Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 780823501/7808246/7803730 Z BMW

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-780823501-7808246-7803730-z-bmw/


KATALIZATOR 780823501/7808246/7803730 Z BMW

Z katalizatorów o numerze 780823501/7808246/7803730, korzysta koncern BMW.  Są to niewielkich rozmiarów katalizatory, które liczą niecałe 40 cm długości i nieco ponad 20 cm szerokości, lecz cechują się wysoką wagą wkładu wynoszącą aż 5,3 kg. Produkowane przez firmę Eberspacher i montowane w samochodach takich jak: BMW E90, E91, E92 325i, oraz BMW E60 525 d.
Katalizator 780823501/7808246/7803730 z BMW
BMW Serii 3 wypuściło na rynek właśnie takie modele jak E90 (sedan), E91 (kombi), oraz E92 (coupe), które sygnowane są jako piąta generacja. Powstała także wersja E93 (cabrio). Ich produkcję datuje się na lata 2005 – 2013.
Modele te postały z całkowitego przeprojektowania BMW E46. Modyfikacji uległy takie części jak silniki, skrzynia biegów, kabina pasażerska i zawieszenie. Główne cechy charakterystyczne to systemy Comfort Access, Active Cruise Control i Active Steering oraz adaptacyjne reflektory biksenonowe.
Linia otrzymała generacyjne podniesienie w połowie 2009 r. Obecnie oferowane są cztery opcje silnika, z których dwa są częścią nowej serii „N” Silnik BMW n, z szeregiem nowych technologii.  Wprowadzono także liczne innowacje technologiczne, takie jak elektryczna pompa wodna, system Valvetronic (selektywne podnoszenie zaworu) lub podwójny VANOS, który przyczynia się do nieznacznego wzrostu wydajności w porównaniu z jego poprzednikiem, oraz jednocześnie oszczędność 15% paliwa.
Sprzedaż E90 w Europie była imponująca. W 2007 roku sprzedano łącznie ponad 58 000 pojazdów w samej Wielkiej Brytanii. Na rynek amerykański trafiły modele 325i i 330i, które są napędzane tym samym 3-litrowym silnikiem N52, ale 330i cechuje nieco zmienione i ulepszone oprogramowanie oraz specjalne układy dolotowe i wydechowe, aby wytworzyć o 40 KM więcej mocy (255 vs 215 ).
Projekt E90, dotyczący produkcji piątej generacji serii 3 został rozpoczęty w 2002 r. przez ówczesnego kierownika produkcji Norberta Reithofera (później dyrektora zarządzającego BMW) i odpowiedzialnego za rozwój Burkharda Goeschela. Oprócz sfinalizowania procesu tworzenia nowego modelu, projekt E90 miał na celu wprowadzenie nowej metodologii rozwoju produktu, która mogłaby skrócić o połowę czas potrzebny do rozpoczęcia sprzedaży po zamrożeniu prototypu. W ten sposób można by znacznie skrócić cały czas do wprowadzenia na rynek .
Pierwsze ukryte prototypy sedanów zaczęły krążyć w internecie, w 2003 roku. Na początku 2005 roku odbyła się pierwsza prezentacja w BMW Pavilion na Kurfürstendamm w Berlinie. Rzeczywisty debiut miał miejsce w marcu 2005 r. podczas Salonu Samochodowego w Genewie , po tym jak opublikowano już kilka zdjęć egzemplarzy próbnych serii.
Nowe modele Serii 3, zaproponowały nadwozie, które było wierne swoim tradycyjnym standardom zwartości i sportowego charakteru, chociaż rozstaw osi został zwiększony o 3,5 cm. Finalnie powstał samochód, znacznie nowocześniejszy niż jego poprzednik i o większej osobowości.
Przód był typowy dla BMW dzięki obecności tradycyjnych elementów stylistycznych, takich jak podwójna kratka, nerki i podwójnie oświetlone owiewki przednie, tutaj charakteryzujące się oryginalnym designem z narożnikami i zaokrągleniami. Kratka została zamknięta w kształcie litery „U” utworzonej przez przedłużenie wewnętrznej strony reflektorów. Maska jak zawsze lekko nachylona, ​​aby design wyglądał na bardziej sportowy. Nawet widok z boku prezentował się  zdecydowanie bardziej dynamicznie i nowocześnie, dzięki profilowi ​​nadwozia pochylonemu do przodu, zaokrąglonych nadkoli i  bocznego żebra biegnącego wzdłuż boku na wysokości klamek drzwi. 
Wnętrze było dość istotne i racjonalne: jedną z najważniejszych innowacji było wprowadzenie (na żądanie) urządzenia iDrive , swego rodzaju joysticka, którym można zarządzać funkcjami samochodu. Kolejną nowością była nowa deska rozdzielcza, która nie jest już zorientowana na kierowcę. Jego brak zaczął być zauważany już w poprzedniej generacji Serii 3. Wygląd siedzenia kierowcy był wynikiem drobiazgowej pracy zmierzającej do osiągnięcia idealnej ergonomii. Wszystko wydawało się dostosowane do kierowcy. 

Hurtowy skup katalizatorów oraz monolitu - prośba o kontakt

W przypadku posiadania katalizatorów w ilości powyżej 150 sztuk lub monolitu powyżej 100 kg prosimy o pozostawienie numeru kontaktowego, osoba odpowiedzialna za przyjęcia hurtowe skontaktuje się z Państwem.


Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania newslettera: Oświadczam, że w związku z wyrażeniem zgody na otrzymanie newslettera dane podaję dobrowolnie, a Administrator danych osobowych –DS Auto spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Chrzanowie przekazał mi informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) – informacje te są dostępne pod linkiem https://katalizatorychrzanow.pl/klauzula-informacyjna-rodo-do-formularza-kontaktowego/
DS AUTO SP. Z O. O.
(Skup hurtowy)
ul. Tuwima 21 
32-540 Trzebinia
NIP: 628-224-31-87
DANE KONTAKTOWE
Email international: infodsauto@wp.pl
Firma godna zaufania
KOD ODPADU
Kod odpadu dla zużytych katalizatorów to 16 08,
DS Auto specjalizuje się w skupie katalizatorów zawierających się w kodzie odpadu 16 08 01oraz 16 08 03
ŚLEDŹ NAS
         

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo