Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 8200752731/H8200793443/112780563000 Z NISSANA PRIMASTAR---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATOR 8200752731/H8200793443/112780563000 Z NISSANA PRIMASTAR

Katalizator o numerze 8200752731/h8200793443/112780563000 charakteryzuje obły kształt, którego końce zakańczają przeciwlegle ułożone wyloty. Jego wielkość to ok. 50 cm długości i ok.23 cm szerokości. Wagę wkładu szacuje się na 1,06 kg. Najczęściej ten model katalizatora można znaleźć w pojazdach marki Renault i jego bliźniaczych projektach takich jak np. Nissan Primastar z silnikiem 2.0 CDI w czasie produkcji 2007-2010.  Aktualną cenę za ten model katalizatora można uzyskać kontaktując się z wybranym punktem skupu.

Katalizator 8200752731/H8200793443/112780563000 z Nissana Primastar

Nissan Primastar jest samochodem, dostawczo-osobowym typu VAN. Został zbudowany w ramach wspólnego przedsięwzięcia pomiędzy Renault-Nissan Alliance i General Motoros w 2001 roku, skąd powstały modele Primastar, Trafic i Vivaro,. Wszystkie pojazdy dzieliły ze sobą tę samą obudowę i układ napędowy. Pomimo małej sławy pojazd ten wyceniany był najdrożej ze wszystkich trzech oferowanych przez koncernową współpracę.

Nissan Primastar, źródło: internet

Primastar ma szeroką gamę wersji nadwoziowych bowiem można ten pojazd zakupić zarówno z krótkim jak i z długim rozstawem osi, jak również z opcją niskiego, bądź wysokiego dachu. Istnieją również dwie wersje furgonetek, które oferują do sześciu miejsc siedzących z przegrodą na pełnej wysokości. Przestrzeń ładunkowa pojazdu jest jedną z największych w swojej klasie i posiada aż do 8,4 m3 przestrzeni.

Nissan Primastar, źródło: internet

Spośród wyboru silników można pokusić się o jedną z opcji diesel, która dostępna jest zarówno w wersji dla sześciobiegowej skrzyni manualnej jak również automatycznej skrzyni biegów.

Nissan Primastar, źródło: internet

Druga generacja pojazdu pojawiła się w 2016 roku nadając modelowi nową nazwę NV300, która ma na celu dostosowanie się pojazdu do pozostałej linii samochodów użytkowych Nissana.
Podczas tej generacji pojazd oferuje silnik 2.0 dCi o mocy 115 KM, którego łączne zużycie spalania mieści się w przedziale 35,8 MPG do 41, MPG przy emisji wynoszącej od 207g/km do 178 g/km nadając na tych samych parametrach co model Renault Trafic Eco i tym samym spełniają normy emisji spalin Euro 5.

Nissan Primastar, źródło: internet

We wnętrzu pojazdu możemy zauważyć takie narzędzia jak odtwarzacz CD, który jest kompatybilny z MP3, przyciemnione szyby, regulowane fotele. W wyższych wariantach wyposażeniowych można również zaopatrzyć się w możliwość podłączenia telefonu za pomocą Bluetooth, komputer pokładowy, czujniki parkowania oraz klimatyzację.

Wyróżniającymi się elementami na tle bratnich modeli jest przede wszystkim oferta mocniejszej jednostki o mocy 115 KM oraz dowolny wybór jeśli chodzi o formę, rozmiar i kształt pojazdu. Taka kombinacja pozwala na wybór pojazdu z odpowiednio potrzebną  ładownością, która spełni wymagania klienta.

www.katalizatorychrzanow.pl

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo