Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR FCFE2 Z SUBARU IMPREZA


KATALIZATOR FCFE2 Z SUBARU IMPREZA

Katalizatory FCFE2  wykorzystywane są przez markę Subaru. Są to katalizatory ceramiczne o długości sięgającej 60 cm i wadze wkładu zaledwie 0,49 kg. Charakteryzują się niesymetryczną budową, spłaszczonymi brzegami pokrywy  i numerem umieszczonym na rancie.
Katalizatory o numerze FCFE2 montowano w modelu Subaru Impreza GD WRX 2.0 T w latach 2001-2005.
Cenę modelu poza promocją możecie śledzić w naszym cenniku, na stronie katalizatora.
Katalizator FCFE2 z Subaru Impreza GD WRX
Na temat Subaru Imprezy pisaliśmy już na naszej stronie. Dziś zwrócimy uwagę szczególnie na Imprezę II, określaną także przez producentów “GD”.
Subaru drugiej generacji jest kompaktem produkowanym w latach 2000 – 2007 przez Subaru w Ota i Gunma w Japonii.
Subaru Impreza II GD
Zbudowany został w oparciu o znacznie zmodyfikowaną wersję platformy pierwszej generacji.  Nowa Impreza podążała w tym samym wzorze co jego poprzednik, w tym podobnie wyprofilowaną sylwetkę. Pomimo tego, stylizacja, a dokładnie wyróżnienie owalnych reflektorów wywołały niemałą kontrowersję. Ta wersja Imprezy zyskała przydomek „Bug Eye” wśród entuzjastów Subaru.
Wymiary nadwozia dla sedana wzrosły o 45 mm (1,8 cala) długości, 40 mm (1,6 cala) szerokości i 25 mm (1,0 cala) wysokości; rozstaw osi zwiększony o 5 mm (0,2 cala). Ponadto, aby spełnić japońskie przepisy dotyczące podatku od pojazdów, szerokość hatchbacka wzrosła o zaledwie 5 mm (0,2 cala) do 1695 mm (66,7 cala), a zatem pozostała w klasyfikacji „5”.
Podwozie GD zyskało  na wadze prawie 200 kg (441 funtów) w stosunku do podwozia GC. Subaru twierdzi, że w porównaniu do poprzedniego modelu, podwozie GD jest sztywniejsze  pod względem skręcania i wiązki. Ta sztywność wynika przede wszystkim z dodania stalowego „pierścienia”. Sztywność została zwiększona dla bezpieczeństwa pasażerów, stanowi też dodatkową możliwość zapewnienia większej stabilności podczas imprez sportowych.
Subaru Impreza II GD
Subaru wypuściło tę generację Imprezy do Ameryki Północnej w 2001 roku. Wersja Imprezy WRX o mocy 169 kW (230 KM, 227 KM) z turbodoładowaniem nie pojawiła się mimo wcześniejszych planów aż do 2002, a Impreza WRX STI została opóźniona do 2004.
Outback Sport był sprzedawany w Australii w latach 2001–2007, ale zmieniono jego nazwę na Impreza RV z takim samym schematem kolorów jak w wersji amerykańskiej. Wersja australijska miała ręczną skrzynię dwuzakresową , niedostępną w Stanach Zjednoczonych. Impreza stała się „Samochodem Roku” magazynu Wheels za rok 2000.
Impreza otrzymała wolnossące, płaskie silniki o pojemności 1,5, 1,6, 2,0 lub 2,5 litra , z modelami „WRX” i „WRX STI” zorientowanymi na osiągi i ulepszonymi, które zyskały turbodoładowanie. Modele eksportowe zazwyczaj otrzymywały napęd na wszystkie koła.
Subaru wprowadziło Imprezę „New Age” do Japonii w sierpniu 2000 roku.  Styl nadwozia coupe z pierwszej generacji nie pojawił się ponownie w nowej serii.

Hurtowy skup katalizatorów oraz monolitu - prośba o kontakt

W przypadku posiadania katalizatorów w ilości powyżej 150 sztuk lub monolitu powyżej 100 kg prosimy o pozostawienie numeru kontaktowego, osoba odpowiedzialna za przyjęcia hurtowe skontaktuje się z Państwem.


Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania newslettera: Oświadczam, że w związku z wyrażeniem zgody na otrzymanie newslettera dane podaję dobrowolnie, a Administrator danych osobowych –DS Auto spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Chrzanowie przekazał mi informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) – informacje te są dostępne pod linkiem https://katalizatorychrzanow.pl/klauzula-informacyjna-rodo-do-formularza-kontaktowego/
DS AUTO SP. Z O. O.
(Skup hurtowy)
ul. Tuwima 21 
32-540 Trzebinia
NIP: 628-224-31-87
DANE KONTAKTOWE
Email international: infodsauto@wp.pl
Firma godna zaufania
KOD ODPADU
Kod odpadu dla zużytych katalizatorów to 16 08,
DS Auto specjalizuje się w skupie katalizatorów zawierających się w kodzie odpadu 16 08 01oraz 16 08 03
ŚLEDŹ NAS
         

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo