Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR C138/8200063760/112729536000 Z RENAULT SCENIC

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-c138-8200063760-112729536000-z-renault-scenic/


KATALIZATOR C138/8200063760/112729536000 Z RENAULT SCENIC

Katalizator C138/8200063760/112729536000 stosowane są przez koncern Renault w produkowanych przez nich samochodach. Cechuje je dość nietypowy kształt. Składają się bowiem z dwóch brył – większej i mniejszej – w których wnętrzu znajdują odpowiednio większy i mniejszy wkład ceramiczny, wysycony palladem. Jak widać na zamieszczonym poniżej przekroju, wkłady różnią się kolorem, a co za tym idzie zawartością tego cennego pierwiastka szlachetnego. Długość modelu wynosi nieco ponad 45 cm, a waga wkładu jest wyjątkowo spora i wynosi ponad 1.30 kg. Urządzenie to występuje w Renault Scenic, wersji benzynowej 1.6 z 2002 roku.
Katalizator C138/8200063760/112729536000 z Renault Scenic
Przekrój katalizatora C138/8200063760/112729536000 z dwoma wkładami ceramicznymi
Renault Scénic ( Scénic do 1999 i Renault Mégane Scénic do 2009 roku) jest minivanem segmentu C, zaprojektowanym przez francuski koncern Renault. Scénic jest produkowany od 1996 roku w zakładzie Douai w północnej Francji, oraz w Brazylii. Trzy generacje bazują na stylistyce Renault Megane. Wśród jego konkurentów można wymienić takie samochody jak Citroën Xsara Picasso, Citroen C4 Picasso, Ford C-Max , Opel Zafira, Peugeot 5008 ,SEAT Altea  ToyotaCorolla Verso , Volkswagen Golf Plus i Volkswagen Touran .
Pomysł stworzenia tego minivana pochodził z początkowego projektu J64 w grupie Megane. Projekt X64co doprowadził do powstania Méganes, które pojawiło się w 1996 r. Polegało na stworzeniu serii modeli ze wspólnym rdzeniem, która oferowała rozwiązania dla różnych potrzeb klientów średniej klasy. Celem była dywersyfikacja oferty modeli średniej wielkości, a nie standaryzacja potrzeb klientów na jeden model.
Ten segment średnich pojazdów był najważniejszy na rynku. Przedstawienie grupy rozwiązań opartych na średnim pojeździe było wtedy nowatorskim pomysłem. Oprócz filozofii grupy modeli, po raz pierwszy na rynku pojawił się minivan średniej klasy. Do tego czasu, minivany były  pojazdami wyłącznie wysokiej klasy. Pomysł zróżnicowanych rozwiązań był bardzo udany i dlatego konkurenci Megane szybko przyjęli ten pomysł i zrealizowali podobne projekty.
Pierwsza wersja została uruchomiona w 1996 r. i stała się  szybko naśladowana przez innych producentów. Scénic został nagrodzony w 1997 r. jako Car of the Year w Europie ze względu na swoją innowacyjną koncepcję. Mechanicznie dzieli elementy podwozia i silników pierwszej generacji Renault Megane.
Renault Scenic z 2002 r.
W 1999 r. Wprowadzono na rynek drugą fazę z zewnętrznymi zmianami estetycznymi i nowymi kolorami w stosunku do wersji z 1996 r. (Najbardziej pożądany był „Zielony Metallic Absynt ”). Zaprezentowano nowy front, zmieniły się wzory opon i świateł. Ponadto oficjalna nazwa utraciła nazwisko „Megane”. W drugiej fazie postawiono też na silnika z czterema zaworami.
W gamie silników benzynowych znajdują się  1.4 litra, o mocy maksymalnej 75 KM, 1.6 litra 90 lub 110 KM, 1.8 120 KM i 2.0 litra 115 lub 140 KM. 1.4 litra 75 KM, 1.6 litra 90 KM i 2.0 litra 115 KM.
Diesel z kolei  to 1.9D dostępny w wersji atmosferycznej 65 KM, 1.9 dTi z turbosprężarką i wtryskiem paliwa o mocy 80 KM i 100 KM oraz bezpośrednim wtryskiem 1.9 dCi o mocy common rail 105 KM.
W 2000 roku Renault opracowało samochód terenowy oparty na Scénic i nazwany RX4 . W tym modelu, koncern przeprojektował tylne zawieszenie i zahartował przód. Nowa konstrukcja tylnego zawieszenia zajęła miejsce koła zapasowego, więc została umieszczona w tylnej klapie. RX4 jest wyższy dzięki zastosowaniu nowego zawieszenia i większych kół. Był dostępny do 2003 roku z benzyną 2.0 o mocy 140 KM lub silnikiem wysokoprężnym 1,9 dCi o mocy 105 KM,  a w niektórych krajach Ameryki Południowej, był dostępny do 2009 roku.
Druga generacja Scénic została wprowadzona na rynek w 2003 r. Pierwsze 600 sztuk zostało wyprodukowane w fabryce Nissana w CIVAC Jiutepec Morelos Mèxico przez grupę Renault-Nissan. Istnieją dwa różne nadwozia. Wariant „Scénic” składa się z pięciu miejsc, a najdłuższy „Grand Scénic” oferuje pięć i siedem miejsc. Został on nazwany najlepszym minivanem w Europie od 2003-2009. 
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, większość modeli ma w swoim standardzie kontrolę stabilności oraz kontrolę trakcji . Scénic otrzymał pięć gwiazdek  i 34 punkty w teście EuroNCAP.
W październiku 2006 roku, Renault odnowiło ofertę Scénic, wprowadzając niewielkie zmiany estetyczne z przodu i zmieniając reflektory na bardziej nowoczesne z diodami. Dostępny jest również panoramiczny stały dach (wcześniej tylko jeden otwierany) i przedni czujnik zbliżeniowy. Dodano także nowe kolory nadwozia oraz przeprojektowano opony i felgi. 
Trzecia generacja Scénic została oficjalnie zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie w 2009 r. i trafiła do sprzedaży w maju tego roku. Ponownie są dwa warianty – krótki, z pięcioma miejscami i długi („Grand Scénic”) z pięcioma lub siedmioma. Użyto tej samej platformy jak w Megane III.
Podczas Salonu Samochodowego w Genewie 2016, Renault zaprezentowało czwartą generację Scénic. W październiku 2016 r. Grand Scénic został zaprezentowany publiczności w Paryżu Motor World. Obie wersje pojawiły się w 2016 r. u dealerów.
Kształtem przypomina bardziej SUV-a więcej niż minivana, podobnie jak mogliśmy zobaczyć  w koncepcji Renault Espace V . Scénic oferuje 20-calowe koła i oprócz panoramicznego dachu, dwukolorowe wykończenie.
Aktualną cenę katalizatorów C138/8200063760/112729536000 poza promocją, zawsze znajdziecie w naszym cenniku.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo