Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 96FB-5E211-DK/1042952 Z FORDA FIESTY IV


KATALIZATOR 96FB-5E211-DK/1042952 Z FORDA FIESTY IV

Katalizator 96FB-5E211-DK/1042952 wykorzystywany jest przez markę Ford.
Mierzy 36 cm długości, a waga wkładu wynosi niemalże 1 kg. Budową przypomina waltornię, przez wzgląd na umieszczone pod kątem przedłużenie zakończone mniejszym wylotem. Pokrywa przy brzegach jest spłaszczona. Część główna z wkładem posiada 4 paski w formie wypukłości.
Katalizator 96FB-5E211-DK/1042952 z Forda Fiesty IV
Katalizator 96FB-5E211-DK/1042952 montowany był w modelu Ford Fiesta IV 1996 -2002  1.3
Jego cenę poza promocją możecie obserwować na bieżąco na stronie kata.
Model ten należy do 10 najbardziej awaryjnych katalizatorów. Co się w nim psuje ?
Uszkodzeniu ulega druga kość w katalizatorze. Wkład ceramiczny wylatuje przez układ wydechowy.
Ford Fiesta to supermini sprzedawane przez Forda od 1976 roku. Stworzono  siedem generacji przez cały okres produkcji.  Auto wytwarzane jest na całym świecie, w tym w Europie, Australii, Brazylii, Argentynie, Meksyku, Chinach, Indiach, Tajlandii i RPA.
W 2008 roku wprowadzono na rynek motoryzacyjny siódmą generację Fiesty (Mark VII) została wprowadzona na cały świat.
Ford Fiesta IV z 2000 r.
Ford sprzedał ponad 16 milionów fiest od roku 1976, co czyni go jednym z najlepiej sprzedających się marek Forda, zaraz za Escortem i F-Series.
W 1995 roku zadebiutowała IV wersja, która powstała z modyfikacji poprzednika.  Auto wystąpiło z całkowicie inną, krzywoliniową i aerodynamiczną konstrukcją, przy jednoczesnym zachowaniu drzwi z poprzedniej serii.  Model powstał w synergii z Mazdą i był sprzedawany pod tą marką również na rynek włoski pod nazwą Mazda 121 .
Nowa Fiesta musiała zmierzyć się z konkurentami takimi jak Citroën Saxo , Fiat Punto , Lancia Y, Nissan Micra, nowymi generacjami Opla Corsy , Seatem Ibizą i Volkswagenem Polo.
W nowej Fieście wyróżniała się podwójna poduszka powietrzna dostarczana standardowo we wszystkich wersjach, oraz ABS dostępny jako opcja w całej gamie.
Przyjęto nowe silniki benzynowe, m.in. Zetec-SE, 16 zaworowy z podwójnym wałem ze stopu aluminium (1,2 litra 75 KM i 1,4 litra 90 KM,) opracowany we współpracy z firmą Yamaha i wybrany „silnikiem roku”.
Szczególnie interesujące były raczej niskie ustawienia i odnowiony system zawieszenia, co zagwarantowało Fieście dobre zachowanie dynamiczne. W przednim układzie zawieszenia, zastosowano dodatkową ramę do usztywnienia konstrukcji i odizolowania silnika, podczas gdy w tylnej, zastosowano podwójną oś skrętną, ze sztywniejszymi ramionami i bardziej elastycznymi sprężynami w celu zwiększenia komfortu i obsługi.
Wprowadzeniu na rynek samochodu towarzyszyło hasło „Era małych samochodów”, aby podkreślić postępy, w porównaniu z poprzednim modelem. Jeśli chodzi o osiągi, wersja z 1,8-litrowym silnikiem wysokoprężnym miała przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 16, 6 sekund i prędkość maksymalną 154 km/h, podczas gdy silnik napędzany benzyną o pojemności 1,4 litra i mocy 90 KM osiągał prędkość maksymalną 175 km /h i przyspieszał od 0 do 100 km/h w 11,55 sekundy.
Z biegiem lat, aby zawsze utrzymać tę samą cenę startową, nawet elektroniczne sterowanie silnikiem zostało znacznie uproszczone, a wskaźniki skrzyni biegów wydłużone.
W 1997 roku, Ford wyprodukował również małe coupe o nazwie Puma w generacji Fiesta.

Hurtowy skup katalizatorów oraz monolitu - prośba o kontakt

W przypadku posiadania katalizatorów w ilości powyżej 150 sztuk lub monolitu powyżej 100 kg prosimy o pozostawienie numeru kontaktowego, osoba odpowiedzialna za przyjęcia hurtowe skontaktuje się z Państwem.


Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania newslettera: Oświadczam, że w związku z wyrażeniem zgody na otrzymanie newslettera dane podaję dobrowolnie, a Administrator danych osobowych –DS Auto spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Chrzanowie przekazał mi informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) – informacje te są dostępne pod linkiem https://katalizatorychrzanow.pl/klauzula-informacyjna-rodo-do-formularza-kontaktowego/
DS AUTO SP. Z O. O.
(Skup hurtowy)
ul. Tuwima 21 
32-540 Trzebinia
NIP: 628-224-31-87
DANE KONTAKTOWE
Email international: infodsauto@wp.pl
Firma godna zaufania
KOD ODPADU
Kod odpadu dla zużytych katalizatorów to 16 08,
DS Auto specjalizuje się w skupie katalizatorów zawierających się w kodzie odpadu 16 08 01oraz 16 08 03
ŚLEDŹ NAS
         

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo