Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR B34D Z MAZDY 323


KATALIZATOR B34D Z MAZDY 323

Z katalizatorów o numerze B34D korzysta japońska, ceniona marka Mazda.
Katalizatory te nie są wielkich rozmiarów. Liczą sobie 35 cm długości, a waga ich wkładu nie przekracza 0,63 kg. Środkowa część wyróżnia się perforowaną pokrywą, przedzieloną za pomocą wgłębień na trzy części.
Ranty, na których znaleźć można numer katalizatora, są spłaszczone.
Katalizatory B34D montowane były w Mazdzie 323 po 1996 roku.
Cenę modelu poza promocją można śledzić w cenniku.
Katalizator numer B34D z Mazdy 323
Mazda 323  znana także jako Astina w Europie, Ameryce Północnej, Australii i Nowej Zelandii,  Mazda GLC , oraz jako Mazda Protege w Ameryce Północnej, to samochód osobowy z segmentów A i B wyprodukowany przez Mazdę .
Została ona pierwotnie produkowana w Japonii w latach 1977–2003 z przeznaczeniem na rynek zagraniczny i jest nadal produkowana do dziś , lecz tylko do lokalnej sprzedaży w Japonii.
323 był najlepiej sprzedającym się pojazdem Mazdy w USA. Z ponad 10-ioma milionami sztuk, została wymieniona także jako najlepiej sprzedający się samochód japońskiej marki na świecie. To seria, która pojawiła się na rynku z wieloma następującymi po sobie nazwami na całym świecie, takimi jak 1000, 1200 , 1300 , 800 , 808 , Mizer GLC , 323 (nazwa zwyczajowa w Ameryce Środkowej i Południowej). W USA, pierwotnie nazywano ją GLC ( G reat L ittleC ar), a w końcu w 1990 r., opisywana jako Protegé. W Południowej Afryce, gdzie także była produkowana, nazwano ją lokalnie jako Etude .
Mazda 323 z 2000 r.
Model 323 został wyprodukowany w Hiroszimie ( Japonia ), chociaż był również montowany także w Chinach , Kolumbii , Malezji , Nowej Zelandii , RPA i na Tajwanie. W Ameryce Północnej, 323  miała bardzo trudne wejście ze względu na decyzję o jego produkcji w USA, gdzie zaniżono jego mechaniczną jakość, pochodzenie (Japonia i USA raczej nie były zbyt przyjaźnie do siebie nastawione), a także przez wzgląd na silnych konkurentów, takich jak Toyota czy Renault, którzy oferowali tańsze auta – Corollę czy Encore.
Produkcja modelu podzielona została na 6 generacji.
I – 1977- 1980 323 FA
II – 1980 – 1985 323 BD
III – 1985 – 1989 323 BF
IV – 1989 – 1994 323 BG
V – 1994 – 1998 323 BA
VI – 1998 – 2003 323 BJ
Widok tego modelu jest niezwykle rzadki na polskich drogach. Być może dlatego, że nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że plasuje się on w czołówce rankingu na najmniej awaryjne samochody.
Najlepszymi opiniami wśród użytkowników cieszy się bezapelacyjnie 323F z wersji BJ, a zatem ostatniej – szóstej generacji, która furorę na polskim rynku zrobiła dopiero niecałą dekadę temu. Pomimo dużej sztywności zawieszenia, auto zapewnia duży komfort podróżowania. Auto zapewnia niezawodność, dobre prowadzenie, mocne silniki, ergonomię jazdy i niewygórowaną cenę.




Hurtowy skup katalizatorów oraz monolitu - prośba o kontakt

W przypadku posiadania katalizatorów w ilości powyżej 150 sztuk lub monolitu powyżej 100 kg prosimy o pozostawienie numeru kontaktowego, osoba odpowiedzialna za przyjęcia hurtowe skontaktuje się z Państwem.


Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania newslettera: Oświadczam, że w związku z wyrażeniem zgody na otrzymanie newslettera dane podaję dobrowolnie, a Administrator danych osobowych –DS Auto spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Chrzanowie przekazał mi informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) – informacje te są dostępne pod linkiem https://katalizatorychrzanow.pl/klauzula-informacyjna-rodo-do-formularza-kontaktowego/
DS AUTO SP. Z O. O.
(Skup hurtowy)
ul. Tuwima 21 
32-540 Trzebinia
NIP: 628-224-31-87
DANE KONTAKTOWE
Email international: infodsauto@wp.pl
Firma godna zaufania
KOD ODPADU
Kod odpadu dla zużytych katalizatorów to 16 08,
DS Auto specjalizuje się w skupie katalizatorów zawierających się w kodzie odpadu 16 08 01oraz 16 08 03
ŚLEDŹ NAS
         

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo