Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 7557918 Z BMW E65 I E66---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

 

KATALIZATOR 7557918 Z BMW E65 I E66

Katalizatory z oznaczeniem 7557918 znajdziecie w katalogu marki BMW.

Cechuje je podłużny kształt obudowy, lekko zarysowana dwuczęściowa bryła – części różnią się minimalnie średnicą. Wyloty stanowią dwa symetrycznie ułożone otwory. Przed jednym z nich znajduje się otwór funkcyjny. Numery są łatwe do odnalezienia – znajdują się na pokrywie szerszej części.

Długość obudowy wynosi koło 48 cm wraz z wylotami, a waga wkładu to 1,04 kg. Pokrywa jest miedzianego koloru – ma tendencję do rdzewienia (zwłaszcza przy łączeniach). Charakterystyczne dla modelu są: podłużny kształt, lekki wkład i prosta budowa z symetrycznymi wylotami.

Z aktualną ceną można zapoznać się w catalogu po kontakcie z dowolnym, partnerskim punktem skupu.

Katalizator 7557918 z BMW E65 i E66

Model z oznaczeniem 7557918 montowano w pojazdach BMW E65 i E66 735i, w wersja pojemnościowych 3.6 i 4.4 w latach 2001-2004.

Generacja E65 (E66 to oznaczenie wersji poszerzonej, natomiast E67 pancernej) tanowi kontynuację kultowej serii 7 i jest pierwszym BMW zaprojektowanym w nowym stylu projektowym Chrisa Bangl. Ta innowacyjna i ekstrawagancka koncepcja była krytykowana nawet po przeprowadzonym w 2005 roku liftingu, kiedy to zdecydowano się zmodyfikować najbardziej kontrowersyjne części designu. Również wnętrze E65 było pierwszym tego typu w samochodach bawarskiej marki, a jego koncepcja została stopniowo przejęta we wszystkich innych liniach modelowych.

BMW E65, źródło: internet
BMW E65, źródło: internet

Samochód wykorzystywał pierwszą generację interfejsu użytkownika iDrive, który odpowiada za GPS, klimatyzację, radio czy internet i usytuowany jest w miejscu drążka zmiany biegów, podwójnie doładowany silnik wysokoprężny, a wersja Hydrogen7 jest pierwszym samochodem na świecie, który może spalać benzynę lub wodór w silniku.

Można w tym miejscu zapytać gdzie wobec tego znajduje się drążek zmiany biegów? Otóż elektroniczną, automatyczną skrzynią biegów można sterować za pomocą specjalnej dźwigni zamontowanej za kierownicą.

Wnętrze BMW E65, źródło: internet

W konsoli środkowej oraz przed fotelem kierowcy umiejscowiono ekrany, które informują o poziomie paliwa czy stanie silnika.

Na początku BMW E65 dostępny był w wersjach 735i (272 KM) i 745i (333 KM). W 2002 roku rozpoczęto sprzedaż przedłużonej wersji Li (E66). Jesienią tego samego roku pojawiła się dwunastocylindrowa jednostka napędowa o mocy 445 KM. Dopełnieniem palety silnikowej został model 730i, włączony do oferty w 2003 roku.

Samochód był produkowany z przeznaczeniem na rynek europejski, egipski, tajlandzki oraz amerykański.

Oferowane wersje:

  • 730d (od 2002)
  • 730i (od 2003)
  • 735i (2001–2005)
  • 740d (2002–2005)
  • 740i (od 2005)
  • 745d (od 2005)
  • 745i (2001–2005)
  • 750i (od 2005)
  • 760i (od 2003)
  • Wodór 7 (od 2006)
DANE KONTAKTOWE
W przypadku posiadania katalizatorów w ilości powyżej 150 sztuk lub monolitu powyżej 150 kg prosimy o pozostawienie numeru kontaktowego, osoba odpowiedzialna za przyjęcia hurtowe skontaktuje się z Państwem.

DS Auto Sp. z o.o.
ul. Tuwima 21
32-540 Trzebinia, Polska

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo

KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO---DS AUTO CHRZANÓW

  https://katalizatorychrzanow.pl/cennik/ KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO Katalizatory z oznaczeniem  KT6029/A9404900114/ZGS002   należą do katalogu marki Mercedes. Swoją budową przypominają walec prostokątny. Obudowa jest złoto-brązowego, metalicznego koloru. Wkład waży 5,04 kg. Aktualną wartość możecie obserwować niezależnie od promocji miesięcznej w  CATALogu   – wystarczy utworzyć darmowe konto i aktywować je u dowolnego  Partnera DS AUTO . Katalizator KT6029/A9404900114/ZGS002 z Mercedesa Vito Katalizator montowano w modelu  Mercedes Benz Vito  w wersji 2.2 CDI. Mercedes Vito, źródło: internet Mercedes-Benz Vito to komercyjny van produkowany przez niemieckiego producenta od 1995 roku w hiszpańskiej fabryce w Vitoria-Gasteiz (stąd jego nazwa Vito). Produkcja odbywa się również  w fabrykach Fuzhou w Chinach (od kwietnia 2010 r.) i Virrey del Pino w Argentynie (od sierpnia 2015 r.). Model chiński jest produkowany przez Fujian Daimler Automotive, a model argenty