Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATORY 1740183 ORAZ 1740184

KATALIZATORY 1740183 ORAZ 1740184

Katalizatory o numerach 1740183 oraz 1740184 stosowane są przez niemiecką markę BMW. Produkowane z kolei przez firmę Eberspacher. Ich cechą charakterystyczną jest podłużny kształt i niesymetrycznie ułożone wyloty. Jeden z nich skierowany jest pod kątem 45 stopni ku górze. Mierzą około 45 cm długości, a ich waga nie przekracza  0,27 kg. Na pokrywie znaleźć można 5 poprzecznych wgłębień. Cena detaliczna modelu 1740183 wynosi 635,46 PLN na dzień 28.02.2019, natomiast katalizatora 1740184 –  642,60 PLN.
Katalizatory 1740183 oraz 1740184 zawsze występują w komplecie. Umieszczane były w modelach BMW – 328 528 728 w latach 1995-2000, w autach benzynowych z silnikiem 2.8.
Jeśli posiadacie któreś z tych aut, jesteście również posiadaczami dwóch poniższych katalizatorów.


Na ich sprzedaży możecie zarobić 1 278,06 PLN na dzień 28.02.2019 r. Aktualne ceny zawsze znajdziecie w naszym cenniku.Jest to trzeci  taki przypadek o którym wspominamy, polegający na tym, ,że dwa katalizatory występują w komplecie w jednym samochodzie. Pamiętacie pierwsze dwa ?Dotyczyły one modeli z BMW, jednak o numerach 1732952 oraz 1732954, a także katalizatorów 7502226 oraz 7502222, które występują w mało znanym modelu Z3.
Teraz pokrótce na temat modeli, w których znaleźć możemy tak wartościowy pakiet katalizatorów.
O Serii 3, z której pochodzi model 328 i Serii 5, w której gronie znajdziemy 528 już pisaliśmy. Dziś przyjrzymy się zatem uważnie modelowi 728 i Serii 7. Siódemka jest serią samochodów osobowych klasy luksusowej z segmentu C. W produkcji znajdowała się od 1977. Ostatnia, szósta generacja  powstała w 2015 roku.
Zaprezentowana została w Monachium, w czerwcu 1977 roku w postaci sedana. Model miał zastąpić popularny E3 i poszerzyć gamę modeli produkowanych przez znanego producenta z Bawarii. Motywem przewodnim pierwszej generacji było E23. Od roku 1977 produkcja Serii 7 składa się z 6 generacji, w skład których wchodzą :
  1. BMW E23 – 1977 -1986
  2. BMW E32 – 1986 – 1994
  3. BMW E38 – 1994 – 2001
  4. BMW E65E66E67E68 – 2001 – 2008
  5. BMW F01/F02 – 2008 -2015
  6. BMW G11 i G12 – po 2015
Poza tradycyjnymi niemieckimi fabrykami w Dingolfing, od 2002 roku, Seria 7 produkowana jest także w Tajlandii, w fabryce Rayong, która została otworzona w maju 2000 roku. Zainwestowano w nią 25 milionów dolarów. Produkuje się w niej także samochody Serii 5 oraz BMW X3. W 2003 roku rozpoczęto także produkcję w Afryce.
Wersja 728 to tak właściwie E38 728. Produkowana była w latach 1995-2002. Jej maksymalna moc wynosi 142 kW, co odpowiada 193 KM. Powoduje to, że maksymalna prędkość jaką auto jest w stanie osiągnąć to 228 km/h. Przy czym przyspieszenie do 100 km/h  trwa 8,6 s. Cechą charakterystyczną samochodu jest 6-cylindrowy silnik 2.8. Pozwala na dynamiczną i płynną jazdę. Auto cieszy się dobrymi opiniami. Mówi się, że w przedziale cenowym 10-30 tys. nie ma drugiego takiego samochodu, które tak bardzo zwracałoby uwagę przechodniów. Jedni zatrzymują się patrząc z zachwytem, drudzy z kolei przyspieszają kroku. W naszym kraju częsty jest stereotyp, że model ten jest typowy dla gangsterów lub ważnych ludzi. Jeśli zależy Wam na zainteresowaniu, wybierzcie właśnie ten model. Największe zdziwienie wzbudza jednak fakt, że w 20 letnim samochodzie może znajdować się nawigacja, telefon, telewizja czy zaawansowany system regulacji foteli. Przyjemność z jazdy gwarantowana ! Jak każdy pojazd, posiada jednak swoje wady. Mianowicie po przejechaniu wielu kilometrów mogą pojawić się luzy w zawieszeniu, konieczne są też częste wymiany wahaczy, a piksele w liczniku mają tendencje do zanikania. Według jego posiadaczy, to samochód, który trzeba kochać. Wówczas nie liczy się pieniędzy włożonych w jego konserwację i naprawę.
W całej okazałości możecie zobaczyć go tutaj :

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo