Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR B34C Z MAZDY VI


KATALIZATOR B34C Z MAZDY VI

Katalizatory B34C stosowane są w samochodach marki Mazda. Mierzą 35 cm długości, a waga ich wkładu to około 0,6 kg. Są symetryczne jeśli chodzi o kształt. To co w nich najbardziej charakterystyczne to perforowana pokrywa wierzchnia, którą można schematycznie podzielić na trzy części. Brzegi po obu stronach są spłaszczone.
Katalizator B34C z Mazdy VI
Katalizatory B34C montowane były w Mazdzie VI w silnikach benzynowych 1.4 16V i 1.5 16V  od początku ich produkcji. Wyprodukowane przez firmę Ismeretlen.
Mazda 6, znana również jako Mazda Atenza. To średniej wielkości samochód osobowy, produkowany przez japońską firmę Mazda od 2002 roku.
Mazda VI
Nazwa Atenza była używana początkowo tylko w Japonii, a następnie w pozostałej części świata. “Szóstka” zastąpiła poprzedni model, 626 ( Mazda Capella), i od momentu premiery sprzedano ponad milion egzemplarzy na całym świecie, osiągając cele sprzedażowe szybciej niż jakiekolwiek  poprzednie samochody Mazdy.
Mazda6 była pierwszą nową generacją „stylowej” i „jasnej” serii koncernu. Za nim uplasowała się Mazda2, w grudniu 2002 r., RX-8 w sierpniu 2003 r., Mazda3 w styczniu 2004 r., Mazda5 w lecie 2005 r., MX-5 w październiku 2005 r. i w końcu CX-7 w listopadzie 2006 r.
Pierwsza generacja Mazdy 6 została wprowadzona w 2002 roku. Oferta obejmowała czterodrzwiowy sedan, pięciodrzwiowy liftback i pięciodrzwiowy pojazd , sprzedawany w Ameryce Północnej odpowiednio jako „Sport Sedan”, „5-Door” i „Sport Wagon”. W Australii asortyment zaczynał się od modelu Limited, dostępnego tylko jako sedan. Dalej jest Classic, który jest dostępny jako sedan, hatchback lub kombi. “Luksus” jest dostępny w wersjach sedan i hatchback.
Najlepszym dostępnym modelem jest zasadniczo Luxury Sport, dostępny tylko jako hatchback. Od 2008 roku, europejski katalog Mazdy zawierał tylko wersję „Sport” z silnikiem wysokoprężnym turbo o mocy 109 kW, natomiast wersja „Luxury Sport” nie jest już dostępna.
Druga generacja została wprowadzona w 2007 roku. Została zbudowana na zmodyfikowanej platformie pierwszej generacji. W porównaniu z pierwszą generacją, poprawiono zabezpieczenie auta przed korozją i bezpieczeństwo w testach zderzeniowych. Druga generacja jest zatem większa i cięższa. Na początku swojej produkcji, montowano silniki benzynowe 1.8 MZR, 2.0 MZR i 2.5 MZR oraz silnik wysokoprężny 2.0 MZR-CD poprzedniej generacji. Silnik ten został później zastąpiony przez nowy czterocylindrowy model 2.2 MZR. W 2010 r. przeprowadzono serię modyfikacji, w której wszystkie silniki zostały przeprojektowane, aby móc spełnić coraz bardziej wyśrubowane normy emisji Euro 5. Produkcja drugiej generacji zakończyła się pod koniec 2012 r.
Trzecia generacja została wprowadzona w 2012 roku. Po Mazda CX-5, “szóstka” to kolejny samochód tej marki, który wykorzystuje technologię SkyActiv. Sprzedawany jako sedan i kombi. Niecodzienne jest to, że sedan i kombi były w tej samej cenie, oraz że sedan jest wymiarowo dłuższy. Jest to również część technologii SkyActiv. W 2015 roku generacja Mazdy6 została odnowiona – zmodyfikowano wygląd zewnętrzny, właściwości jezdne, wystrój wnętrza i inne szczegóły.
Aktualną cenę modelu B34C poza promocją, można sprawdzić tutaj.

Hurtowy skup katalizatorów oraz monolitu - prośba o kontakt

W przypadku posiadania katalizatorów w ilości powyżej 150 sztuk lub monolitu powyżej 100 kg prosimy o pozostawienie numeru kontaktowego, osoba odpowiedzialna za przyjęcia hurtowe skontaktuje się z Państwem.


Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania newslettera: Oświadczam, że w związku z wyrażeniem zgody na otrzymanie newslettera dane podaję dobrowolnie, a Administrator danych osobowych –DS Auto spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Chrzanowie przekazał mi informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) – informacje te są dostępne pod linkiem https://katalizatorychrzanow.pl/klauzula-informacyjna-rodo-do-formularza-kontaktowego/
DS AUTO SP. Z O. O.
(Skup hurtowy)
ul. Tuwima 21 
32-540 Trzebinia
NIP: 628-224-31-87
DANE KONTAKTOWE
Email international: infodsauto@wp.pl
Firma godna zaufania
KOD ODPADU
Kod odpadu dla zużytych katalizatorów to 16 08,
DS Auto specjalizuje się w skupie katalizatorów zawierających się w kodzie odpadu 16 08 01oraz 16 08 03
ŚLEDŹ NAS
         

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo