Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR C167/8200309199/112700030000 Z DACII LOGAN---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

 

 LOGAN

Katalizator o numerze C167/8200309199/112700030000 charakteryzuje owalna obudowa z dwoma  ułożonymi w przeciwnych kierunkach wylotami. Waga wkładu tego modelu wynosi 0,903 kg, a z kolei wielkość obudowy wynosi ok. 28 cm długości i ok. 17 cm szerokości. Jednym z modeli w których można spotkać ten katalizator jest Dacia Logan z silnikiem 1.6 z 2010 roku. Bieżącą wyceną za ten model katalizatora można otrzymać umawiając się na wycenę z dowolnie wybranym punktem skupu.

Katalizator C167/8200309199/112700030000 z Dacii Logan

Dacia Logan została po raz pierwszy zaprezentowana w 2004 roku. Światowa premiera tego pojazdu miała miejsce podczas paryskiego Motor Show. Ta propozycja pojazdu oferowała nietypowe połączenie kombi i vana tworząc nową koncepcje pojazdu na styl kombivana rewolucjonizując rynek sprzedażowy. Od samego początku pojazd stał się czołowym modelem marki Dacia zdobywając wiele światowych rynków.

Dacia Logan, źródło: internet

W 2007 roku powstała wersja typowego Vana, która powstała z myślą o konkurencji nad kompaktowymi pojazdami dostawczymi. Ten wariant wyróżnia się zabudowaną przestrzenią bagażową jednak bez opcji przesuwnych drzwi, co wyróżniało ten model na tle rywali.
W tym roku zmieniono również skrzynię biegów oraz układ hamulcowy. Poszerzono również warianty tapicerek oraz lakieru.

Dacia Logan, źródło: internet

W 2008 roku pojawia się wersja dwudrzwiowego pickupa, która zbudowana jest na bazie pierwszej generacji Logana MCV. Do bliźniaczego pickupa należał Nissan NP200, który był oferowany jedynie w RPA.  Poza nową wersją dokonano również wielu zmian podczas których nadano nowy zderzak, pojawiły się nowe reflektory oraz klapa bagażnika. We wnętrzu pojawiła się nowa deska rozdzielcza oraz wymieniono fotele, na które występowały w modelu Sandero.

Druga generacja pojazdu pojawiła się w 2012 roku i została zaprezentowana wraz z drugą generacją Dacii Sandero podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu. Mocno odświeżona i unowocześniona wersja pojazdu oferowała takie udogodnienia i gadżety jak 7 calowy ekran dotykowy wraz z funkcjami multimedialnymi oraz nawigacją, ogranicznik prędkości, tempomat, tylne czujniki parkowania, przednie i boczne poduszki powietrzne, system ABS, ESP. Stylistycznie została wyszczególniona linia nadwoziowa oraz mocne punkty w reflektorach. Zmianie podległ również grill, tylne światła, a także zderzaki, które posiadały  przetłoczenia.

Dacia Logan, źródło: internet

W 2013 roku przeszło face lifting w  wyniku którego wyraźnie przedłużono nadwozie pojazdu, bagażnik zwiększył swoją pojemność ładunkową oferując 573 litry. Podróż samochodem wraz z liftingiem stała się bardziej komfortowa na co miało wpływ powiększenie rozstawu osi tym samym pozwalając na wygospodarowanie większej przestrzeni dla pasażerów tylnej kanapy.   Auto w 2013 roku zdobyło tytuł Rumuńskiego Samochodu Roku. Ciekawostką jest, że model ten sprzedawany był również pod marką Renault.

Całościową sprzedaż modelu szacuje się na ok. 1,8 mln egzemplarzy co powoduje kontynuację produkcji Logana. Pod koniec 2020 roku planowana jest prezentacja nowej wersja pojazdu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo

KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO---DS AUTO CHRZANÓW

  https://katalizatorychrzanow.pl/cennik/ KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO Katalizatory z oznaczeniem  KT6029/A9404900114/ZGS002   należą do katalogu marki Mercedes. Swoją budową przypominają walec prostokątny. Obudowa jest złoto-brązowego, metalicznego koloru. Wkład waży 5,04 kg. Aktualną wartość możecie obserwować niezależnie od promocji miesięcznej w  CATALogu   – wystarczy utworzyć darmowe konto i aktywować je u dowolnego  Partnera DS AUTO . Katalizator KT6029/A9404900114/ZGS002 z Mercedesa Vito Katalizator montowano w modelu  Mercedes Benz Vito  w wersji 2.2 CDI. Mercedes Vito, źródło: internet Mercedes-Benz Vito to komercyjny van produkowany przez niemieckiego producenta od 1995 roku w hiszpańskiej fabryce w Vitoria-Gasteiz (stąd jego nazwa Vito). Produkcja odbywa się również  w fabrykach Fuzhou w Chinach (od kwietnia 2010 r.) i Virrey del Pino w Argentynie (od sierpnia 2015 r.). Model chiński jest produkowany przez Fujian Daimler Automotive, a model argenty