Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 2A Z MITSUBISHI CARISMA

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-2a-z-mitsubishi-carisma/

KATALIZATOR 2A Z MITSUBISHI CARISMA

Katalizatory o numerze 2A wykorzystywane są przez markę Mitsubishi w budowie układów wydechowych. Ten katalizator charakteryzuje się długością pokrywy mierzącą nieco ponad pół metra. Szerokość wynosi około 15 cm. Waga wkładu ceramicznego liczy nieco ponad 1,5 kg. Pokrywa jest symetryczna, posiada spłaszczone brzegi na całej długości, które mają sporą tendencję do korodowania. Katalizatory te produkowane były przez znany koncern Ismeretlen. Stosowano je w Mitsubishi Carisma, w wersji benzynowej z silnikiem 1.8 GDI w latach 05/1997 – 06/2000.
W tej wersji silnikowej zastosowano bezpośredni wtrysk paliwa. Było to wówczas pionierskie rozwiązanie. Moc auta wynosiła 125 KM, dzięki którym rozpędzało się „do setki” w 10 s.
Katalizator 2A z Mitsubishi Carisma
Na temat modelu Carisma wspominaliśmy przy okazji artykułu o katalizatorze 2U. Warto jednak wspomnieć o samej jednostce 1.8 GDI. Auta, w których zastosowano powyższe rozwiązanie techniczne, cechują się sporym przyspieszeniem, elastycznością, a jednocześnie ekonomią. Japończycy okazali się pionierami jeśli chodzi o bezpośredni wtrysk paliwa. Najpierw zastosowali go w Mitsubishi Galant, a następnie właśnie w Carismie. Obecnie także inne koncerny motoryzacyjne stosują ten patent. 
Elastyczność silnika 1.8 GDI polega na tym, że gdy jedziemy w trybie miejskim i nie jest konieczna duża moc, do silnika trafia uboga mieszanka paliwowo-powietrzna, gdzie dominuje jednak powietrze. Wówczas spalanie jest na niskim poziomie, a auto jest oszczędne tak jakbyśmy korzystali z diesla. W warunkach szybszej, bardziej dynamicznej jazdy, mieszanka jest modyfikowana, tak by stosunek powietrza do paliwa był mniejszy (o ponad połowę).
Do największych zalet modelu 1.8 GDI należy dynamika, duże przyspieszenie, równa praca na biegu jałowym, zadowalający system ABS i doskonałe zawieszenie. Z praktycznych mocnych stron na uwagę zasługuje spora przestrzeń użytkowa, komfortowo wyprofilowane fotele, dobre wygłuszenie nawet przy dużych prędkościach oraz łatwość parkowania dzięki dużej zwrotności.
Kierowcy zwracają uwagę jednak na brak hydraulicznych podnośników maski, kiepską widoczność przy cofaniu i nieodporną na korozję karoserię. Użytkownicy sugerują także, że jego niska masa całkowita powoduje, że czasem ma problem z pokonywaniem ostrych zakrętów.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo