Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR C79 Z RENAULT LAGUNA


KATALIZATOR C79 Z RENAULT LAGUNA

Katalizatory C79 wykorzystywane są przez francuską markę Renault.
Kolektorowy katalizator wyróżnia bulwiasty kształt i stosunkowo nieduża wielkość około 40 cm i niewielka masa wkładu – 0,3 kg. Katalizator posiada jeden szeroki wylot, oraz 4 kolektory łączące.
Katalizator C79 z Renault
Katalizator produkowany był w 1998 roku do modelu Renault Laguna I w wersji benzynowej o silniku 1.8 16V
Aktualną wycenę tego modelu katalizatora możesz zobaczyć na naszej stronie.
Model Renault Laguna I był produkowany w latach 1993-2015.
Pierwsza generacja tego samochodu miała zastąpić awaryjny model Renault 21. Ciekawym aspektem tego modelu jest fakt, że występował jedynie w wersji liftback, kombi i couple, wersja sedan została ominięta. Nie mniej jednak ten czynnik, nie przeszkodził Lagunie w utrzymaniu przez kilka lat mocnej pozycji lidera na rynku polskim. Ciekawy design mocno nawiązujący do modelu Safrane, wysoki komfort jazdy oraz przestronne wnętrze pozwoliło na to by renault odniósł duży sukces.
Renault Laguna I
W roku 1998 auto przeszło face lifting. Nowy wygląd renault można było zauważyć po przedniej zmianie halogenów na bardziej okrągły kształt, z kolei tył charakteryzowały bardziej zespolone światła. Modernizację przeszły również zderzaki, które od tamtej chwili zaczęły być lakierowane w kolorze nadwozia. Znaczącą zmianą było wycofanie silnika benzynowego 1.8 8V oraz pojawienie się dwóch nowych :1.6 16V i 1.8 16V.
Renault Laguna I w testach Euro NCAP otrzymała 3 gwiazdki jednak w wyniku progresji przepisów, jedna gwiazdka została odebrana.
Produkcja tego modelu zakończyła się w roku 2001 tym samym prezentując całkiem nowy model o nazwie Renault Laguna II. Samochód ten podobnie jak jego poprzednik można było zakupić w dwóch odmianach nadwozia liftback oraz kombi.  Zależnie od lokalizacji rynkowej ten sam pojazd można było spotkać pod nazwą Laguna Grandtour lub Laguna SportsTourer.
Innowacyjnym rozwiązaniem, które po raz pierwszy zostało zastosowane we francuskiej marce Renault był system Keyless. Pozwalał on na otwieranie i uruchamianie pojazdu bez korzystania z kluczyka, a za pomocą karty. Laguna II została zbudowana na tej samej platformie podłogowej co Nissan Primera.
Styl samochodu wyróżniał wygląd, który nawiązywał do prototypu Renault Initiale.
Renault Laguna II był pierwszym samochodem w Europie, który wyznaczył standard bezpieczeństwa i otrzymał 5 gwiazdek w testach zderzeniowych EuroNCAP.
W roku 2005 Renault Laguna przeprowadzono lifting samochodu. Nowy image samochodu polegał przede wszystkim na odświeżeniu deski rozdzielczej, która została wykonana z lepszej jakości materiałów, pojawiła się tapicerka z mikrofibry, a także poprawa techniczna samochodu, czyli ewolucja systemu Keyless na Handsfree, która umożliwiła otwieranie samochodu bez konieczności wyjmowania karty – wystarczyło mieć ją tylko przy sobie. Ponadto zmieniono atrapę chłodnicy i lampy, przedni pas pojazdu, a także tylnie światła oraz wprowadzono pakiet wyposażeniowy Initiale Paris, która wyróżniała się m.in. skórzaną tapicerką, podgrzewanymi fotelami, czujnikami deszczu i parkowania oraz żaluzjami przeciwsłonecznymi.
Sukcesem pojazdu było zajęcie II miejsca w plebiscycie na EUROPEJSKI SAMOCHÓD ROKU 2002.
Renault Laguna III sprzedawana była w latach 2007-2015 . Nowa generacja samochodu była lżejsza o 15 kg oraz miała bardziej usztywnione stabilizatory.
Nowa Laguna to również nowy wygląd, który charakteryzuje się bardziej agresywnym przodem.
Wszystkie silniki współpracują z sześciobiegową skrzynią biegu w wersjach benzynowych 1.6 i 2.0 Turbo pochodzących od Renault, natomiast jedna z wersji 2.0 była opracowana z Nissanem. Silnik wysokoprężny 2.0 dCi w czasie rozwoju był stopniowo aktualizowany, aby móc ustosunkować się do norm Euro i przepisom związanym z emisją do atmosfery dwutlenku węgla.
W roku 2010 pojawiło się, aż sześć wersji wykończeniowych modelu: Expression, Black Edycja, Business Eco, Bose, GT 4Control i Initial. Wszystkie cechowała elegancja i prestiż.
Wraz z pojawieniem się II Fazy rozwojowej trzeciej generacji modelu Laguna we Francji zostały wycofane wszystkie silniki benzynowe, jedynym, który zachował wersję benzynową był couple. 3.5 V6.
W procesie końcowym Renault Laguna została zastąpiona modelem Talisman.

Hurtowy skup katalizatorów oraz monolitu - prośba o kontakt

W przypadku posiadania katalizatorów w ilości powyżej 150 sztuk lub monolitu powyżej 100 kg prosimy o pozostawienie numeru kontaktowego, osoba odpowiedzialna za przyjęcia hurtowe skontaktuje się z Państwem.


Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania newslettera: Oświadczam, że w związku z wyrażeniem zgody na otrzymanie newslettera dane podaję dobrowolnie, a Administrator danych osobowych –DS Auto spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Chrzanowie przekazał mi informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) – informacje te są dostępne pod linkiem https://katalizatorychrzanow.pl/klauzula-informacyjna-rodo-do-formularza-kontaktowego/
DS AUTO SP. Z O. O.
(Skup hurtowy)
ul. Tuwima 21 
32-540 Trzebinia
NIP: 628-224-31-87
DANE KONTAKTOWE
Email international: infodsauto@wp.pl
Firma godna zaufania
KOD ODPADU
Kod odpadu dla zużytych katalizatorów to 16 08,
DS Auto specjalizuje się w skupie katalizatorów zawierających się w kodzie odpadu 16 08 01oraz 16 08 03
ŚLEDŹ NAS
         

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo