Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR N43/METAL/CIVIC TYPE-R/ICP-UNI Z HONDY CIVIC VIII

KATALIZATOR N43/METAL/CIVIC TYPE-R/ICP-UNI Z HONDY CIVIC VIII

Katalizatory N43/METAL/CIVIC TYPE-R/ICP-UNI stosowane były przez Hondę w produkcji układów wydechowych do modelu Civic VIII (UFO) z silnikiem diesla o pojemności 2.2 i-CTDI w latach 2005-2009.
Długość pokrywy liczy 52 cm, a waga wkładu wynosi niewiele ponad 0,35 kg. Katalizatory te posiadają wkład metalowy. Cechą charakterystyczną jest podłużny, lekko zaokrąglony kształt obudowy i dwa rzucające się w oczy otwory na śruby, ulokowane po przeciwnych stronach, w pobliżu wylotów. Cenę aktualną możecie śledzić na stronie modelu.
Katalizator N43/METAL/CIVIC TYPE-R/ICP-UNI z Hondy Civic VIII
Civic to samochód niższej klasy średniej produkowany przez japońskiego producenta samochodów – koncern Honda. Pierwsza generacja została wprowadzona w 1972 roku, a obecnie produkuje się już dziesiątą generację!
Oprócz wersji podstawowej, stworzono również wersję sportową – Civic Type-R, z której pochodzi prezentowany w artykule katalizator oraz wersję przyjazną dla środowiska – Civic Hybrid , która łączy silnik spalinowy i silnik elektryczny. Śmiało można rzec, że jest to jeden z najbardziej udanych modeli samochodów w historii motoryzacji Przez pierwsze 7 generacji, wyprodukowano ponad 15 milionów sztuk.
Ósma generacja Hondy Civic, która najbardziej nas interesuje w tym momencie, jest dostępna od 2005 roku. W wersji dedykowanej Europie dostępne są trzy- i pięciodrzwiowy hatchback oraz sedan. Civic VIII scharakteryzować można jako samochód klasy średniej z napędzaną osią przednią. Prócz normalnej wersji, zaoferowano także trzydrzwiowy Type R, wpisujący się w kategorię aut hot-hatch .
Honda Civic Type-R
Honda Civic VIII 2006 (Type-R)
Honda Civic Type-R
Sześcienny kształt Hondy Civic podkreślają dodatkowo pasy reflektorów z tyłu i z przodu. Charakterystyczne są tu trójkątne światła przeciwmgielne. Co ciekawe, z tyłu umieszczono wydechy tego samego kształtu i zamontowane na tej samej wysokości co światła. Z tego też powodu, może wydawać się, że auto ma dwie przednie (lub tylne) części ze względu na tak duże podobieństwo między nimi. Honda wyprodukowała zarówno pięciodrzwiowe nadwozie, jak i trzydrzwiowe wersje o nazwie Type S. Wnętrze ma bardzo futurystyczny design.
Civic ma w swojej kolekcji całą gamę silników do wyboru. Największe wrażenie robi jednak Type-R, który wyposażono w jednostkę 148 kW o mocy 201 KM. Dostępne są zarówno silniki benzynowe, jak i wysokoprężne. Japońscy programiści pomyśleli również o środowisku i wyprodukowali tak zwany samochód hybrydowy, którego silnik stanowi połączenie jednostki spalinowej 1,4 kW 70 kW (95 KM) i elektrycznej 15 kW (20 PS). Honda oferuje również kilka wersji różniących się wyposażeniem: Comfort, Sport i Executive.
Więcej katalizatorów z Hondy znaleźć możecie w fotograficznym katalogu marki, gdzie możecie wyszukiwać poszczególnych egzemplarzy po wyglądzie obudowy!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo