KATALIZATOR KT0107/A1404902836/2236984003/004/R07 Z MERCEDESA W140---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling
KATALIZATOR KT0107/A1404902836/2236984003/004/R07 Z MERCEDESA W140
Katalizator o numerze KT0107/A1404902836/2236984003/004/R07 charakteryzuje podłużna forma obudowy z dwoma symetrycznie ułożonymi wylotami. Jego długość wynosi ok. 60 cm długości, a z kolei szerokość to ok. 12 cm. Waga wkładu katalizatora szacuje się na 2,28 kg. Najczęściej ten model pojawia się w pojazdach marki Mercedes, jednym z samochodów w którym ma swoje zastosowanie jest Mercedes W140 z silnikiem 4.2 l w benzynie. Najświeższą wycenę za opisywany katalizator można otrzymać kontaktując się z wybranym punktem skupu.
Mercedes W140 to gatunek limuzyny klasy S, który został zaprezentowany w 1991 roku podczas Salonu Samochodowego w Genewie.
Propozycją Mercedesa był zakup jednego z dwóch wariantów nadwozia: sedan lub coupe. Charakterystyczna osłona chłodnica, która znana była z poprzednich propozycji Mercedesa zyskała, nową stylistyczną interpretacje jednak pozostawiając nutę tradycjonalności.
Propozycje silnikowe początkowo oferowały cztery jednostki. Do standardowej propozycji silnikowej należał silnik 4.2 i 5.0 l, który posiadał w pełni elektroniczny układ wtryskowy od Boscha. Pozostała propozycja silników była opracowana całkowicie od nowa i oferowała jednostki 3.0 l oraz 6.0 l.
W Europie oferowany był również silnik diesel o pojemności 3.5 l i turbosprężarką, która została zapożyczona z poprzedniej wersji pojazdu jednak o zwiększonej mocy sięgającej 150 KM.
Producent modelu W140 postarał się o to, by zadbać o jak najwyższy komfort podróży. Do najistotniejszych zmian, które pojawiły się w tej serii jest pojawienie się tzw. parametrycznego układu kierowniczego, który zmniejszał wysiłek kierowcy przy niskich prędkościach. Poza tym dało się odczuć mniejsze natężenie hałasu płynącego z opon oraz wibracji w czasie jazdy. Dźwiękoszczelne szyby, które po raz pierwszy pojawiły się w samochodzie przyczyniły się do poprawy komfortu i bezpieczeństwa jazdy.
Dzięki lepszej izolacji cieplnej można było uniknąć zaparowania czy też oblodzenia szyb. Dodatkowymi elementami, które poprawiały komfort jazdy były elektrycznie składane lusterka zewnętrzne oraz elektrycznie zamykane drzwi i pokrywa bagażnika.
W 1995 roku pojawił się układ ESP , który wykorzystywał komputery pokładowe do poprawy reakcji na prowadzenie pojazdu w trudnych warunkach. Ten opatentowany przez Mercedesa układ pozwoił od tamtego czasu na udzielanie licencji dla innych marek. W tym samym roku pojawiły się również ksenonowe reflektory wyładowcze o dużej intensywności, które swoje zastosowanie miały w światłach mijania. W 1996 roku istotnymi elementami, które poprawiły bezpieczeństwo jazdy były poduszki powietrzne oraz automatyczne wycieraczki szyby przedniej z czujnikami deszczu.
Ciekawostką jest, że w 1997 roku wyprodukowano wariant pojazdu o nazwie Landaulet S 500, który został stworzony dla Papieża Jana Pawła II. Szczególnym elementem w tym pojeździe był elektrohydraulicznie obsługiwany dach, który zapewniał wyraźny widok Ojca Świętego. Potoczna nazwa pojazdu jest wielu znana jako Papamobile.
Komentarze
Prześlij komentarz