Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR C616/GM93455570/208026742R Z RENAULTA TRAFICA----Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

 

 RENAULTA TRAFICA

Katalizator o numerze C616/GM93455570/208026742R cechuje podłużna obudowa na której można zauważyć charakterystyczną, karbowaną osłonkę. Jego długość szacuje się na ok. 55 cm, a szerokość na ok. 23 cm. Waga wkładu katalizatora wynosi 3,24 kg. Najczęściej ten model katalizatora można znaleźć w pojazdach marki Renault. Jednym z modeli w których można odszukać opisywany katalizator jest Renault Trafic III z silnikiem 1.6 w czasie produkcji w latach 2015-2019. Bieżącą wycenę za ten katalizator można otrzymać kontaktując się w wybranym partnerem naszej sieci.

Katalizator C616/GM93455570/208026742R z Renaulta Trafica

Renault Trafic jest samochodem dostawczym produkowanym przez francuski koncern Renault od 1980 do 2000 roku. Znany jest jako jeden z pierwszych lżejszych pojazdów użytkowych typu VAN jak również jest popularnie wykorzystywanym pojazdem do przebudowy.

Renault Trafic, źródło: internet

Początkowo furgonetka miała różne warianty kształtu przodu w zależności od tego, który silnik został zamontowany. Swym wyglądem bardzo nawiązywał do ówczesnego Renault Master. Pierwsza generacja zadebiutowała z trzema silnikami benzynowymi i dwoma wysokoprężnymi. Najsłabszy z nich o pojemności 1.4 l posiadał moc zaledwie 48 KM.  Do największej jednostki należał diesel z pojemności 2.5 l.

Renault Trafic, źródło: internet

W 1989 roku Trafic przeszedł gruntowny remont przodu w czasie którego zaokrąglono jego kształt, dodano plastikowy zderzak oraz nowy, dłuższy korpus, który obejmował wszystkie odmiany silnika w pojeździe. Zmianie uległ również wygląd drzwi przesuwnych oraz umiejscowienie kierunkowskazów, które znalazły się na wysokości reflektorów. W sprzedaży oferowane były wersje zarówno trzydrzwiowe pojazdu, jak również z drzwiami przesuwnymi.

W 1995 roku samochód przeszedł modyfikacje w trakcie której otrzymał nową kratkę z nowymi tylnymi światłami, dużym podwójnym lusterkiem wstecznym oraz nowym wnętrzem z nowoczesną deską rozdzielczą i wieloma regulowanymi siedzeniami.

W 2001 roku została zaprezentowana druga generacja pojazdu, która stała się wynikiem współpracy Opla, Nissana i Renault dzięki temu ten sam model mógł również być rozpoznany pod nazwą Opel Vivaro, czy też Nissan Primastar.
Furgonetka występuje w kilku wersjach siedzeniowych od trzyosobowej z całą tylną przestrzenią, która służy jako przestrzeń ładunkowa, po wersję sześcio lub dziewięcioosobowej, która służy do przewozu większej ilości osób.

Renault Trafic, źródło: internet

W 2006 roku auto przeszło lifting w trakcie którego przednie wskaźniki zostały przeniesione z przedniego zderzaka do obudowy reflektorów oraz zostały wprowadzone nowe silniki, których zadaniem było spełnienie norm emisyjnych spalin Euro 4.

Trzecia generacja pojazdu została zaprezentowana w 2014 roku i jego produkcja trwa do dnia dzisiejszego. Tym razem do współpracy poprzednich marek dołączył również Fiat, który wypuścił pod swoim logo pojazd o nazwie Fiat Talento. Wraz z nową generacją zmieniono  deskę rozdzielczą, drążek zmiany biegów, kratki nawiewów i wprowadzono nowe elementy wykończeniowe. Wyposażenie wnętrza zostało poszerzone o cyfrowe radio DAB. Poza manualną sześciobiegową skrzynią biegów pojawiła się również wersja z automatyczną dwusprzęgłową przekładnią EDC.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo

KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO---DS AUTO CHRZANÓW

  https://katalizatorychrzanow.pl/cennik/ KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO Katalizatory z oznaczeniem  KT6029/A9404900114/ZGS002   należą do katalogu marki Mercedes. Swoją budową przypominają walec prostokątny. Obudowa jest złoto-brązowego, metalicznego koloru. Wkład waży 5,04 kg. Aktualną wartość możecie obserwować niezależnie od promocji miesięcznej w  CATALogu   – wystarczy utworzyć darmowe konto i aktywować je u dowolnego  Partnera DS AUTO . Katalizator KT6029/A9404900114/ZGS002 z Mercedesa Vito Katalizator montowano w modelu  Mercedes Benz Vito  w wersji 2.2 CDI. Mercedes Vito, źródło: internet Mercedes-Benz Vito to komercyjny van produkowany przez niemieckiego producenta od 1995 roku w hiszpańskiej fabryce w Vitoria-Gasteiz (stąd jego nazwa Vito). Produkcja odbywa się również  w fabrykach Fuzhou w Chinach (od kwietnia 2010 r.) i Virrey del Pino w Argentynie (od sierpnia 2015 r.). Model chiński jest produkowany przez Fujian Daimler Automotive, a model argenty