KATALIZATOR C79 Z RENAULT LAGUNA
Katalizatory C79 wykorzystywane są przez francuską markę Renault.
Kolektorowy katalizator wyróżnia bulwiasty kształt i stosunkowo nieduża wielkość około 40 cm i niewielka masa wkładu – 0,3 kg. Katalizator posiada jeden szeroki wylot, oraz 4 kolektory łączące.
Katalizator produkowany był w 1998 roku do modelu Renault Laguna I w wersji benzynowej o silniku 1.8 16V
Aktualną wycenę tego modelu katalizatora możesz zobaczyć na naszej stronie.
Model Renault Laguna I był produkowany w latach 1993-2015.
Pierwsza generacja tego samochodu miała zastąpić awaryjny model Renault 21. Ciekawym aspektem tego modelu jest fakt, że występował jedynie w wersji liftback, kombi i couple, wersja sedan została ominięta. Nie mniej jednak ten czynnik, nie przeszkodził Lagunie w utrzymaniu przez kilka lat mocnej pozycji lidera na rynku polskim. Ciekawy design mocno nawiązujący do modelu Safrane, wysoki komfort jazdy oraz przestronne wnętrze pozwoliło na to by renault odniósł duży sukces.
Pierwsza generacja tego samochodu miała zastąpić awaryjny model Renault 21. Ciekawym aspektem tego modelu jest fakt, że występował jedynie w wersji liftback, kombi i couple, wersja sedan została ominięta. Nie mniej jednak ten czynnik, nie przeszkodził Lagunie w utrzymaniu przez kilka lat mocnej pozycji lidera na rynku polskim. Ciekawy design mocno nawiązujący do modelu Safrane, wysoki komfort jazdy oraz przestronne wnętrze pozwoliło na to by renault odniósł duży sukces.
W roku 1998 auto przeszło face lifting. Nowy wygląd renault można było zauważyć po przedniej zmianie halogenów na bardziej okrągły kształt, z kolei tył charakteryzowały bardziej zespolone światła. Modernizację przeszły również zderzaki, które od tamtej chwili zaczęły być lakierowane w kolorze nadwozia. Znaczącą zmianą było wycofanie silnika benzynowego 1.8 8V oraz pojawienie się dwóch nowych :1.6 16V i 1.8 16V.
Renault Laguna I w testach Euro NCAP otrzymała 3 gwiazdki jednak w wyniku progresji przepisów, jedna gwiazdka została odebrana.
Produkcja tego modelu zakończyła się w roku 2001 tym samym prezentując całkiem nowy model o nazwie Renault Laguna II. Samochód ten podobnie jak jego poprzednik można było zakupić w dwóch odmianach nadwozia liftback oraz kombi. Zależnie od lokalizacji rynkowej ten sam pojazd można było spotkać pod nazwą Laguna Grandtour lub Laguna SportsTourer.
Innowacyjnym rozwiązaniem, które po raz pierwszy zostało zastosowane we francuskiej marce Renault był system Keyless. Pozwalał on na otwieranie i uruchamianie pojazdu bez korzystania z kluczyka, a za pomocą karty. Laguna II została zbudowana na tej samej platformie podłogowej co Nissan Primera.
Styl samochodu wyróżniał wygląd, który nawiązywał do prototypu Renault Initiale.
Renault Laguna II był pierwszym samochodem w Europie, który wyznaczył standard bezpieczeństwa i otrzymał 5 gwiazdek w testach zderzeniowych EuroNCAP.
Innowacyjnym rozwiązaniem, które po raz pierwszy zostało zastosowane we francuskiej marce Renault był system Keyless. Pozwalał on na otwieranie i uruchamianie pojazdu bez korzystania z kluczyka, a za pomocą karty. Laguna II została zbudowana na tej samej platformie podłogowej co Nissan Primera.
Styl samochodu wyróżniał wygląd, który nawiązywał do prototypu Renault Initiale.
Renault Laguna II był pierwszym samochodem w Europie, który wyznaczył standard bezpieczeństwa i otrzymał 5 gwiazdek w testach zderzeniowych EuroNCAP.
W roku 2005 Renault Laguna przeprowadzono lifting samochodu. Nowy image samochodu polegał przede wszystkim na odświeżeniu deski rozdzielczej, która została wykonana z lepszej jakości materiałów, pojawiła się tapicerka z mikrofibry, a także poprawa techniczna samochodu, czyli ewolucja systemu Keyless na Handsfree, która umożliwiła otwieranie samochodu bez konieczności wyjmowania karty – wystarczyło mieć ją tylko przy sobie. Ponadto zmieniono atrapę chłodnicy i lampy, przedni pas pojazdu, a także tylnie światła oraz wprowadzono pakiet wyposażeniowy Initiale Paris, która wyróżniała się m.in. skórzaną tapicerką, podgrzewanymi fotelami, czujnikami deszczu i parkowania oraz żaluzjami przeciwsłonecznymi.
Sukcesem pojazdu było zajęcie II miejsca w plebiscycie na EUROPEJSKI SAMOCHÓD ROKU 2002.
Sukcesem pojazdu było zajęcie II miejsca w plebiscycie na EUROPEJSKI SAMOCHÓD ROKU 2002.
Renault Laguna III sprzedawana była w latach 2007-2015 . Nowa generacja samochodu była lżejsza o 15 kg oraz miała bardziej usztywnione stabilizatory.
Nowa Laguna to również nowy wygląd, który charakteryzuje się bardziej agresywnym przodem.
Wszystkie silniki współpracują z sześciobiegową skrzynią biegu w wersjach benzynowych 1.6 i 2.0 Turbo pochodzących od Renault, natomiast jedna z wersji 2.0 była opracowana z Nissanem. Silnik wysokoprężny 2.0 dCi w czasie rozwoju był stopniowo aktualizowany, aby móc ustosunkować się do norm Euro i przepisom związanym z emisją do atmosfery dwutlenku węgla.
W roku 2010 pojawiło się, aż sześć wersji wykończeniowych modelu: Expression, Black Edycja, Business Eco, Bose, GT 4Control i Initial. Wszystkie cechowała elegancja i prestiż.
Wszystkie silniki współpracują z sześciobiegową skrzynią biegu w wersjach benzynowych 1.6 i 2.0 Turbo pochodzących od Renault, natomiast jedna z wersji 2.0 była opracowana z Nissanem. Silnik wysokoprężny 2.0 dCi w czasie rozwoju był stopniowo aktualizowany, aby móc ustosunkować się do norm Euro i przepisom związanym z emisją do atmosfery dwutlenku węgla.
W roku 2010 pojawiło się, aż sześć wersji wykończeniowych modelu: Expression, Black Edycja, Business Eco, Bose, GT 4Control i Initial. Wszystkie cechowała elegancja i prestiż.
Wraz z pojawieniem się II Fazy rozwojowej trzeciej generacji modelu Laguna we Francji zostały wycofane wszystkie silniki benzynowe, jedynym, który zachował wersję benzynową był couple. 3.5 V6.
W procesie końcowym Renault Laguna została zastąpiona modelem Talisman.
Hurtowy skup katalizatorów oraz monolitu - prośba o kontakt
W przypadku posiadania katalizatorów w ilości powyżej 150 sztuk lub monolitu powyżej 100 kg prosimy o pozostawienie numeru kontaktowego, osoba odpowiedzialna za przyjęcia hurtowe skontaktuje się z Państwem.
Komentarze
Prześlij komentarz