Przejdź do głównej zawartości

Jak otworzyć skup katalizatorów?

Jak otworzyć skup katalizatorów?
Zużyte katalizatory pod żadnym pozorem nie mogą być wyrzucane do śmieci. Zużyty katalizator powinniśmy oddać do punktu skupów katalizatorów. Niestety punktów nadal jest mało, a jakość obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia. Czy warto otworzyć skup katalizatorów?
Czy wiele osób chce sprzedać katalizator?
Według danych skupów katalizatorów z roku na rok przybywa klientów chcących dokonać sprzedaży katalizatorów. Dlaczego? Ponieważ od wielu lat każdy pojazd obowiązkowo musi posiadać katalizator, który nie jest wieczny, przez co z roku na rok w coraz większej ilości aut dochodzi do jego wyeksploatowania przez co ilość zużytych katalizatorów na rynku rośnie.
Od czego zacząć?
Proces utworzenia punktu skupu katalizatorów należy rozpocząć od otrzymania zezwolenia na odpady. Dodatkowo warto rozważyć otrzymanie zezwolenia na transport katalizatorów, dzięki czemu ofertę usług będzie można poszerzyć o odbiór katalizatorów bezpośrednio u klienta. Pamiętajmy, że otwarcie skupu katalizatorów bez niezbędnych zezwoleń jest bardzo surowo karane. Wszystkie niezbędne zezwolenia otrzymamy w Wydziale Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta w miejscu zamieszkania. Przed wyborem konkretnego miejsca składowania zużytych katalizatorów warto zasięgnąć opinii w Wydziale Ochrony Środowiska, która w wyraźny sposób przedstawi warunki, które musimy spełnić, aby w pełni legalnie skupować i przechowywać zużyte katalizatory. W przypadku działalności bez wymaganych zezwoleń Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska ma prawo nałożyć na nas karę w wysokości od 1000 do 1 000 000 złotych. Dodatkowo należy pamiętać o składaniu rocznych sprawozdań. W przypadku niezłożenia może zostać nałożona kara w wysokości od 500 do 8500 złotych. Zużyte katalizatory posiadają kody odpadów 16 08 01, czyli są odpadami zawierające złoto, srebro, ren, rod, pallad, iryd lub platynę. Przy wystawianiu faktur należy pamiętać o umieszczaniu kodu PKWiU, dzięki czemu znacząco ułatwimy proces dokumentacji transakcji.
Jak wybrać partnera który będzie skupował od Nas katalizatory?
Wybór partnera biznesowego z którym nawiążemy współprace nie należy do najłatwiejszych. Na rynku znajdziemy sporą ilość skupów katalizatorów, jednak współpraca z Nimi może pozostawiać wiele do życzenia. Szukając partnera na początek sprawdźmy czy firma jest godna zaufania. Potwierdzeniem firmy której warto zaufać są liczne certyfikaty świadczące o profesjonalnych usługach. Kolejną rzeczą na która należy zwracać uwagę to proces przyjęcie większej ilości katalizatorów oraz ich wycena. Partnerem godnym zaufania jest firma DS AUTO Sp. z o.o. Chrzanów -> https://katalizatorychrzanow.pl/, która posiada wieloletnie doświadczenie w skupie dużej ilości katalizatorów, dzięki czemu mamy gwarancje fachowej obsługi przez profesjonalistów. Dodatkowo firma ma przygotowane programy dla swoich partnerów, które oferują specjalne ceny. Wybór firmy DS AUTO Sp. z o.o. Chrzanów jako partnera zapewni Nam ciągłość w działaniu Naszego skupu.
W przypadku sprzedaży katalizatorów na podstawie faktury VAT obwiązuje zasada odwrotnego obciążenia czyli przerzuceniu obowiązku rozliczania podatku VAT ze sprzedawcy na nabywcę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo

KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO---DS AUTO CHRZANÓW

  https://katalizatorychrzanow.pl/cennik/ KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO Katalizatory z oznaczeniem  KT6029/A9404900114/ZGS002   należą do katalogu marki Mercedes. Swoją budową przypominają walec prostokątny. Obudowa jest złoto-brązowego, metalicznego koloru. Wkład waży 5,04 kg. Aktualną wartość możecie obserwować niezależnie od promocji miesięcznej w  CATALogu   – wystarczy utworzyć darmowe konto i aktywować je u dowolnego  Partnera DS AUTO . Katalizator KT6029/A9404900114/ZGS002 z Mercedesa Vito Katalizator montowano w modelu  Mercedes Benz Vito  w wersji 2.2 CDI. Mercedes Vito, źródło: internet Mercedes-Benz Vito to komercyjny van produkowany przez niemieckiego producenta od 1995 roku w hiszpańskiej fabryce w Vitoria-Gasteiz (stąd jego nazwa Vito). Produkcja odbywa się również  w fabrykach Fuzhou w Chinach (od kwietnia 2010 r.) i Virrey del Pino w Argentynie (od sierpnia 2015 r.). Model chiński jest produkowany przez Fujian Daimler Automotive, a model argenty