https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-1077246e-i-94bb-5e212-db-94bb-5e242-rb-z-forda-mondeo/
KATALIZATOR 1077246E I 94BB-5E212-DB/94BB-5E242-RB Z FORDA MONDEO
Katalizator o numerze 1077246E występuję w samochodach osobowych marki FORD. Jego wielkość to ok. 33 cm długości oraz ok. 28 cm szerokości. Wygląd katalizatora cechują zaokrąglone brzegi i płaski kształt. Charakterystycznego wyglądu nadaje również niesymetrycznie ułożony wylot, który umiejscowiony jest na boku pokrywy. Ten model katalizatora najczęściej można spotkać w modelu Ford Mondeo II z czasów produkcji w latach 1996-2000.
Katalizatory 94BB-5E212-DB/94BB-5E242-RB wykorzystywane są przez markę Ford. Liczą 45 cm długości i 22 cm szerokości. Waga wkładu wynosi 0,91 kg. Katalizator posiada dwa wyloty, w tym jeden podwójny; spłaszczone brzegi na całej długości i dwa wypukłe paski ulokowane poprzecznie na środku części trzonowej. Stosowane również w produkcji Forda Mondeo.
Ford Mondeo to amerykański model samochodu klasy D- średniej, stworzony z myślą o rodzinach. Jego produkcja rozpoczęła się w roku 1993 przez Ford Company. Nazwa modelu nawiązuje do łacińskiego słowa mundus – świat, czy też z hiszpańskiego mondo o tym samym znaczeniu.
W Europie godnie zastąpił Ford’a Sierra. Dowodem na to jest otrzymanie w roku 1994 nagrody Car of the Year.
W Europie godnie zastąpił Ford’a Sierra. Dowodem na to jest otrzymanie w roku 1994 nagrody Car of the Year.
Promocyjny katalizator występował w zmodernizowanej pierwszej wersji modelu, który został oznaczony przez producenta symbolem Mk II. Produkcja tego modelu rozpoczęła się w październiku 1996 i trwała do 2000 roku.
Mondeo Mk II był modelem, które został mocniej przemyślany i który uwzględnił wykonanie poprawek, jakie niestety pojawiły się w wersji debiutowej.
Największe udoskonalenia pojawiły się w strefie oświetlenia. Głównie modyfikacji przeszły światła mijania, które w początkowej wersji zostały wskazane jako stwarzające zagrożenie.
W celu zwiększenia poczucia bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach zostały wprowadzone trzypunktowe, samozaczepne pasy.
Cenionym atrybutem okazało się wmontowanie już od pierwszego modelu, poduszki powietrznej dla kierowcy i pasażera, co wpłynęło na uzyskanie pierwszego miejsca w konkursie na Samochód Roku 1994.
Za dodatkową opłatą można było również dokupić boczne poduszki powietrzne.
Producent Mondeo stawiał nie tylko na bezpieczeństwo, ale również odczuwalny komfort jazdy.
W tytułowym modelu nie brakowało udogodnień takich jak: system podgrzewający przednią szybę, schowek na kasety i płyty, samochód posiadał centralny zamek, elektryczne lusterka i szyby oraz składającą się na płasko kanapę, a sterowanie radiem było możliwe z poziomu kierownicy.
W kwestii estetyki zewnętrznej zmianie poddano karoserię, pojawił się silnie rozbudowany zderzak, a także nowe felgi.
Mondeo Mk II był modelem, które został mocniej przemyślany i który uwzględnił wykonanie poprawek, jakie niestety pojawiły się w wersji debiutowej.
Największe udoskonalenia pojawiły się w strefie oświetlenia. Głównie modyfikacji przeszły światła mijania, które w początkowej wersji zostały wskazane jako stwarzające zagrożenie.
W celu zwiększenia poczucia bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach zostały wprowadzone trzypunktowe, samozaczepne pasy.
Cenionym atrybutem okazało się wmontowanie już od pierwszego modelu, poduszki powietrznej dla kierowcy i pasażera, co wpłynęło na uzyskanie pierwszego miejsca w konkursie na Samochód Roku 1994.
Za dodatkową opłatą można było również dokupić boczne poduszki powietrzne.
Producent Mondeo stawiał nie tylko na bezpieczeństwo, ale również odczuwalny komfort jazdy.
W tytułowym modelu nie brakowało udogodnień takich jak: system podgrzewający przednią szybę, schowek na kasety i płyty, samochód posiadał centralny zamek, elektryczne lusterka i szyby oraz składającą się na płasko kanapę, a sterowanie radiem było możliwe z poziomu kierownicy.
W kwestii estetyki zewnętrznej zmianie poddano karoserię, pojawił się silnie rozbudowany zderzak, a także nowe felgi.
Model Mk II podobnie jak we wcześniejszej wersji występował w kilku wersjach nadwoziowych:
4 – drzwiowy sedan
5 – drzwiowy liftback
5 – drzwiowy kombi
4 – drzwiowy sedan
5 – drzwiowy liftback
5 – drzwiowy kombi
Podstawowe wersje silnikowe w benzynie uwzględniały pojemności 1.6 16V ; 1.8 16V ; 2.0 16V; 2.5 V6. Wersja 1.8 16V w latach produkcyjnych 1996-2000 posiadała wbudowany katalizator, który w bieżącym miesiącu można sprzedać u nas w promocyjnej cenie. Silnik 1.8 16 V posiada 117 KM, w ciągu 11 sekund jest w stanie osiągnąć prędkość 100 km, a maksymalna prędkość tego modelu przy opisywanej wersji silnikowej to 195 km/h.
Jeśli chodzi o diesel nie można się spodziewać zbyt szerokiego wyboru, jedyną wersją jest silnik 1.8 TD.
Poza podstawowymi silnikami można było nabyć również usportowioną wersję pojazdu o nazwie ST24 oraz ST200.
Jeśli chodzi o diesel nie można się spodziewać zbyt szerokiego wyboru, jedyną wersją jest silnik 1.8 TD.
Poza podstawowymi silnikami można było nabyć również usportowioną wersję pojazdu o nazwie ST24 oraz ST200.
Pierwsza z nich powstała w lutym 1997 roku i była dostępna w wersji 2.5 V6 o mocy 170 KM.
Poza wprowadzeniem nowych danych technicznych do pojazdu można było również zauważyć sportowy wygląd zwracający uwagę na zawieszenie oraz na skórzane, kubełkowe fotele wewnątrz pojazdu.
Drugi model został wprowadzony na rynek w marcu w roku 1999 i był napędzany silnikiem V6 Duratec o mocy 205 KM.
Poza wprowadzeniem nowych danych technicznych do pojazdu można było również zauważyć sportowy wygląd zwracający uwagę na zawieszenie oraz na skórzane, kubełkowe fotele wewnątrz pojazdu.
Drugi model został wprowadzony na rynek w marcu w roku 1999 i był napędzany silnikiem V6 Duratec o mocy 205 KM.
Użytkownicy przepadają za tym modelem samochodu, ze względu na jego funkcjonalność.
Kabina Mondeo oferuje sporo miejsca zwłaszcza w przedniej części pojazdu. Fotele są wygodne, a co ważniejsze można nimi manewrować wedle własnych udogodnień.
Wszystkie przełączniki na desce rozdzielczej są umieszczone w sposób intuicyjny dla kierowcy, dlatego jest to bardzo duże udogodnienie.
Podstawowa pojemność bagażnika to 540 litrów jednak można ją zwiększyć do 1610 litrów poprzez złożenie tylnej części kanapy.
Kabina Mondeo oferuje sporo miejsca zwłaszcza w przedniej części pojazdu. Fotele są wygodne, a co ważniejsze można nimi manewrować wedle własnych udogodnień.
Wszystkie przełączniki na desce rozdzielczej są umieszczone w sposób intuicyjny dla kierowcy, dlatego jest to bardzo duże udogodnienie.
Podstawowa pojemność bagażnika to 540 litrów jednak można ją zwiększyć do 1610 litrów poprzez złożenie tylnej części kanapy.
Z negatywnego punktu widzenia można spodziewać się usterek z poziomu: przedwczesnego zużycia stabilizatora przedniego zawieszenia, awarii tulei wahaczy przednich, drobnych problemów z elektrycznością pojazdu czy też częstej korozji układu wydechowego.
Pomimo niewielkich mankamentów samochód odniósł spory sukces.
W latach 90-tych był najpopularniejszym samochodem zarówno rodzinnym jak i firmowym.
Do dziś na drogach można spotkać wiele samochodów na drodze tego modelu.
My zachęcamy natomiast to skorzystania z obecnej promocji i uzyskania wyżej ceny a sprzedaż opisanego katalizatora.
W latach 90-tych był najpopularniejszym samochodem zarówno rodzinnym jak i firmowym.
Do dziś na drogach można spotkać wiele samochodów na drodze tego modelu.
My zachęcamy natomiast to skorzystania z obecnej promocji i uzyskania wyżej ceny a sprzedaż opisanego katalizatora.
Komentarze
Prześlij komentarz