Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR C548/208023438R/112760709000 Z DACII SANDERO---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

 


KATALIZATOR C548/208023438R/112760709000 Z DACII SANDERO

Katalizator o numerze C548/208023438R/112760709000 cechuje owalna, środkowa część obudowy wraz z przeciwlegle ułożonymi do niej wylotami. Jego długość wynosi ok. 30 cm długości i ok. 15 cm szerokości. Wagę wkładu katalizatora szacuje się na 1,23 kg. Najczęściej ten model katalizatora możemy spotkać w pojazdach marki Dacia, a w szczególności w Dacia Sandero II z 2015 roku z silnikiem benzynowym 1.2l. Aktualną cenę za sprzedaż tego katalizatora można uzyskać kontaktując się z wybranym puntem skupu.

Katalizator C548/208023438R/112760709000 z Dacii Sandero

Dacia Sandero to kompaktowy sedan o nowoczesnym design który po raz pierwszy został wprowadzony na rynek sprzedaży w 2008 roku, jednak w 2007 roku po raz pierwszy został zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie.

Dacia Sandero, źródło: internet

Ten model pojazdu został oparty na platformie Renault/Nissan B, a większość komponentów współdzielił z takimi samochodami jak Nissanem Micra, Note, Cube, Tiida, czy też Renault Clio, Modus oraz Dacia Logan.
Ciekawostką odnośnie pierwszej wersji pojazdu jest to, że na rynku Brazylijskim pierwszą generację tego modelu wprowadzono pod marką Renault. Identyczną nazwę pojazdu można spotkać również w Rosji, Egipcie, RPA, Meksyku czy też w Ameryce Południowej. Wpływ na różne nazewnictwo ma fakt, że samochód ten produkowany jest przy współpracy Dacii z Renault.

Dacia Sandero, źródło: internet

Charakterystycznym dla wyglądu tego pojazdu stały się duże, wydłużone reflektory, które w całości stwarzały pozory bardzo uśmiechniętego samochodu.
W wyższych wersjach wyposażeniowych można było cieszyć się klimatyzacją, jednostką informacyjno-rozrywkową z wbudowaną nawigacją oraz 7’ ekranem dotykowym.
Pod maską pojazdu znajdował się prosty układ napędowy z rozpórkami McPhersona Type-H.
Gama silników pojazdu była różnorodna, nabyć można było zarówno silniki benzynowe wolnossące oraz z turbodoładowaniem, a także turbodiesel.

Dacia Sandero, źródło: internet
Dacia Sandero, źródło: internet

W 2012 roku pojawiła się druga generacja pojazdu, która została zaprezentowana podczas paryskiego Salonu Samochodowego. Koncepcją stworzenia drugiej generacji było zaprezentowanie pojazdu, który miałby służyć mieszkańcom terenów zabudowanych i zatłoczonych miast. Podczas tworzenia drugiej koncepcji pojazdu skupiono się na przeprojektowaniu przednich i tylnych końców pojazdu, które stały się bardziej solidne i nowoczesne.

Wąskie we wcześniejszej wersji reflektory zostały zintegrowane z kratą tak, aby sprawiały wrażenie kompatybilnych. Zmiana zewnętrzna dotyczyła również dolnego wylotu powietrza, za sprawą którego auto nabrało bardziej wyrazistego i agresywnego wyglądu.
We wnętrzu pojazdu możemy zauważyć zmienioną deskę rozdzielczą oraz kierownicę. W lepszej wersji wyposażeniowej można zakupić pojazd wraz z kamerą cofania i elektrycznymi szybami. W testach bezpieczeństwa Euro NCAP zyskał 4 gwiazdki.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo

KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO---DS AUTO CHRZANÓW

  https://katalizatorychrzanow.pl/cennik/ KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO Katalizatory z oznaczeniem  KT6029/A9404900114/ZGS002   należą do katalogu marki Mercedes. Swoją budową przypominają walec prostokątny. Obudowa jest złoto-brązowego, metalicznego koloru. Wkład waży 5,04 kg. Aktualną wartość możecie obserwować niezależnie od promocji miesięcznej w  CATALogu   – wystarczy utworzyć darmowe konto i aktywować je u dowolnego  Partnera DS AUTO . Katalizator KT6029/A9404900114/ZGS002 z Mercedesa Vito Katalizator montowano w modelu  Mercedes Benz Vito  w wersji 2.2 CDI. Mercedes Vito, źródło: internet Mercedes-Benz Vito to komercyjny van produkowany przez niemieckiego producenta od 1995 roku w hiszpańskiej fabryce w Vitoria-Gasteiz (stąd jego nazwa Vito). Produkcja odbywa się również  w fabrykach Fuzhou w Chinach (od kwietnia 2010 r.) i Virrey del Pino w Argentynie (od sierpnia 2015 r.). Model chiński jest produkowany przez Fujian Daimler Automotive, a model argenty