Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR C53/7700411008 Z RENAULT KANGOO

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-c53-z-renault-kangoo/

KATALIZATOR C53/7700411008 Z RENAULT KANGOO

Katalizatory C53/7700411008  stosowane są przez znany francuski koncern, Renault. Ich charakterystykę i budowę modelu mieliśmy już okazję przedstawiać chociażby przy okazji artykułów dotyczących takich urządzeń jak C72 czy  C196/8200145056. Warto podkreślić jednak, że jest to katalizator palladowy, zawierający w sobie dwa wkłady ceramiczne, spośród których jeden jest mniejszy, jednak bardziej  wysycony wspomnianym już metalem szlachetnym. Łączna waga wkładu to 0,969 kg.
Modelem, w którym montowano C53/7700411008, jest Renault Kangoo z  1998 roku, z silnikiem benzynowym o pojemności 1.4.
Przekrój katalizatora C53/7700411008 z wkładami ceramicznymi
Renault Kangoo to samochód wyprodukowany przez francuską firmę Renault . Był to długo oczekiwany następca Renault 4 . Samochód oparty jest na studium koncepcyjnym Renault Pangea. Pierwsze samochody opuściły  fabrykę w Maubeuge w 1997 roku .
Renault Kangoo można określić jako odpowiedź na trend projektowania pojazdów w latach 90-tych. Najbardziej zadowoleni z korzystania byli ci, którzy klienci z większymi rodzinami, poszukujący przestrzeni, komfortu i bezpieczeństwa. Przestrzeń użytkowa jaką oferowało Kangoo można by dzisiaj sklasyfikować jako minivan.
Renault Kangoo I generacja
W tym czasie był to samochód, który miał największą przestrzeń bagażową ze wszystkich samochodów osobowych Renault. Grupą docelową klientów stały się więc nie tylko większe rodziny, ale także firmy, które korzystały z tego samochodu do celów biznesowych. Były one szczególnie popularne w wersjach z silnikami wysokoprężnymi, by stworzyć odpowiednie warunki dla dynamiki przy niskich prędkościach. Oferowano je z silnikiem 1149 cm³ o mocy 60 KM, a następnie 1390 cm³ z silnikiem wysokoprężnym o mocy 75 KM, 1870 cm³ i 65 KM.
Modernizację pierwszej generacji przeprowadzono w 2002 roku. Od tego czasu oferowano modele z nowym silnikiem i innowacyjnym designem. Silnik 1.2 posiadał osiem dodatkowych zaworów i cechował się mocą 75 KM, natomiast 1,6 16 V, mocą 95 KM. Do gamy silników dołączył 1,9 dTi z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem oleju napędowego do cylindra, a później 1,5 dCi z bezpośrednim wtryskiem pod wysokim ciśnieniem, zakończony turbosprężarką, która ma moc 48 – 63 kW. Tuż przed nadejściem nowej generacji modelu w 2008, dostępne były silniki 1.2 16V, 1.6 16V i 1.5 dCi – 50 i 63 kW.
Renault Kangoo pierwszej generacji trafił na rynki europejskie pod nazwą Kangoo Storia z ograniczonym wyborem silników i wyposażenia (tylko 1,2 16 V i dCi 70) do 2010 r. Na rynkach Ameryki Południowej jego produkcja wciąż jest kontynuowana. Wiosną, 2013 r., samochód przeszedł kolejną modernizację, która zmieniła kształt osłony chłodnicy, by podobnie  jak wszystkie obecne modele Renault, miała duże logo firmy.
Renault Kangoo I generacji
W 2008 roku pojawiła się nowa, druga generacja tego samochodu. Jest on bardziej przestronny, mocniejszy i wygodniejszy. Postawiono na jego zbliżenie do typu MPV, charakteryzującego się wysokim nadwoziem, dobrą organizacją wnętrza, licznymi rozwiązaniami, które podnoszą komfort jazdy jak duża ilość schowków, czy możliwościami jakie daje przesuwność foteli. Podwozie jest teraz takie samo jak w Renault Scénic drugiej generacji. Jednocześnie pojawiły się nowe funkcje odpowiadające za komfort i bezpieczeństwo (poduszki powietrzne, ESP, wspomaganie ruszania pod górę, automatyczna klimatyzacja, czujnik deszczu i światła, system nawigacji Carminat TomTom, podgrzewane fotele, elektryczne szyby tylne itp.). W 2011 r. Nastąpiła niewielka modernizacja, która zmieniła wygląd przedniego zderzaka (tzw. Generation 2011).
W 2013 r. odbył się lifting, dzięki któremu przednia część  auta zyskała na lekkości. Zmieniono także nieznacznie design tylnych świateł. Zainstalowano kierownicę pochodzącą z 3 generacji Renault Mégane, poszerzono także ofertę odtwarzaczy samochodowych i systemów nawigacyjnych (obecnie Renault R-Link). Od 2014 roku standardem na europejskich rynkach  jest system ESP. Nowa wersja to wersja Extreme, która ma większy prześwit, plastikową ochronę boków nadwozia i obu zderzaków, ale nadal jest to samochód z napędem na oś przednią. Silnik 1.6 16V 105 został zastąpiony nowym silnikiem TCe 115 z sześciobiegową manualną skrzynią biegów. Od 2015 r. wszystkie silniki są zgodne ze standardem emisji Euro 6 i są standardowo wyposażone w system Stop & Start (oznaczony jako S&S).
Aktualne ceny katalizatora C53/7700411008 poza promocją oraz innych modeli marki Renault, znajdziecie zawsze na naszej stronie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo