Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 46475795/METAL – LANCIA DEDRA

KATALIZATOR 46475795/METAL – LANCIA DEDRA

Katalizator o numerze 46475795/METAL jest modelem wykorzystywanym w pojazdach marki Opel oraz włoskiego koncernu Fiat, do których należy również Lancia i Alfa Romeo.  Ten model katalizatora wyróżnia obudowa w kształcie rombu z owalnymi wypustami, które zakańczane są niewielkimi śrubami. Długość tego katalizatora wynosi ok. 40 cm, z kolei w najszerszym jego punkcie można dostrzec wysokość  ok. 20 cm.
Katalizator można znaleźć w modelu Lancia Dedra w latach produkcyjnych 1996-1999 zarówno w wersji sedan jak i kombi w silnikach o mocy 103 KM.
Aktualną cenę za ten katalizator można poznać na naszej stronie internetowej.
Katalizator 46475795/METAL – Lancia Dedra
Historia Dedry rozpoczyna się przede wszystkim od połączenia firm Fiat, Lancia oraz Alfa Romeo w jeden wielki koncern Fiata w 1969 roku. Pod koniec lat 80-tych pod okiem turyńskiego koncernu powstał model Fiat Tipo, który w szybkim tempie uzyskał tytuł Samochodu Roku 1989. Na podstawie tego modelu Fiat skonstruował kolejny model o nazwie Tempra, który występował w wersji Sedan oraz Kombi. Oba pojazdy reprezentowały bardzo popularny segment C.
Kolejnym zamysłem producenta było stworzenie pojazdu, który stałby się bardziej luksusową wersją owych modeli – w ten sposób powstała Lancia Dedra. Na tej samej płycie podłogowej wyprodukowano również Lancie Delta oraz Alfe Romeo 155, jako kolejny zamysł producenta w kierunku stylistyki sportowej.
Lancia Dedra
Lancia Dedra to samochód zaliczany do segmenyu D- klasy średniej. Po raz pierwszy został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie w 1989 roku. Bez dwóch zdań stał się uzupełnieniem modelu Delta II o wersję sedan (1989 r.) oraz kombi (1994 r.)
Projekt stylistyczny pojazdu pozwolił na wejście do klasy „premium” wśród pojazdów kompaktowych. Pomimo zrównoważonej linii nadwozia projektantowi samochodu udało się stworzyć dzieło aerodynamiki na które składa się bardzo dobry wynik współczynniku oporu powietrza wynoszący 0,29.
Zgodnie z zamysłem producenta pojazd swym wyglądem ukazywał prestiż, ekskluzywność, wyjątkową osobowość pojazdu oraz komfort podczas jazdy dzięki wysokiemu poziomowi wyposażenia oraz wykorzystywanych przy produkcji materiałów. Na komfort pojazdu składała się możliwość uzyskania idealnej pozycji do kierowania, w czym pomagały regulowane siedzenia oraz kierownica, a także elektrycznie regulowane lusterka.  Lancia pomyślała również o zwiększeniu komfortu bezpieczeństwa wzbogacając model o system ABS oraz poduszkę powietrzną. Najbogatsze wersje pojazdu wyposażone były w elektryczne szyby, automatyczną klimatyzacją, a także nie banalny materiał obicia foteli i drzwi- alcantara.
Lancia Dedra
W zależności od upodobań producent oferował warianty wyposażenia:  podstawowe, komfortowe oraz sportowe
Podstawowa i najtańsza wersja pojazdu wykorzystywała silnik benzynowy o pojemności 1.6 l i mocy 89 KM. Do najpopularniejszych silników należały 1.8 o mocy 103 KM oraz 2.0 o mocy 112 KM. Dedra poszerzyła swą ofertę również o silnik diesel, jednak w jednym wariancie 1.9 TD o mocy 90 KM.
W 1991 roku pojawiła się sportowa wersja Dedry- Integrale  wyposażona w turbosprężarkę Garrett T3. Model z pędzoną przednią osią produkował 162 KM, jednak najbardziej topową wersją była Dedra Integrale z napędem 4×4, która była w stanie wygenerować moc 180 KM, prędkość 215 km/s, a rozpędzenie do setki zajmowało 7,8 s. Pod koniec produkcji pojazdu najmocniejszą jednostką był silnik 1.8 16V o mocy 131 KM.
Dedra pomimo wielkich zamysłów producenta nie odniósł zbyt wielkich sukcesów dlatego w 1999 roku został zastąpiony modelem Lancia Lybra.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo