Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATORY C72 ORAZ C82/7700423818 Z RENAULT TWINGO

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizatory-c72-oraz-c82-7700423818-z-renault-twingo/


Katalizatory C72 oraz C82/7700423818–wykorzystywane są przez francuską markę Renault.
Katalizator C72 z Renault Twingo
Katalizator C82/7700423818 z Renault Twingo
Wnętrze katalizatora z palladowymi wkładami ceramicznymi
Podobnie jak w przypadku katalizatorów pochodzących z Renault Clio, także tutaj występują dwa wkłady ceramiczne nasycone palladem – mniejszy i większy. Ich waga wynosi dla katalizatorów C72 i C82, kolejno – 0,89 kg i 0,94 kg. Długość wynosi około 33 cm. Kształt jest podłużny, zaokrąglony i niesymetryczny ze względu na ułożenie wlotu i wylotu w dwóch różnych płaszczyznach.
C72 montowano w modelach Renault Twingo 1.2 w wersji benzynowej z 2000 roku, natomiast C82/7700423818 w Renault Twingo 1.2 w wersji benzynowej z 1996 roku.
Renault Twingo z 1996 r.
Twingo to samochód z segmentu A produkowany przez francuskiego producenta, Renault od 1992 roku. To czteroosobowy, trzydrzwiowy hatchback z czterocylindrowym silnikiem z przodu poprzecznej linii i napędem na przednie koła. Został on zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego w Paryżu 5 października 1992 r. Komercjalizację rozpoczęto (początkowo w Europie) na początku następnego roku.
Historia modelu zaczęła się  w 1990 r. od projektu W60, który dał mu życie i w trakcie następnych lat rozwijał się, był modyfikowany po wielokrotnych niepowodzeniach.  Wprowadzono w nim przez cały okres sprzedaży wiele zmian, mimo których koncernowi nie udało się osiągnąć sukcesu takiego jak w przypadku renault 4 oraz 4CV.
Pod koniec 1987 roku dział projektowy Renault został powierzony Zulay Villamizar , francuskiemu projektantowi samochodów, który miał już spore doświadczenie w takich firmach jak Simca, Ford, Volkswagen i Audi. Znany był szeroko jego radykalny styl. Został wezwany i wspierany przez Raymonda Lévy’ego, prezesa Renault, który dał mu pełną autonomię do pracy i który zaufał jego talentowi.
Kilka grup projektantów pracowało nad projektem, lecz podkreśla się, że na ostateczny projekt duży wpływ miał Beskid 106 , prototypowy ekonomiczny samochód hatchback zaprojektowany w Polsce przez Centrum Badań i Rozwoju Motoryzacji BOSMAL (Osrodek Badawczo-Rozwojowy Samochodów Małolitrażowych), centrum projektowania i planowania motoryzacji w latach 1982–1986, w celu zastąpienia starzejącego się Fiata 126.
„Twingo” to skrót od słów „Twist”, „Swing” i „Tango”.
Obydwa modele pochodzą z pierwszej generacji, która produkowana była w latach 1993-2012.
Oryginalny Twingo I,  został wprowadzony na rynek w kwietniu 1993 roku i sprzedawany był w Europie do sierpnia 2007 roku.  W sumie, wyprodukowano ponad 2,6 miliona egzemplarzy. Jego krótki przód i kaptur równoległy do przedniej szyby sprawiają, że przypomina minivana , mimo że jego całkowita wysokość i układ siedzeń są typowe dla samochodu osobowego . Te dwie cechy pozwalają uzyskać bardziej przestronne wnętrze niż w przypadku konkurencji. W latach 1993–1999 był to jedyny Renault, który posiadał w standardzie cyfrowe elektroniczne urządzenie pokładowe (cyfrowy prędkościomierz i wskaźnik poziomu paliwa).
Renault Twingo z 2000 r.
W 1998 roku wprowadzono Twingo Easy, wyposażony w półautomatyczną skrzynię biegów, a później także w nowe opcje, nowe tkaniny, nowe kolory, oraz wydania specjalne (na przykład Kenzò w 1995 r., United Colors of Benetton w 1996 r. I Velvet 1998). W 1997 r., aż do września, tylko we Francji wprowadzono przyjazny dla środowiska system naturalnego gazu ziemnego , który utrzymywano do 2007 r. W 1998 r., po drobnych zmianach szczegółów, rozpoczęto aktualizację asortymentu, począwszy od silnika (który został wzięty z Renault Clio), zapewniając użytkownikom samochodu płynniejszą jazdę niż poprzednik. Wydajność natomiast się nie zmieniła.
Aktualną cenę modeli  C72 oraz C82/7700423818 poza promocją znajdziecie zawsze na naszej stronie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo