Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 8D01317017T/8D0178/WWOGERMANY/ICP

KATALIZATOR 8D01317017T/8D0178/WWOGERMANY/ICP

Katalizator 8D01317017T/8D0178/WWOGermany/ICP wykorzystywany był w układach wydechowych marek Audi Volkswagen, Skoda i Seat.
Liczą one 43 cm długości, choć waga ich wkładu sięga aż 1,5 kg. Ze względu na podłużny, symetryczny kształt, zwężone wyjścia wylotów  i przecięcia na środku pokrywy, przypomina swą budową rogalik.
Katalizator 8D01317017T/8D0178/WWOGermany/ICP z Audi
Katalizatory te montowane były w Audi A4/S4 o pojemności 1.6 i 1.8 w latach 1995-1999, w  samochodach napędzanych benzyną, a także w Volkswagenie Passacie 1.6 i 1.8. Katalizatory produkowane były przez firmę Ismeretlen.
Cenę tego katalizatora poza promocją, możecie sprawdzić na bieżąco tutaj.
Audi A4  jest serią samochodów luksusowych-turystycznych segmentu D produkowanych przez niemieckiego producenta Audi od 1994 roku.
A4 liczy obecnie aż 5 generacji modelu i wciąż jest produkowana, ciesząc się niesłabnącą popularnością. Budowa auta oparła się na projekcie grupy Volkswagen. Auto wprowadzono na rynek, by zastąpić model Audi 80. Numeracja A4 w kolejnych generacjach, jest niejako kontynuacją linii Audi 80 – B5, B6, B7, B8 i B9. Dwie ostatnie z wymienionych, zbudowane są na platformie MLB Volkswagena, tak samo jak inne modele Audi, a nawet Porsche.
Audi A4 z 1999 r.
To, co charakterystyczne dla modelu to silnik z przekładnią typu “transaxle” zamontowaną z tyłu silnika. Samochody posiadają napęd na przednie koła, niektóre posiadają napęd “quattro”.
Model dostępny jest jako sedan i kombi. Druga i trzecia generacja miały również wersję kabriolet, natomiast w wersji B8 stał się on wariantem Audi A5.
Pierwsza generacja A4 (kod wewnętrzny: B5 ) została opracowana w oparciu o platformę Volkswagena Passata . Została wystawiona na sprzedaż w styczniu 1995 r. z nadwoziem sedan, natomiast w maju tego samego roku jako kombi. Wprowadzono wówczas automatyczną, sekwencyjną skrzynię biegów “Tiptronic”, powiązaną z Porsche 911 964.
Sportowe wersje A4 to “S4“, oraz “RS4“, które posiadają napęd na cztery koła. Wersja ta posiadała pięciozaworowy silnik V6 o pojemności 2,7 l z dwiema turbosprężarkami i maksymalną mocą 265 KM, dzięki czemu auto przyspieszało od 0 do 100 km/h w 5,6 s. RS4 z kolei, posiadał ulepszoną wersję tego samego silnika, co dało mu moc 380 KM. Auto osiągało prędkość 100 km/h  w 4,7 s. Do 2001 roku wyprodukowano ponad 6 000 egzemplarzy.
Druga generacja A4 (kod wewnętrzny: B6 ) została wystawiona na sprzedaż na początku 2001 r. Początkowo oferowano ją z nadwoziem typu sedan, a w połowie 2001 r. jako kombi. Kabriolet z A4 zastąpił stary Cabrio, oparty na Audi 80. Modele z napędem na przednie koła i automatyczną skrzynią biegów, nie posiadały przekładni Tiptronic, ale ciągłą zmienną przekładnię o nazwie Multitronic.
Audi A4 z 1996 r.
Druga generacja A4 różni się od poprzedniej generacji pod względem podniesionej talii bocznej i zaokrąglonych kształtów.  Budową przypominało największe Audi A6. B6-tka  jest o 69 mm dłuższa, 33 mm szersza i 13 mm wyższa niż jego poprzednik. Jest też o 8,5 kg lżejsza niż w pierwszej generacji.
W drugiej generacji zdecydowano się, by po raz pierwszy A4 został zaoferowany z automatyczną skrzynią biegów Multitronic dla pojazdów z napędem na przednie koła.  W przeciwieństwie do swojego poprzednika, można dodatkowo umieścić bieg  w pozycji „S”, która zapewnia bardziej sportowe wrażenia z jazdy i jazdy.
Początkiem 2005 r. na rynek weszło ulepszone Audi A4 B7. Mimo nowej nazwy, auto było zmodyfikowaną, ulepszoną wersją swojego poprzednika. Zmieniono konfigurację przyspieszenia, geometrię zawieszenia, zmieniono gamę silników do wyboru, wprowadzono także system ESP z Bosh 8.0.
Czwarta generacja A4 (kod wewnętrzny: B8 ) została oficjalnie zaprezentowana publiczności podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie w 2007 r. w wersji sedan, a podczas Salonu Samochodowego w Genewie w 2008 r. już jako kombi.
Pojazdy, które często porównuje się do B8-mki, to BMW 3  i Mercedes-Benz C-Class , a także Infiniti Q50 , Citroën DS5 i Cadillac ATS .
B9 jest piąta generacją  samochodu Audi A4, produkowaną do dziś. Została oficjalnie pokazana pod koniec czerwca 2015 r. w internecie. We wrześniu 2015 r. odbyła się natomiast oficjalna prezentacja na Salonie Samochodowym we Frankfurcie . W tym samym roku w Goldene Lenkrad pokazano także wariant rodzinny.
Po raz pierwszy w historii A4, wersja Sedan i Family (Avant) była oferowana jednocześnie od samego początku.
B9 opiera się na rozwiniętej platformie podłużnego modułowego bloku konstrukcyjnego „MLB Evo”z grupy Volkswagen, na której w czerwcu 2015 r . powstała również druga generacja Audi Q7 .
Audi A4 z 1996 r.
Największe zmiany można zauważyć tu we wnętrzu auta. Strona wizualna została upodobniona do Audi Q7 drugiej generacji. Na desce rozdzielczej umocowano 7-calowy lub 8,3-calowy, pionowy ekran, który jest odpowiedzialny za prezentację nawigacji, oraz służy rozrywce podczas jazdy. Elementy obsługi na desce rozdzielczej są ułożone poziomo. Jednostki sterujące klimatyzacją są natomiast umieszczone poniżej otworów wentylacyjnych.


Hurtowy skup katalizatorów oraz monolitu - prośba o kontakt

W przypadku posiadania katalizatorów w ilości powyżej 150 sztuk lub monolitu powyżej 100 kg prosimy o pozostawienie numeru kontaktowego, osoba odpowiedzialna za przyjęcia hurtowe skontaktuje się z Państwem.


Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania newslettera: Oświadczam, że w związku z wyrażeniem zgody na otrzymanie newslettera dane podaję dobrowolnie, a Administrator danych osobowych –DS Auto spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Chrzanowie przekazał mi informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) – informacje te są dostępne pod linkiem https://katalizatorychrzanow.pl/klauzula-informacyjna-rodo-do-formularza-kontaktowego/
DS AUTO SP. Z O. O.
(Skup hurtowy)
ul. Tuwima 21 
32-540 Trzebinia
NIP: 628-224-31-87
DANE KONTAKTOWE
Email international: infodsauto@wp.pl
Firma godna zaufania
KOD ODPADU
Kod odpadu dla zużytych katalizatorów to 16 08,
DS Auto specjalizuje się w skupie katalizatorów zawierających się w kodzie odpadu 16 08 01oraz 16 08 03
ŚLEDŹ NAS
         

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo