Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 46808744/METAL Z FIATA STILO

KATALIZATOR 46808744/METAL Z FIATA STILO

Katalizator o numerze 46808744//METAL jest modelem pochodzącym z pojazdów marki FIAT, najczęściej spotykany w modelu Fiat Stilo, zarówno w wersji Hatchback jak i Multiwagon  w wersjach benzynowych z silnikiem 1.6 l o mocy 103 KM. Jego waga wkładu to 0,5 kg, a długość wynosi około 48 cm. Wygląd katalizatora cechuje walcowaty środek.  Krawędzie katalizatora mają dwa odmienne kształty. Jeden z nich charakteryzuje końcówka w kształcie rombu wraz z wystającymi czteroma śrubami, z kolei drugi koniec przypomina wykrój komina.
Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie.
Katalizator 46808744//METAL z Fiata Stilo
Fiat Stilo po raz pierwszy został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w roku 2001.
Pierwszą wersją, która zastała zaprezentowana był hatchback.
W 2003 roku w Paryżu zaprezentowano wersję kombi pojazdu o nadanej przez producenta nazwie Multiwagon. Nadwozie zostało skonstruowane na bazie zmodyfikowanej płyty podłogowej od swojego poprzednika Fiata Brava/Bravo.
Fiat Stilo
Głównym założeniem producenta było stworzenie samochodu, który stanie się konkurencją dla niemieckiego rywala Volkswagena Golfa. Choć Fiat Stilo nie spełnił oczekiwań włoskiego koncernu to jednak pojazd jest udanym projektem chętnie nabywanym na rynku wtórnym.
Charakterystyczną cechą Fiata Stilo są przede wszystkim ekstrawaganckie, proste, klasyczne kształty pojazdu jednak ze znacznie podniesionym poziomem technicznym i elektronicznym w porównaniu do poprzednich realizacji Fiata.
Choć Fiat Stilo nie był konkurencyjny wobec Golfa to jednak podniósł poprzeczkę innym pojazdom z segmentu C.
Wysokiej jakości materiały wykończeniowe, a także staranny montaż oraz szereg udogodnień sprawiło, że Fiat stracił swoja największą zaletę – atrakcyjną cenę.
Pomimo wyższych kosztów zakupów samochód trafiał w gusta zarówno osób ceniących sobie bardziej dynamiczny styl jak również do rodzin wielodzietnych.
Wnętrze Fiata Stilo
Pięciodrzwiowy multiwagon jest wyższy o 5 cm i dłuższy o 7 cm dzięki czemu bardziej nadaje się do użytku rodzinnego.
Wersja kombi oferuje szersze możliwości funkcjonalności pojazdu takie jak przesuwanie czy składanie tylnych foteli, co z kolei przekłada się na możliwość powiększenia powierzchni bagażnikowej z 510 l na 1480 l.
Do podstawowego wyposażenia pojazdu należało m.in. system ABS, poduszki powietrzne, klimatyzacja manualna, elektryczne sterowanie i podgrzewanie lusterek, centralny zamek, elektryczne wspomaganie układu kierowniczego.
Środek pojazdu jest stworzona z myślą o praktycznym zastosowaniu. Nie brakuje tam schowków, uchwytów, a także stolików dla pasażerów tylnej kanapy.
Szeroka gama silników oferowana były w pojemnościach  1.2 16 V o moc 80 KM, a najwyższym motorem był silnik 2.4 l o mocy 170 KM. W przypadku diesla uwagę klientów zwracał silnik 1.9 o mocy od 80-150 KM.
Najczęściej wybieranym i najmniej awaryjnym silnikiem jest jednostka
1.4 l o mocy 95 KM, który pomimo niezbyt wysokiej mocy rozpędza się miarowo i zachowuje swoją trwałość w użytkowaniu.
Awaryjność pojazdu stosunkowo jest przeciętna. Wartym uwagi jest fakt, że ceny za części są bardzo niskie, a koszty eksploatacji nie są za wysokie.  Największe zainteresowanie zakupem Stilo wykazują jednak miłośnicy Fiata.
Pomimo różnych opinii warto pamiętać, że nie bez powodu pojazd znalazł się na trzecim miejscu w konkursie na Najlepszy Samochód Roku 2002.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo