Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 1J0178LAGE/METAL Z SEATA IBIZY

KATALIZATOR 1J0178LAGE/METAL Z SEATA IBIZY

Katalizator  1J0178LAGE/METAL w naszym katalogu widnieje w grupie Volkswagen/Audi/Skoda/Seat. Samochody tych marek dzieliły ze sobą część katalizatorów. I tak na przykład, model 1J0178LAGE/METAL można spotkać nie tylko w Seacie Ibiza 1.8 z 1996 roku, ale także w Audi A3, TT, 1.8 T. Wyprodukowała je firma Ismeretlen. Model dedykowany był do aut napędzanych benzyną.
Katalizator przedstawiony w niniejszym wpisie mierzy ok. 42 cm długości. Waga wkładu to 0,85 kg. Swoim kształtem może przypominać nieco odwłok szerszenia. W pokrywie wyraźnie zarysowane są dwie części – większa i mniejsza. Także wyloty znacząco różnią się średnicą. Oznaczenie zlokalizować można w “części większej”. Wkład jest metalowy. Cena aktualizowana jest na bieżąco na stronie modelu.
Katalizator  1J0178LAGE/METAL z Seata Ibizy
Dziś zarysujemy krótko historię modelu Seat Ibiza.
Ibiza to samochód osobowy z segmentu B,  który na rynku motoryzacyjnym istnieje od 1984 roku dzięki hiszpańskiemu producentowi. Model ten jest najlepiej sprzedającym się samochodem SEAT-a.  Nazwa pochodzi oczywiście od znanej z najlepszych na świecie imprez, hiszpańskiej wyspy Ibiza. Wcześniej, producent wybierając nazwę dla poprzednika Ibizy, odniósł się do malowniczego miasteczka w Andaluzji – tak powstał Seat Ronda.
Od czasu prezentacji na Salonie Samochodowym w Paryżu w 1984 r. pierwszej generacji, aż do 2014 r. sprzedano ponad 5 milionów sztuk. Jest to pierwszy samochód opracowany przez markę SEAT jako niezależnej firmy, chociaż został zaprojektowany we współpracy ze znanymi koncernami, takimi jak Italdesign, Karmann oraz co ciekawe z Porsche.
Od drugiej generacji, SEAT był częścią konsorcjum motoryzacyjnego Grupy Volkswagen, a wszystkie kolejne generacje Ibiza, a także reszta oferty SEAT-a, zostały zbudowane na platformach Grupy, dzieląc się częściami i technologią.
Ibiza posiada pięć generacji, w ramach których trzykrotnie (w drugiej, czwartej i piątej generacji) zadebiutowała zupełnie nowa platforma dla Grupy Volkswagen. We wszystkich generacjach pokonał swoich konkurentów wewnątrz marki pod względem ilości sprzedanych egzemplarzy.
Ibiza jest obecnie dostępna tylko w wersji pięciodrzwiowego hatchbacka , ale w latach 1993-2008 oferowano także wersje sedan (jako Cordoba), coupe i oczywiście kombi.
Seat Ibiza, II generacja
Druga generacja, z której pochodzi prezentowany katalizator produkowana była w latach 1993-2002 Ibizę MK2, wprowadzono na rynek w 1993 roku jako trzy- i pięciodrzwiowy hatchback, a ofertę uzupełniono sedanem pod nazwą Seat Cordoba Variom oraz Vanem z nazwą Seat Inca.
Wyposażenie standardowe nie należało do bogatych, podstawowa wersja wyposażeniowa nie posiadała nawet poduszek powietrznych, klimatyzacji, radia, ABS-u ani wspomagania kierownicy. Bogata jednak była gama silników. Wśród jednostek benzynowych można było wybierać z pomiędzy 15 wariantów, a w przypadku diesla z 7. Wiele z nich było po prostu modyfikacjami innych, a jedyną różnicą była zwykle moc.
Ibizę II-giej generacji oparto na technologii z Volkswagena, ponieważ niemiecki producent kilka lat wcześniej kupił markę SEAT . W Ameryce Południowej i Afryce Południowej Seat II był sprzedawany pod nazwą Volkswagen Polo Playa. Wprowadzono również wariant sedana o nazwie Cordoba . Model uzyskał poważny facelifting w 1999 roku, dzięki czemu kształt uspójniono z innymi modelami Seata. Został zastąpiony w 2002 roku kolejną generacją. Do najważniejszych zmian należała modyfikacja reflektorów. Dzięki niej, pojazd zyskał zadziorne spojrzenie. W tyle poszerzono lampy, pojawiła się także charakterystyczna “S-ka”, którą można dostrzec także w obecnych egzemplarzach Seata. Wersja po liftingu. Sylwetka z przed liftingu została wyraźnie wysmuklona, dzięki czemu łatwo odróżnić obie wersje.
Seat Ibiza, wersja z 1999 r. po faceliftingu
Pozostałe katalizatory z Seata i ich ceny możecie znaleźć w fotokatalogu marki.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo