KATALIZATOR 7557918 Z BMW E65 I E66
Katalizatory z oznaczeniem 7557918 znajdziecie w katalogu marki BMW.
Cechuje je podłużny kształt obudowy, lekko zarysowana dwuczęściowa bryła – części różnią się minimalnie średnicą. Wyloty stanowią dwa symetrycznie ułożone otwory. Przed jednym z nich znajduje się otwór funkcyjny. Numery są łatwe do odnalezienia – znajdują się na pokrywie szerszej części.
Długość obudowy wynosi koło 48 cm wraz z wylotami, a waga wkładu to 1,04 kg. Pokrywa jest miedzianego koloru – ma tendencję do rdzewienia (zwłaszcza przy łączeniach). Charakterystyczne dla modelu są: podłużny kształt, lekki wkład i prosta budowa z symetrycznymi wylotami.
Z aktualną ceną można zapoznać się w catalogu po kontakcie z dowolnym, partnerskim punktem skupu.
Model z oznaczeniem 7557918 montowano w pojazdach BMW E65 i E66 735i, w wersja pojemnościowych 3.6 i 4.4 w latach 2001-2004.
Generacja E65 (E66 to oznaczenie wersji poszerzonej, natomiast E67 pancernej) tanowi kontynuację kultowej serii 7 i jest pierwszym BMW zaprojektowanym w nowym stylu projektowym Chrisa Bangl. Ta innowacyjna i ekstrawagancka koncepcja była krytykowana nawet po przeprowadzonym w 2005 roku liftingu, kiedy to zdecydowano się zmodyfikować najbardziej kontrowersyjne części designu. Również wnętrze E65 było pierwszym tego typu w samochodach bawarskiej marki, a jego koncepcja została stopniowo przejęta we wszystkich innych liniach modelowych.
Samochód wykorzystywał pierwszą generację interfejsu użytkownika iDrive, który odpowiada za GPS, klimatyzację, radio czy internet i usytuowany jest w miejscu drążka zmiany biegów, podwójnie doładowany silnik wysokoprężny, a wersja Hydrogen7 jest pierwszym samochodem na świecie, który może spalać benzynę lub wodór w silniku.
Można w tym miejscu zapytać gdzie wobec tego znajduje się drążek zmiany biegów? Otóż elektroniczną, automatyczną skrzynią biegów można sterować za pomocą specjalnej dźwigni zamontowanej za kierownicą.
W konsoli środkowej oraz przed fotelem kierowcy umiejscowiono ekrany, które informują o poziomie paliwa czy stanie silnika.
Na początku BMW E65 dostępny był w wersjach 735i (272 KM) i 745i (333 KM). W 2002 roku rozpoczęto sprzedaż przedłużonej wersji Li (E66). Jesienią tego samego roku pojawiła się dwunastocylindrowa jednostka napędowa o mocy 445 KM. Dopełnieniem palety silnikowej został model 730i, włączony do oferty w 2003 roku.
Samochód był produkowany z przeznaczeniem na rynek europejski, egipski, tajlandzki oraz amerykański.
Oferowane wersje:
- 730d (od 2002)
- 730i (od 2003)
- 735i (2001–2005)
- 740d (2002–2005)
- 740i (od 2005)
- 745d (od 2005)
- 745i (2001–2005)
- 750i (od 2005)
- 760i (od 2003)
- Wodór 7 (od 2006)
DS Auto Sp. z o.o.
ul. Tuwima 21
32-540 Trzebinia, Polska
W celu pozyskania informacji na temat wycen katalizatorów skontaktuj się z najbliższym punktem partnerskim.
Komentarze
Prześlij komentarz