Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 1077246E I 94BB-5E212-DB/94BB-5E242-RB Z FORDA MONDEO

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-1077246e-i-94bb-5e212-db-94bb-5e242-rb-z-forda-mondeo/

KATALIZATOR 1077246E I 94BB-5E212-DB/94BB-5E242-RB Z FORDA MONDEO

Katalizator o numerze 1077246E występuję w samochodach osobowych marki FORD. Jego wielkość to ok. 33 cm długości oraz  ok. 28 cm szerokości. Wygląd katalizatora cechują zaokrąglone brzegi i płaski kształt. Charakterystycznego wyglądu nadaje również niesymetrycznie ułożony wylot, który umiejscowiony jest na boku pokrywy.  Ten model katalizatora najczęściej można spotkać w modelu Ford Mondeo II z czasów produkcji w latach 1996-2000.
Katalizator 1077246E z Fiata Mondeo
Katalizatory 94BB-5E212-DB/94BB-5E242-RB wykorzystywane są przez markę Ford. Liczą 45 cm długości i 22 cm szerokości. Waga wkładu wynosi 0,91 kg. Katalizator posiada dwa wyloty, w tym jeden podwójny; spłaszczone brzegi na całej długości i dwa wypukłe paski ulokowane poprzecznie na środku części trzonowej. Stosowane również w produkcji Forda Mondeo.
Katalizator 94BB-5E212-DB/94BB-5E242-RB z Forda Mondeo
Ford Mondeo to amerykański model samochodu klasy D- średniej, stworzony z myślą o rodzinach. Jego produkcja rozpoczęła się w roku 1993 przez Ford Company.  Nazwa modelu nawiązuje do łacińskiego słowa mundus – świat, czy też z hiszpańskiego mondo o tym samym znaczeniu.
W Europie godnie zastąpił Ford’a Sierra. Dowodem na to jest otrzymanie w roku 1994 nagrody Car of the Year.
Promocyjny katalizator występował w zmodernizowanej pierwszej wersji modelu, który został  oznaczony przez producenta symbolem Mk II. Produkcja tego modelu rozpoczęła się w październiku 1996 i trwała do 2000 roku.
Mondeo Mk II był modelem, które został mocniej przemyślany i który uwzględnił wykonanie poprawek, jakie niestety pojawiły się w wersji debiutowej.
Największe udoskonalenia pojawiły się w strefie oświetlenia. Głównie modyfikacji przeszły światła mijania, które w początkowej wersji zostały wskazane jako stwarzające zagrożenie.
W celu zwiększenia poczucia bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach zostały wprowadzone trzypunktowe, samozaczepne pasy.
Cenionym atrybutem okazało się wmontowanie już od pierwszego modelu, poduszki powietrznej dla kierowcy i pasażera, co wpłynęło na uzyskanie pierwszego miejsca w konkursie na Samochód Roku 1994.
Za dodatkową opłatą można było również dokupić boczne poduszki powietrzne.
Producent Mondeo stawiał nie tylko na bezpieczeństwo, ale również odczuwalny komfort jazdy.
W tytułowym modelu nie brakowało udogodnień takich jak:  system podgrzewający przednią szybę, schowek na kasety i płyty, samochód posiadał centralny zamek, elektryczne lusterka i szyby oraz składającą się na płasko kanapę, a sterowanie radiem było możliwe z poziomu kierownicy.
W kwestii estetyki zewnętrznej zmianie poddano karoserię, pojawił się silnie rozbudowany zderzak, a także nowe felgi.
Ford Mondeo 2000 r.
Model Mk II podobnie jak we wcześniejszej wersji występował w kilku wersjach nadwoziowych:
4 – drzwiowy sedan
5 – drzwiowy liftback
5 – drzwiowy kombi
Podstawowe wersje silnikowe w benzynie uwzględniały pojemności 1.6 16V ; 1.8 16V ; 2.0 16V; 2.5 V6. Wersja 1.8 16V w latach produkcyjnych 1996-2000 posiadała wbudowany katalizator, który w bieżącym miesiącu można sprzedać u nas w promocyjnej cenie. Silnik 1.8 16 V  posiada 117 KM, w ciągu 11 sekund jest w stanie osiągnąć prędkość 100 km, a maksymalna prędkość tego modelu przy opisywanej wersji silnikowej to 195 km/h.
Jeśli chodzi o diesel nie można się spodziewać zbyt szerokiego wyboru, jedyną wersją jest silnik 1.8 TD.
Poza podstawowymi silnikami można było nabyć również usportowioną wersję pojazdu o nazwie ST24 oraz ST200.
Pierwsza z nich powstała w lutym 1997 roku i była dostępna w wersji 2.5 V6 o mocy 170 KM.
Poza wprowadzeniem nowych danych technicznych do pojazdu można było również zauważyć sportowy wygląd zwracający uwagę na zawieszenie oraz na skórzane, kubełkowe fotele wewnątrz pojazdu.
Drugi model został wprowadzony na rynek w marcu w roku 1999 i był napędzany silnikiem V6 Duratec o mocy 205 KM.
Użytkownicy przepadają za tym modelem samochodu, ze względu na jego funkcjonalność.
Kabina Mondeo oferuje sporo miejsca zwłaszcza w przedniej części pojazdu. Fotele są wygodne, a co ważniejsze można nimi manewrować wedle własnych udogodnień.
Wszystkie przełączniki na desce rozdzielczej są umieszczone w sposób intuicyjny dla kierowcy, dlatego jest to bardzo duże udogodnienie.
Podstawowa pojemność bagażnika to 540 litrów jednak można ją zwiększyć do 1610 litrów poprzez złożenie tylnej części kanapy.
Z negatywnego punktu widzenia można spodziewać się usterek z poziomu: przedwczesnego zużycia stabilizatora przedniego zawieszenia, awarii tulei wahaczy przednich, drobnych problemów z elektrycznością pojazdu czy też częstej korozji układu wydechowego.
Pomimo niewielkich mankamentów samochód odniósł spory sukces.
W latach 90-tych był najpopularniejszym samochodem zarówno rodzinnym jak i firmowym.
Do dziś na drogach można spotkać wiele samochodów na drodze tego modelu.
My zachęcamy natomiast to skorzystania z obecnej promocji i uzyskania wyżej ceny a sprzedaż opisanego katalizatora.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo

KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO---DS AUTO CHRZANÓW

  https://katalizatorychrzanow.pl/cennik/ KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO Katalizatory z oznaczeniem  KT6029/A9404900114/ZGS002   należą do katalogu marki Mercedes. Swoją budową przypominają walec prostokątny. Obudowa jest złoto-brązowego, metalicznego koloru. Wkład waży 5,04 kg. Aktualną wartość możecie obserwować niezależnie od promocji miesięcznej w  CATALogu   – wystarczy utworzyć darmowe konto i aktywować je u dowolnego  Partnera DS AUTO . Katalizator KT6029/A9404900114/ZGS002 z Mercedesa Vito Katalizator montowano w modelu  Mercedes Benz Vito  w wersji 2.2 CDI. Mercedes Vito, źródło: internet Mercedes-Benz Vito to komercyjny van produkowany przez niemieckiego producenta od 1995 roku w hiszpańskiej fabryce w Vitoria-Gasteiz (stąd jego nazwa Vito). Produkcja odbywa się również  w fabrykach Fuzhou w Chinach (od kwietnia 2010 r.) i Virrey del Pino w Argentynie (od sierpnia 2015 r.). Model chiński jest produkowany przez Fujian Daimler Automotive, a model argenty