Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR K2NC I RDH21 Z MODELU KIA RIO

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-k2nc-i-rdh21-z-modelu-kia-rio/

KATALIZATOR K2NC I RDH21 Z MODELU KIA RIO

Katalizator o numerze K2NC jest obecny w samochodach marki NissanHyundai oraz Kia.
Ten kolektorowy katalizator posiada cztery niesymetryczne wypusty. Jego długość to ok.35 cm, a najdłuższy odcinek znajdujący się wzdłuż wynosi ok.30 cm szerokości.
Aktualną wycenę tego katalizatora możecie zobaczyć na naszej stronie.
Katalizator K2NC
Katalizatory RDH21 wykorzystywane są przez markę Hyundai i Kia. Mierzą prawie 40 cm długości i 18 cm szerokości. Waga wkładu liczy 1,12 kg. Cechą charakterystyczną jest perforowana w części środkowej pokrywa i specyficzny wzór po obu bokach katalizatora.
Katalizator RDH21
Co łączy te dwa katalizatory? Obydwa powyższe modele montowane były w modelu Kia Rio z 2001 roku i wyprodukowała je firma Ismeretlen. Pierwszy z nich montowano przy jednostkach o pojemności 1.5. Drugi z kolei w wersjach silnikowych 1.3
Kia Rio to samochód produkowany przez koreański koncern motoryzacyjny Kia Motors.  Rio jest samochodem stosunkowo młodym, jego produkcja rozpoczęła się w listopadzie 1999 roku, a w 2017 została wypuszczona na rynek IV seria tego modelu.
Ten niewielki samochód będący na pograniczu segmentowym  B i C jest klasyfikowany do aut miejskich, stworzony z myślą o osobach, które cenią sobie prostotę i niskie koszty zakupu oraz utrzymania pojazdu.
Samochód ten po raz pierwszy został zaprezentowany na targach motoryzacyjnych w Genewie. Początkowo producent oferował zakup modelu w wersji miejskiej 5 drzwiowej kombi, a także 4 drzwiowej sedan.
Subkompaktowy pojazd stał się następcą modelu Avella, a później także modelu Pride.
Kia Motors w swoim Rio zaproponowała dwa modele silnikowe o czterech wariantach mocy:
1.3 (75 i 82 KM) oraz 1.5 (95 i 105KM).
Pod kątem stylistyki zewnętrznej można śmiało stwierdzić, że wygląda całkiem nieźle.
Duża pojemność bagażnika,  449l jest dużym atutem auta.
Najczęstsze usterki można napotkać przy nadwoziach, podwoziach i  instalacjach elektrycznych.
Choć sztucznie wyglądające wnętrze pojazdu nie zachwyca, to jednak samochód wart jest swojej ceny. Użytkownicy tego pojazd pomimo jego przeciętności i chwalą ten model za jego stosunkowo niską awaryjność.
Kia Rio 2001 r.
II wersja Kia Rio została zaprezentowana w 2005 roku podczas targów motoryzacyjnych w Detroit.
Nowa wersja samochodu została zaprojektowana od podstaw. Nowy wygląd nadwozia, zwiększenie wymiarów zewnętrznych pojazdu oraz zwiększenie bezpieczeństwa podczas jazdy i oszczędności paliwa to tylko kilka modernizacji, które zostały wprowadzone do drugiej serii modelu Rio.
W roku 2009 samochód przeszedł facelifting, który polegał na wyposażeniu wszystkich modeli w radio satelitarne Sirius oraz radia z portem USB wraz z dodatkowym gniazdem.
Kierownica była przejęta z modelu Kia Soul i Kia Forte z opcjonalnym wbudowanym zestawem głośnomówiącym. Klosze reflektorów przednich i lamp tylnych spowodowało, że wygląd zewnętrzny również został odświeżony.
Podstawowa wersja samochodu wyposażona była w dwie poduszki powietrzne, obrotomierz, centralny zamek,  elektryczne sterowanie szyb przednich oraz dzieloną i składaną tylną kanapę.
Projektanci koreańskiego pojazdu dołożyli wszelkich starań, aby pojazd dopasował się do gustu Europejczyków.
W porównaniu do pierwszej wersji Rio nie był już samochodem typowo miejskim.
Debiutancka wersja kombi została zastąpiona 5 drzwiowym hatchbackiem, wersja sedan pozostała przy pierwotnym 4 drzwiowym wizerunku.
Wyniki Euro NCAP dla 5 drzwiowego wariantu Hatchback ukazały, że pojazd pod kątem bezpieczeństwa jest oceniany jako średnio zdający test.
Największymi konkurentami pojazdu okazały się takie modele jak: Ford Fussion, Seat Cordoba czy Dacia Logan.
Produkcja tej serii modelu zakończyła się w 2011 roku.
III seria Rio produkowana w latach 2011-2017 przeszła spektakularną przemianę zarówno zewnętrzną jak i wewnętrzną. Głównym pomysłodawcą nowego wyglądu jest znany stylista Peter Schreyer.
Mocno pochylona przednia szyba, budzący sportowy wizerunek przedni zderzak, nowa, chromowana atrapa chłodnicy w kształcie tzw. tygrysiego nosa, groźnie wyglądające reflektory to tylko kilka detali które wprowadził główny designer Kii powodując bardziej nowoczesny i zachęcający wygląd.
Modernizacji przeszła również deska rozdzielcza, która została zabudowana z dużą precyzją nadając jej elegancki i sportowy charakter. Producent zadbał również o szeroki wybór wersji wyposażeniowych. Do podstawowej należało m.in. system ABS, elektryczne sterowanie szyb i lusterek, centralny zamek, radio CD/MP3 z wielofunkcyjną kierownicą, 6 poduszek powietrznych.
W porównaniu do poprzednich wersji, ten modelu pojazdu posiadał sporo miejsca dla kierowcy i pasażerów. Nie można narzekać na brak miejsca również w bagażniku. Zwiększona długość pojazdu do 404 cm daje objętość 288 l w bagażniku,  którą można zwiększyć do 900 l po złożeniu foteli.
W III wersji Rio można spotkać dwie wersje silnikowe w benzynie i dwa wysokoprężne. Silnik benzynowy posiadał pojemności 1.2 (85KM), 1.4(109KM), a w dieslu 1.1 (75KM), 1.4 (90KM).
Bez dwóch zdań ten model samochodu pod kątem wizualnym emanuje dynamizmem i nowoczesnością.
Najświeższa propozycja Kia Motors została zaprezentowana w Paryżu podaczas salonu samochodowego w roku 2017.
Tym razem producent pod kątem stylistyki upodobnił samochód do modelu Kia Picanto, z kolei jego bratem bliźniakiem został Hyundai i20 z którym dzieli m.in. płytę podłogową.
Kia Rio IV w porównaniu do poprzednich wersji jest dedykowana w jednej wersji 5-drzwiowego hatchbacka. Wersje silnikowe również uległy zmianie. W benzynie możemy spotkać silniki: 1.0 (120KM), 1.2(84KM), 1.4 (100KM) jeśli chodzi o diesla pojawia się tutaj silnik 1.4 (90KM).
Nowa jakość Kia to przede wszystkim atrakcyjna stylizacja, funkcjonalne wnętrze, bogate wyposażenie oraz wysoki poziom bezpieczeństwa, dzięki czemu ten model stał się samochodem wysokiej klasy miejskiej.
Rio zajmuje trzecie miejsce najchętniej kupowanych pojazdów koreańskiej marki Kia Motors w Polsce.

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za bardzo się na samej mechanice samochodowej nie znam i jestem zdania, że całkowicie wystarcza mi to aby mój samochód był w dobrym stanie i wszędzie mnie zawiózł. Dlatego również wybieram tylko dobre ubezpieczenia. Jednym z nich jest https://kioskpolis.pl/ubezpieczenie-ford/ i jestem przekonany, że jest to świetny wybór jeśli chodzi o ubezpieczenie na pojazd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety się na tych sprawach nie znam więc wszelkie naprawy wykonuję w serwisach. Mogę na pewno każdemu polecić korzystanie z warsztatu blacharsko-lakierniczego https://autowacholc.pl/ gdzie już miałam okazję wykonać kilka napraw mojego auta.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo