Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATORY 46524758/46473014 Z FIATA MAREA I LANCII DELTA---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

 

KATALIZATORY 46524758/46473014 Z FIATA MAREA I LANCII DELTA

Katalizatory z oznaczeniem 46524758/46473014 wykorzystywane są w budowie układów wydechowych włoskich marek Fiat i Lancia.

Cechą charakterystyczną jest dość szeroka bryła – na 23 cm. to dużo w stosunku do długości modelu – 47 cm. Model jest niezwykle symetryczny -zarówno pod względem wypukłości na pokrywie jak i średnicy i długości wylotów. Wkład waży 1,176 kg.

Aktualną cenę można sprawdzić w cenniku na naszej stronie.

Katalizatory 46524758/46473014 z Fiata Marea i Lancii Delta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Model montowany był w pojazdach Fiat Brava, Bravo, Fiat Marea oraz Lancia Delta, w wersji pojemnościowej 1.6 w latach 1995-2001.

Fiat Marea to włoski samochód należący do segmentu niższej klasy średniej, który zastąpił model Tempra. Produkcja rozpoczęła się w 1996 roku, a inspirację w jego konstrukcji stanowiły modele Bravo i Brava. Następcą sedana został Fiat Linea, a kombi Fiat Stilo Multivagon.

Marea była pierwotnie produkowana w zakładach Fiata w Cassino i Mirafiori we Włoszech. Później wyparła również Temprę w fabrykach brazylijskich ( Betim ) i tureckich (w Bursie , razem z Tofas ), które produkują pojazdy głównie na lokalne i inne rynki rozwijające się.

Fiat Marea - dane techniczne, spalanie, opinie, cena | Autokult.pl
Fiat Marea, źródło: internet

 

 

 

 

 

 

 

Fiat Brava - dane techniczne, spalanie, opinie, cena | Autokult.pl
Fiat Marea, źródło: internet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Model produkowany był w dwóch wersjach nadwozia: sedan i kombi –

Weekend. Samochód został zmodernizowany w 1998 roku, główna zmiana we wnętrzu dotyczyła grafiki wskaźników deski rozdzielczej – zamiast półokrągłych dodano okrągłe. Produkcja zakończyła się w 2002 roku.

Fiat Marea był produkowany z 11 silnikami, 5 benzynowymi, 5 turbodieselami i jednym BiPower.

Benzyna

  • 1.4L I4 o mocy 81k
  • 1,6L I4 o mocy 103k
  • 1.8L I4 o mocy 113 tys., Zwiększonej do 132 tys. Od 2000 r
  • pięciocylindrowy 2.0L 20V I5 o mocy 156k
  • pięciocylindrowy 2.4L 20V I5 o mocy 160k
  • pięciocylindrowy 2.0L 20V I5 turbo o mocy 182k

Diesel 

  • 1,9 l turbodiesel I4 o mocy 75 tys
  • 1.9L turbodiesel I4 o mocy 100K
  • pięciocylindrowy turbodiesel 2.4L I5 o mocy 126 tys
  • 1.9L JTD common-rail I4 o mocy 105k
  • pięciocylindrowy 2.4L JTD common-rail I5 o mocy 130 tys

BiPower

  • 1,6 l (zdolny do spalania zarówno benzyny, jak i gazu ziemnego lub CNG ).

Lancia Delta to jeden z najbardziej znanych modeli włoskiego producenta. W latach 1987 i 1992, model ten zdobył tytuł mistrza świata w rajdach – sześć razy z rzędu. Samochody Lancia Delta ze zintegrowanym napędem na wszystkie koła słusznie zapisały się złotem w historii światowego rozwoju motoryzacji i sportu i są bardzo poszukiwane przez kolekcjonerów z całego świata. Delta była produkowana jako pięciodrzwiowy hatchback klasy średniej.

File:Lancia Delta rear 20070520.jpg - Wikimedia Commons

Na rynku motoryzacyjnym pojawił się w 1979 roku. Projekt stworzył Giorgio Giugiaro . Już w  1980 roku zdobył tytuł Samochodu Roku. Delta powstała na platformie współdzielonej z Fiatem Ritmo , podczas gdy Saab był początkowo zaangażowany w rozwój „projektu 600”. Wkrótce jednak Fiat i Saab zakończyły współpracę i każdy z samochodów stworzył własną platformę podłogową w oparciu o wspólną koncepcję. 

Pierwsza generacja Delty była oferowana z silnikami 1.3 i 1.5 l, a design spodobał się profesjonalnej publiczności głównie ze względu na zmienne i przestronne wnętrze, praktyczność, elastyczne silniki, a przede wszystkim wyjątkowe w tamtych czasach właściwości jezdne. 

Popularność delty została zdyskredytowana przez wysoką awaryjność części elektrycznych i mechanicznych, nadwozie skłonne do korozji, wykonane ze złej jakości rosyjskiego metalu oraz wymagający konserwacji osprzęt i zawieszenie kół. Podczas produkcji model Delta został przeprojektowany pod wieloma względami, zwłaszcza w celu zwiększenia jakości. 

Silniki zostały zastąpione przez nowsze serie 1600 GT i 1600 HF Turbo, później zmodyfikowane jako 1600 GT ie i HF Turbo (1,6 l / 140 KM), zmieniło się okablowanie, kompletne wnętrze i inne elementy samochodu, ale model i jego jakość techniczna nie spełniała pokładanych w niej oczekiwań. 

Lancia Delta II (836) technische Daten und Kraftstoffverbrauch —  AutoData24.com

Spadek sprzedaży okazał się krytyczny w latach 1984/85 i było jasne, że coś musiało się wydarzyć by ratować sytuację. Tym czymś było wprowadzenie rozwiązań sportowych, z których Lancia korzystała wcześniej w starszym modelu Lancii Beta . Zmodyfikowany model Delta nie tylko spełnił wszystkie oczekiwania, ale był źródłem narodzin zjawiska światowego. W 1985 r. pierwsza wersja z napędem na wszystkie koła została wprowadzona pod oznaczeniem Lancia Delta S4 – wyprodukowano 250 sztuk. S4 został stworzony z myślą o grupie samochodów sportowych (grupa B wg przepisów FIA). Zastąpił ją produkowany seryjnie model Lancia Delta HF 4WD, który natychmiast po premierze całkowicie zdominował światowe zawody samochodowe. W 1988 roku została wprowadzona szersza wersja ewolucyjna o nazwie Lancia Delta HF Integrale, jesienią 1989 roku pojawiła się Lancia Delta HF Integrale 16v, a latem 1991 roku Lancia Delta HF Integrale Evoluzione z wydłużonym i wzmocnionym nadwoziem.

Wprowadzono łącznie 7 modeli (HF 4 WD, HF Integrale, HF Integrale 16v, HF Integrale Kat, HF Integrale Evoluzione, HF Integrale Evoluzione Kat, HF integrale 16v Kat / EvoII) i 11 limitowanych edycji (Martini 5, Verde York, Martini 6, Giallo Ginestra, Hi-Fi Club, Club Italia, Bianco Perlato, Blue Lagos, Pearl Red, Dealer’s Collection i Final Edition), w tym ostatnie dwie trafiły  wyłącznie do Japonii .

Lancia Delta HF 4 WD otrzymała unikalny system trakcyjny z międzyosiowym epicyklicznym mechanizmem różnicowym Fergussona, składający się z wewnętrznych przekładni w dużym stałym kole zębatym i pierścienia z trzema parami kół czołowych. Zamknięciem tego mechanizmu różnicowego było sprzęgło wiskotyczne, połączone z międzyosiowym mechanizmem różnicowym za pomocą pary wydrążonych wałów.

 

 DANE KONTAKTOWE

W przypadku posiadania katalizatorów w ilości powyżej 150 sztuk lub monolitu powyżej 150 kg prosimy o pozostawienie numeru kontaktowego, osoba odpowiedzialna za przyjęcia hurtowe skontaktuje się z Państwem.

DS Auto Sp. z o.o.
ul. Tuwima 21
32-540 Trzebinia, Polska

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo