Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 5+5 HONDA/PD Z HONDY CIVIC VI---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

 

KATALIZATOR 5+5 HONDA/PD Z HONDY CIVIC VI

Katalizator o numerze 5+5 HONDA/PD symbolizują liczne otworki widoczne na pokrywie oraz długa obudowa, która wynosi aż ~ 85 cm. Waga wkładu katalizatora wynosi 1,62 kg.
Najczęściej ten katalizator można spotkać w pojazdach marki Honda, a szczególnie w Hondzie Civic VI z silnikiem 1.4 16v z czasów produkcji w roku 1999. Aktualną cenę za sprzedaż katalizatora można uzyskać kontaktując się z naszym partnerem sieci.

Katalizator 5+5 HONDA/PD z Hondy Civic VI

Honda Civic to tak naprawdę linia pojazdów kompaktowych, która po raz pierwszy weszła na rynek w 1972 roku i istnieje już na rynku od 48 lat stając się jednym z najbardziej popularnych pojazdów wśród kierowców na całym świecie. Głównymi atutami pojazdu jest niezawodność i przystępna cena.
Na przestrzeni wieloletniej kariery Civic zmienił się wiele razy, my natomiast chcemy opisać szóstą generację do której należy promocyjny katalizator.

Honda Civic, źródło: internet

Szósta generacja modelu pojawiła się w 1996 roku oferując swoim nabywcom nieco większy w gabarytach pojazd porównując do swej poprzedniej wersji.  W swej gamie proponował dostępność nabycia nadwozia typu liftback, coupe, hatchback, sedan oraz kombi.

Honda Civic, źródło: internet

Honda Civic szóstej generacji została wyposażona w duże, przednie reflektory oraz ozdobny grill. Pomimo szerokiej gamy nadwozia Civic swym wyglądem charakteryzował się spójnością i jednostajną stylistyką zewnętrzną. Wnętrze pojazdu oferowało między innymi elektryczne i podgrzewane lusterka, szyby oraz szyberdach, klimatyzację, ABS,  a także poduszki powietrzne.

Honda Civic, źródło: internet

W szóstej generacji na pokład silników po raz pierwszy dołączył diesel o pojemności 2.0 TDiC o mocy 86 KM, 101 KM i 105 KM. Gama silników benzynowych nadal była wysoce bogata i oferowała silniki o mocy od 75 KM do 185 KM, którego najsilniejsza moc była obecna w modelu Civic Type-R.

Wersja Type-R odznaczała się skuteczniejszymi hamulcami, przełożeniem układu kierowniczego dający możliwość zwiększenia prędkości obrotu kół, a także sportowe zawieszenie i fotele Recaro.

Honda Civic, źródło: internet

W 1997 roku Civic VI przeszła pierwszą modernizację w wyniku której zmodyfikowano wkłady przednich reflektorów, a także wymieniono klosze tylnych kierunkowskazów zmieniając kolor pomarańczowy na biały.
W 1999 roku modyfikacji podjęto przednie światła, atrapę zderzaka oraz grill.

Ostatecznie produkcja szóstej generacji modelu zakończyła się w 2001 roku.

Podsumowując zapraszamy do obejrzenia filmiku ze zdjęciami podczas wieloletniej przemiany i ewolucji Hondy Civic.
https://www.youtube.com/watch?v=PaMtr9yTp_Q


DANE KONTAKTOWE
W przypadku posiadania katalizatorów w ilości powyżej 150 sztuk lub monolitu powyżej 150 kg prosimy o pozostawienie numeru kontaktowego, osoba odpowiedzialna za przyjęcia hurtowe skontaktuje się z Państwem.

DS Auto Sp. z o.o.
ul. Tuwima 21
32-540 Trzebinia, Polska

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo