KATALIZATOR 46808744/METAL Z FIATA STILO
Katalizator o numerze 46808744//METAL jest modelem pochodzącym z pojazdów marki FIAT, najczęściej spotykany w modelu Fiat Stilo, zarówno w wersji Hatchback jak i Multiwagon w wersjach benzynowych z silnikiem 1.6 l o mocy 103 KM. Jego waga wkładu to 0,5 kg, a długość wynosi około 48 cm. Wygląd katalizatora cechuje walcowaty środek. Krawędzie katalizatora mają dwa odmienne kształty. Jeden z nich charakteryzuje końcówka w kształcie rombu wraz z wystającymi czteroma śrubami, z kolei drugi koniec przypomina wykrój komina.
Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie.
Fiat Stilo po raz pierwszy został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w roku 2001.
Pierwszą wersją, która zastała zaprezentowana był hatchback.
Pierwszą wersją, która zastała zaprezentowana był hatchback.
W 2003 roku w Paryżu zaprezentowano wersję kombi pojazdu o nadanej przez producenta nazwie Multiwagon. Nadwozie zostało skonstruowane na bazie zmodyfikowanej płyty podłogowej od swojego poprzednika Fiata Brava/Bravo.
Głównym założeniem producenta było stworzenie samochodu, który stanie się konkurencją dla niemieckiego rywala Volkswagena Golfa. Choć Fiat Stilo nie spełnił oczekiwań włoskiego koncernu to jednak pojazd jest udanym projektem chętnie nabywanym na rynku wtórnym.
Charakterystyczną cechą Fiata Stilo są przede wszystkim ekstrawaganckie, proste, klasyczne kształty pojazdu jednak ze znacznie podniesionym poziomem technicznym i elektronicznym w porównaniu do poprzednich realizacji Fiata.
Choć Fiat Stilo nie był konkurencyjny wobec Golfa to jednak podniósł poprzeczkę innym pojazdom z segmentu C.
Wysokiej jakości materiały wykończeniowe, a także staranny montaż oraz szereg udogodnień sprawiło, że Fiat stracił swoja największą zaletę – atrakcyjną cenę.
Pomimo wyższych kosztów zakupów samochód trafiał w gusta zarówno osób ceniących sobie bardziej dynamiczny styl jak również do rodzin wielodzietnych.
Pięciodrzwiowy multiwagon jest wyższy o 5 cm i dłuższy o 7 cm dzięki czemu bardziej nadaje się do użytku rodzinnego.
Wersja kombi oferuje szersze możliwości funkcjonalności pojazdu takie jak przesuwanie czy składanie tylnych foteli, co z kolei przekłada się na możliwość powiększenia powierzchni bagażnikowej z 510 l na 1480 l.
Wersja kombi oferuje szersze możliwości funkcjonalności pojazdu takie jak przesuwanie czy składanie tylnych foteli, co z kolei przekłada się na możliwość powiększenia powierzchni bagażnikowej z 510 l na 1480 l.
Do podstawowego wyposażenia pojazdu należało m.in. system ABS, poduszki powietrzne, klimatyzacja manualna, elektryczne sterowanie i podgrzewanie lusterek, centralny zamek, elektryczne wspomaganie układu kierowniczego.
Środek pojazdu jest stworzona z myślą o praktycznym zastosowaniu. Nie brakuje tam schowków, uchwytów, a także stolików dla pasażerów tylnej kanapy.
Szeroka gama silników oferowana były w pojemnościach 1.2 16 V o moc 80 KM, a najwyższym motorem był silnik 2.4 l o mocy 170 KM. W przypadku diesla uwagę klientów zwracał silnik 1.9 o mocy od 80-150 KM.
Najczęściej wybieranym i najmniej awaryjnym silnikiem jest jednostka
1.4 l o mocy 95 KM, który pomimo niezbyt wysokiej mocy rozpędza się miarowo i zachowuje swoją trwałość w użytkowaniu.
1.4 l o mocy 95 KM, który pomimo niezbyt wysokiej mocy rozpędza się miarowo i zachowuje swoją trwałość w użytkowaniu.
Awaryjność pojazdu stosunkowo jest przeciętna. Wartym uwagi jest fakt, że ceny za części są bardzo niskie, a koszty eksploatacji nie są za wysokie. Największe zainteresowanie zakupem Stilo wykazują jednak miłośnicy Fiata.
Pomimo różnych opinii warto pamiętać, że nie bez powodu pojazd znalazł się na trzecim miejscu w konkursie na Najlepszy Samochód Roku 2002.
Komentarze
Prześlij komentarz