Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATORY FCSA5 I FCSA3 Z SUBARU FORESTER---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

 

KATALIZATORY FCSA5 I FCSA3 Z SUBARU FORESTER

Katalizatory o numerze FCSA5 i FCSA3 to modele, które występują w pojazdach marki Subaru. Najczęściej można je spotkać w modelu Subaru Forester z silnikiem 2.5 l w latach produkcyjnych 2006-2008. Charakterystyczną cechą katalizatorów jest wygląd przypominający wykrzywiony rewolwer. Jego długość stanowi ok. 60 cm, a szerokość wynosi ok. 20 cm. Waga wkładu katalizatorów szacuje się na 0,47 kg. Aktualną cenę za te katalizatory można otrzymać kontaktując się wybranym punktem skupu.

Katalizator FCSA3 z Subaru Forester
Katalizator FCSA5 z Subaru Forester

Subaru Forester jest jednym z pierwszych kompaktowych crossoverów, który zachwycił publiczność przestronnym wnętrzem, wysokim dachem oraz napędem na wszystkie koła.

Subaru Forester, źródło: internet

Pierwsza generacja pojazdu pojawiła się w 1998 roku i została zbudowana na platformie Subaru Impreza. Projekt ten przysłużył się wielu stosując nisko położony środek ciężkości. Klienci mieli możliwość wyboru pomiędzy czterobiegową automatyczną, a pięciobiegową manualną skrzynią biegów. Standardowym silnikiem w pojeździe był silnik 2,5 l o mocy 165 KM.

Subaru Forester, źródło: internet

Wyposażenie pojazdu obejmowało między innymi klimatyzację, elektryczne szyby, tempomat, przeciwblokujące hamulce, światła przeciwmgielne. W wyższej wersji wyposażeniowej znajdowały się podgrzewane wycieraczki przedniej szyby, podgrzewane lusterka boczne oraz siedzenia.

Subaru Forester, źródło: internet
Druga generacja pojazdu pojawiła się w 2003 roku obejmując większe wykorzystanie aluminium, które posłużyło obniżeniu masy pojazdu. Nowa generacja skupiła się na większym poczuciu bezpieczeństwa podróżujących poprzez dodanie przednich, bocznych poduszek powietrznych. Dzięki testom zderzeniowym otrzymał reputację pojazdu bezpiecznego i rozsądnego.

W 2004 roku wprowadzono wersje XT, która zawierała 224 KM przy silniku o pojemności 2,5 l z turbodoładowaniem, który doskonale radził sobie w warunkach śnieżnych.

Subaru Forester, źródło: internet

Trzecia generacja pojazdu pojawiła się w 2009 roku oferując bardziej przestronne i wygodne siedzenia, a także większą komorę ładunkową.
Do wyposażenia dodano sterowanie systemem audio na kierownicy, radio nawigacyjne z obsługą Bluetooth oraz wysokiej jakości system dźwiękowy.
Bezpieczeństwo jazdy gwarantowały sześć poduszek powietrznych, kontrola dynamiki pojazdu oraz elektroniczna kontrola trakcji i stabilności.
Standardowym silnikiem pozostała jednostka 2,5 l z czterocylindrowym silnikiem o mocy 224 KM.

Subaru Forester, źródło: internet
Czwarta generacja pojazdu pojawiła się w 2014 roku oferując dużo większe wnętrze, lepszą ergonomię oraz oszczędność paliwa. Standardowym silnikiem pozostała jednostka 2,5 l o mocy 170 KM jednak pojawił się również silnik 2,0 l, który generował moc 250 KM. Poprzednią wersję XT o pojemności 2,5 l zastąpił silnik 2,0 l z turbodoładowaniem.

Posiadacze pojazdu cenią ten model za wyposażenie na które składa automatyczny Si Drive z WRX, system unikania kolizji EyeSight , ulepszenie dźwięku, reflektorów oraz bez kluczykowy dostęp do odpalania pojazdu.

Do największych konkurentów pojazdu należały Honda CR-V, Toyota RAV4, Ford Escape, Volvo CX40, czy też BMW X3.


DANE KONTAKTOWE
W przypadku posiadania katalizatorów w ilości powyżej 150 sztuk lub monolitu powyżej 150 kg prosimy o pozostawienie numeru kontaktowego, osoba odpowiedzialna za przyjęcia hurtowe skontaktuje się z Państwem.

DS Auto Sp. z o.o.
ul. Tuwima 21
32-540 Trzebinia, Polska

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo