KATALIZATOR C548/208023438R/112760709000 Z DACII SANDERO
Katalizator o numerze C548/208023438R/112760709000 cechuje owalna, środkowa część obudowy wraz z przeciwlegle ułożonymi do niej wylotami. Jego długość wynosi ok. 30 cm długości i ok. 15 cm szerokości. Wagę wkładu katalizatora szacuje się na 1,23 kg. Najczęściej ten model katalizatora możemy spotkać w pojazdach marki Dacia, a w szczególności w Dacia Sandero II z 2015 roku z silnikiem benzynowym 1.2l. Aktualną cenę za sprzedaż tego katalizatora można uzyskać kontaktując się z wybranym puntem skupu.
Dacia Sandero to kompaktowy sedan o nowoczesnym design który po raz pierwszy został wprowadzony na rynek sprzedaży w 2008 roku, jednak w 2007 roku po raz pierwszy został zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie.
Ten model pojazdu został oparty na platformie Renault/Nissan B, a większość komponentów współdzielił z takimi samochodami jak Nissanem Micra, Note, Cube, Tiida, czy też Renault Clio, Modus oraz Dacia Logan.
Ciekawostką odnośnie pierwszej wersji pojazdu jest to, że na rynku Brazylijskim pierwszą generację tego modelu wprowadzono pod marką Renault. Identyczną nazwę pojazdu można spotkać również w Rosji, Egipcie, RPA, Meksyku czy też w Ameryce Południowej. Wpływ na różne nazewnictwo ma fakt, że samochód ten produkowany jest przy współpracy Dacii z Renault.
Charakterystycznym dla wyglądu tego pojazdu stały się duże, wydłużone reflektory, które w całości stwarzały pozory bardzo uśmiechniętego samochodu.
W wyższych wersjach wyposażeniowych można było cieszyć się klimatyzacją, jednostką informacyjno-rozrywkową z wbudowaną nawigacją oraz 7’ ekranem dotykowym.
Pod maską pojazdu znajdował się prosty układ napędowy z rozpórkami McPhersona Type-H.
Gama silników pojazdu była różnorodna, nabyć można było zarówno silniki benzynowe wolnossące oraz z turbodoładowaniem, a także turbodiesel.
W 2012 roku pojawiła się druga generacja pojazdu, która została zaprezentowana podczas paryskiego Salonu Samochodowego. Koncepcją stworzenia drugiej generacji było zaprezentowanie pojazdu, który miałby służyć mieszkańcom terenów zabudowanych i zatłoczonych miast. Podczas tworzenia drugiej koncepcji pojazdu skupiono się na przeprojektowaniu przednich i tylnych końców pojazdu, które stały się bardziej solidne i nowoczesne.
Wąskie we wcześniejszej wersji reflektory zostały zintegrowane z kratą tak, aby sprawiały wrażenie kompatybilnych. Zmiana zewnętrzna dotyczyła również dolnego wylotu powietrza, za sprawą którego auto nabrało bardziej wyrazistego i agresywnego wyglądu.
We wnętrzu pojazdu możemy zauważyć zmienioną deskę rozdzielczą oraz kierownicę. W lepszej wersji wyposażeniowej można zakupić pojazd wraz z kamerą cofania i elektrycznymi szybami. W testach bezpieczeństwa Euro NCAP zyskał 4 gwiazdki.
Komentarze
Prześlij komentarz