Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR KT0125/A1684900614 Z MERCEDESA W168

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-kt0125-a1684900614-z-mercedesa-w168/

KATALIZATOR KT0125/A1684900614 Z MERCEDESA W168

Katalizatory KT0125/A1684900614 wykorzystywane są przez markę Mercedes. Długość pokrywy to około 45 cm, a szerokość ze względu na niesymetryczny i nieregularny kształt liczy sobie ponad 30 cm. Środkowa, obła część wypełniona ceramiką, zakończona jest po obu stronach wylotami, które ułożone są w nietypowy sposób. Katalizatory montowane były w modelu Mercedes A-class W168.
Katalizator KT0125/A1684900614 z Mercedesa W168
 
Stworzenie modelu W168 jest konsekwencją dynamicznego rozwoju marki Mercedes. Lata 90’ były niezwykle owocne pod względem zwiększenia zasięgu sprzedaży, zwłaszcza na rynku amerykańskim. Konieczne było zapełnienie niszy, która powstała pomiędzy dużymi limuzynami, które piły benzynę niczym gąbka, a autami o niewielkiej mocy. Wymyślono więc klasę A, która miała łączyć dobre osiągi z kompaktowymi rozmiarami.
Model zademonstrowano w 1997 roku, podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Posiadał on napęd na przednie koła, podczas gdy wszystkie poprzednie samochody Mercedesa posiadały napęd na tylne koła lub na obie osie.
Mercedes W168
To co dodatkowo wyróżniało pojazd to nietypowa budowa podwozia. Mimo niewielkich rozmiarów, wnętrze było bardziej przestronne i praktyczne niż w przypadku ówczesnej konkurencji. Miał też jedną wyjątkową cechę – był wyższy niż inne modele. To przyczyniło się do problemów marki. Auto, podobnie jak wszystkie inne zostało poddane popularnemu wówczas testowi „łosia”, który jest symulacją dwóch szybkich ruchów kierownicą przy nagłym pokonywaniu dużej przeszkody. Test wykonywany jest przy dużej prędkości.
W168 nie poradził sobie z nim i przewrócił się na bok. Wyniki testu początkowo nie wzruszyły twórców modelu, ale inni uzyskiwali podobne efekty, mocno uderzyło to w renomę marki uznawanej za niezawodną. Zaufanie konsumentów zostało mocno nadszarpnięte, więc koncern musiał opracować strategię ratunkową, która obejmowałaby nie tylko poprawę wizerunku, ale i rozwiązanie problemów technicznych, które doprowadziły do takiego, a nie innego rezultatu. Zespół kryzysowy liczył 30 osób, które opracowały odpowiednie rozwiązanie, które przyniosło sukces.
Egzemplarze, które zeszły z linii produkcyjnej zawrócono do serwisu. Postanowiono także zainstalować system ESP, którego zadaniem jest stabilizacja pojazdu i zabezpieczenie przed poślizgiem. Dokonano także kilku technicznych zmian  takich jak zahartowanie zawieszenia, obniżenie wysokości, a także zamontowanie opon niskoprofilowych. W168 było pierwszym autem klasy A, które zostało tak wyposażone. Poniesiono ogromne koszty by „odkręcić” zaistniałą sytuację. Okazało się, że z powodzeniem i w trakcie 7 lat produkcji, sprzedano 1,1 mln egzemplarzy.
To co uratowało model przed upadkiem, a nawet przyczyniło się do wzrostu zaufania kierowców, to rzetelne wyjaśnienie klientom przyczyn zaistniałej sytuacji i włożenie ogromu pracy w naprawienie technicznych błędów.
Klasa A została ponownie stylizowana w 2001 r. Między innymi jego długość wzrosła z 3570 do 3605 mm.
Silniki benzynowe mają 1,4 (A 140) litrów 82 KM, 1,6 (A 160) litrów 102 KM, 1,9 (A 190) litrów 125 KM i 2,1 (A 210) litrów 140 KM, cztery z dwoma zaworami na cylinder. Diesel jest z 1,7-litrową turbosprężarką, bezpośrednim wtryskiem common-rail i czterema zaworami na cylinder, dostępnymi w wariantach 60, 75, 90 i 95 KM.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo