Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 46473014/46524758 Z MODELU FIAT BRAVA

KATALIZATOR 46473014/46524758 Z MODELU FIAT BRAVA

Katalizator o numerze 46473014/46524758,  produkowany był do pojazdów włoskiego koncernu samochodowego FIAT oraz LANCIA. Ceramiczny katalizator o długości około 48 cm wyróżnia się pokrywą w formie trapezu. Budowa otworów wylotowych różni się od siebie jednak zachowują one wspólnie zaokrąglony kształt. Katalizator o widocznym numerze można spotkać w samochodach włoskich producentów – w wersjach benzynowych produkowanych w latach 1995-2002;
Oto modele i wersje silnikowe, w których można spotkać poniższy katalizator:
FIAT BRAVA silnikach 1.2 16V 80; 1.6 16V
FIAT BRAVO I w silnikach 1.2 16V 80; 1.6 16V
FIAT MAREA  1.6 100 16V
FIAT WEEKEND MAREA 1.6 100 16V
LANCIA DELTA II 1.6 16V
Katalizator 46473014/46524758 z Fiata
Katalizator o tym numerze w miesiącu SIERPIEŃ 2019 będziecie mogli Państwo sprzedać w naszym skupie w promocyjnej cenie.
Cenę poza promocją możecie znaleźć zawsze tutaj: klik
Dziś przybliżymy historię dwóch samochodów marki FIAT: Brava i Bravo.
FIAT BRAVA/BRAVO.
Wspólnie brzmiąca nazwa modelów Fiata wyróżniała nie tylko jedną literą w nazewnictwie, ale też wersjami drzwiowymi samochodu czy też typem nadwozia.
FIAT BRAVO to samochód, który w początkowym roku produkcyjnym występował w trzydrzwiowej wersji.
Pierwszy model Fiata Bravo ( typ 182) został skonstruowany w roku 1995.
Sportowy wygląd samochodu, niebanalny kształt nadwozi typu hatchaback oraz śmiałe wnętrze samochodu zdecydowało, że już rok po produkcji uzyskał prestiżowy tytuł Samochodu Roku 1996. Zewnętrzna budowa samochodu to przede wszystkim unikatowa konstrukcja świateł.
Unikalnym rozwiązaniem stanowiącym wyjątkowy wygląd pojazdu było wbudowanie reflektorów w karoserie, co również nadawało samochodowi bardziej sportowy wygląd.
Fiat Bravo z 2000 r.
FIAT BRAVA
Samochód Brava, bratnia wersja wyróżniająca się wersją pięciodrzwiową samochodu została po raz pierwszy wypuszczona na rynek w tym samym czasie co bliźniaczy model Bravo.  Fiat Brava oferował wersję nadwozia typu liftback,  dzięki czemu samochód był bardziej elegancki, praktyczniejszy i bardziej przestronny. Kompaktowa Brava oferowała sporo miejsca oraz zapewniała dobry komfort podczas jazdy. Ich atrakcyjna cena w porównaniu do posiadanych walorów sprawiło, że samochód należał do kategorii niższej klasy średniej (segment C).
Podczas premiery można było nabyć samochody  o silnikach 1.4 12V (80KM); 1.6 16V (103KM) 1.7 16V (113KM); 2.0 20V (147KM); 1.9 D (65KM).
Podstawowa wersja silnika 1.4 12V okazała się jednak kompletną klapą, gdyż konsumenci skarżyli się na słabą moc, oraz na wysokie zużycie paliwa. W roku 1998 nieporadny silnik został zastąpiony nowym silnikiem 1.2 16V (80km), w którym to właśnie miał zastosowanie nasz promocyjny katalizator.
Fiat Brava
W 1998 roku Bravo/Brava przeszło niewielkie zmiany zarówno zewnętrzne, jak i wewnętrzne zmiany w stylizacji. Pojawił się nowy silnik 1.2 16V (80KM), który wcześniej był wykorzystany w Fiacie Punto. Wraz z pojawieniem się wysoko rozwiniętej elektroniki rozpoczął się również wzrost liczby awarii w samochodzie. Rozwój konkurencji i utrata punktów w konkursach spowodowała, że w roku 2001 Fiat zaprzestał produkcji modelu Bravo/Brava zastępując go modelem Stilo.
W 2007 roku nastąpiła jednak reaktywacja produkcji modelu pod zmienionym  typem (198), stosując szereg nowych udogodnień dla klientów.
Od kwietnia 2007 roku można było nabyć ten samochód tylko i wyłącznie w wersji pięciodrzwiowej, tym samym stosując przez wielu nazwę Fiat Brava. Podczas debiutu samochodu zostały objęte 3 letnią gwarancją do przebiegu miliona km, był to ważny krok ku zachęcie nabywania pojazdu po klęsce samochodu Fiat Stilo.
Przód samochodu stylizowany został na wzór pojazdu tej samej marki o modelu Grande Punto. Choć samochody te są stosunkowo młode to jednak nie brak im awaryjności. Podczas korzystania z samochodu Fiat Bravo II warto zwrócić uwagę wybijające się tuleje tylnej belki, które są zmorą praktycznie każdego użytkownika. Ponadto posiadacze tego modelu samochodu skarżą się na usterki chłodnicy klimatyzacji, rychłe zużycia sprzęgła hydraulicznego oraz mało skuteczny układ hamulcowy.
Główną zaletą samochodu jest w pełni dopracowane zabezpieczenia antykorozyjne.

Hurtowy skup katalizatorów oraz monolitu - prośba o kontakt

W przypadku posiadania katalizatorów w ilości powyżej 150 sztuk lub monolitu powyżej 100 kg prosimy o pozostawienie numeru kontaktowego, osoba odpowiedzialna za przyjęcia hurtowe skontaktuje się z Państwem.


Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania newslettera: Oświadczam, że w związku z wyrażeniem zgody na otrzymanie newslettera dane podaję dobrowolnie, a Administrator danych osobowych –DS Auto spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Chrzanowie przekazał mi informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) – informacje te są dostępne pod linkiem https://katalizatorychrzanow.pl/klauzula-informacyjna-rodo-do-formularza-kontaktowego/
DS AUTO SP. Z O. O.
(Skup hurtowy)
ul. Tuwima 21 
32-540 Trzebinia
NIP: 628-224-31-87
DANE KONTAKTOWE
Email international: infodsauto@wp.pl
Firma godna zaufania
KOD ODPADU
Kod odpadu dla zużytych katalizatorów to 16 08,
DS Auto specjalizuje się w skupie katalizatorów zawierających się w kodzie odpadu 16 08 01oraz 16 08 03
ŚLEDŹ NAS
         

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo