu 2007 r. Produkcja rozpoczęła się w październiku tego samego roku. Samochód zbudowany został na platformie Nissana D, współdzielonej z Nissanem Altimą i Nissanem Murano. Były to pięciodrzwiowy hatchback  i pięciodrzwiowy kombi, a także w odróżnieniu od poprzednich pokoleń, pojawiło się także trzydrzwiowe coupe. W 2008r. pojawiły się w internecie także zdjęcia sedana, ale nigdy nie wszedł on do produkcji.
W październiku 2010 r. przeprowadzono lifting. Nowy model nosi nazwę „Faza 2”. Samochód ten ma bardziej agresywną część przednią. W 2013 roku nastąpił następny, już lekki lifting, kiedy dodano światła dzienne LED i nazwano tą wersję  „fazą 3”.
Cenę katalizatora C140/8200018562/112760030000 poza promocją znajdziecie codziennie na naszej stronie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo