Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 46523259 Z FIATA SEICENTO

KATALIZATOR 46523259 Z FIATA SEICENTO

Katalizatory numer 46523259 wykorzystywane były przez markę Fiat. Kojarzone są z niedużego rozmiaru – nieprzekraczającego 27 cm długości. Waga wkładu urządzenia wynosi 0,6 kg. Katalizator w swej budowie jest bardzo symetryczny. Cechuje się okrągłym kształtem.
Numer 46523259 wykorzystywano w Fiacie Seicento 0.9, po roku 1998, aż do zakończenia produkcji. Produkowany był przez firmę Ismeretlen.
Katalizator 46523259 z Fiata Seicento 0.9
Znany i poczciwy Fiat Seicento to samochód segmentu A produkowany przez włoskiego producenta  w latach 1998 – 2010.
Model zaprezentowano jako następcę  Fiata Cinquecento, ale nie różni się on znacznie od swojego poprzednika. Zachowuje bowiem te same silniki, podwozie i ogólne wymiary, choć jego długość nieco się różniła (3,34 m).
Na zewnątrz także były także bardzo podobne. Seicento utrzymał ten sam trzydrzwiowy hatchback zamiast pięciu drzwi, tak jak w wielu koreańskich i japońskich modeli tego samego segmentu (Daewoo Matiz i Suzuki Wagon R.) Podobnie jak jego poprzednicy -Cinquecento i Polski Fiat 126, Seicento został zbudowany w polskiej fabryce Fiata w Tychach.
Fiat Seicento
Od 1998 r., do kwietnia 2004 r., wyprodukowano około 1,1 mln sztuk modelu.
Nazwa pochodzi w tłumaczeniu od „sześćset”, jako, że auto miało być następcą mitycznego Fiata 600. W pięćdziesiątą rocznicę tego ostatniego, nazwa modelu została zmieniona na 600.
W testach zderzeniowych Euro NCAP, Fiat Seicento otrzymał 3 gwiazdki, co uczyniło go najbezpieczniejszym samochodem na rynku w tamtym czasie! Seicento było oparte ponadto na wzór Cinquecento, stworzonym w 1991 roku, kiedy nie przeprowadzono jeszcze żadnych testów zderzeniowych.
Na początku sprzedaży Seicento był dostępny w trzech wersjach wyposażenia; podstawowe „S” z czarnymi zderzakami, wnętrzem Spartan i włoskim silnikiem 899 cm³, wersja “SX” wyposażona w kolorowe zderzaki, centralny zamek, elektryczne szyby i przesuwany dach, oraz wersja “Sporting” z mocniejszym silnikiem FIRE, aluminiowymi kołami i sportowymi fotelami.
Fiat Seicento
Fiat Seicento Sporting
W 2001 roku wersja Sporting otrzymała przerobiony bodykit. Wszystkie egzemplarze były standardowo wyposażone w ABS . Uruchomiono nową edycję „ Michaela Schumachera ” ze sportowym designem, aby uczcić zwycięstwo Michaela Schumachera w Formule 1.
W 2004 r . Zaprzestano produkcji modeli z kierownicą po prawej stronie.  Produkcja modeli z kierownicą po lewej stronie trwała do maja 2010 r.
W 2005 roku nazwa Seicento została zmieniona na liczbę 600 i wprowadzono drobne zmiany w łuku nadwozia i wnętrzu. Ta zmiana oznaczenia i stylistyki, była swego rodzaju upamiętnieniem 50. rocznicy rozpoczęcia produkcji legendarnego Fiata 600.
Chociaż Seicento miał zastąpić Fiat Panda II w 2003 r., Fiat Seicento został zasadniczo zastąpiony w lipcu 2007 r. Przez Fiata 500. Mimo to, sprzedaż 600 kontynuowano w Polsce do maja 2010 roku.

Hurtowy skup katalizatorów oraz monolitu - prośba o kontakt

W przypadku posiadania katalizatorów w ilości powyżej 150 sztuk lub monolitu powyżej 100 kg prosimy o pozostawienie numeru kontaktowego, osoba odpowiedzialna za przyjęcia hurtowe skontaktuje się z Państwem.


Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania newslettera: Oświadczam, że w związku z wyrażeniem zgody na otrzymanie newslettera dane podaję dobrowolnie, a Administrator danych osobowych –DS Auto spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Chrzanowie przekazał mi informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) – informacje te są dostępne pod linkiem https://katalizatorychrzanow.pl/klauzula-informacyjna-rodo-do-formularza-kontaktowego/
DS AUTO SP. Z O. O.
(Skup hurtowy)
ul. Tuwima 21 
32-540 Trzebinia
NIP: 628-224-31-87
DANE KONTAKTOWE
Email international: infodsauto@wp.pl
Firma godna zaufania
KOD ODPADU
Kod odpadu dla zużytych katalizatorów to 16 08,
DS Auto specjalizuje się w skupie katalizatorów zawierających się w kodzie odpadu 16 08 01oraz 16 08 03
ŚLEDŹ NAS
         

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo