Przejdź do głównej zawartości

TALIZATOR GM203/GM55562315/2359593001 Z MODELU OPEL INSIGNIA

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-gm203-gm55562315-2359593001-z-modelu-opel-insignia/


KATALIZATOR GM203/GM55562315/2359593001 Z MODELU OPEL INSIGNIA

Katalizatory o numerze GM203/GM55562315/2359593001 charakteryzują się sporymi rozmiarami. Ich długość mierzy około 60 cm, a waga wkładu wynosi nieco ponad 3,2 kg. Nietypowy jest również jego kształt, na który składa się kilka różnokształtnych brył. Główny trzon stanowią dwie części, z których jedna jest zupełnie gładka, a druga posiada trzy poprzeczne paski. Brzegi są spłaszczone. Katalizatory te posiadają wkład ceramiczny i dedykowane są do samochodów z silnikiem diesla. Montowano je w modelu Opel Insignia 2.0 CDTI, oraz SAAB 9-5 2.0 TID z 2010 roku. Produkowane przez firmę Ismeretlen.
Katalizator GM203/GM55562315/2359593001 z Opla Insigni
Opel Insignia to samochód klasy średniej, produkowany przez niemiecką markę Opel od 2008 roku, zastępując w ten sposób model Opel Vectra. Po raz pierwszy został zaprezentowany na londyńskim salonie samochodowym w tym samym roku.
Insignię stworzono, by stanowić konkurencję dla takich czołowych na światowych rynkach modeli, jak Peugeot 508, Ford Mondeo, Citroen C5, Audi A4, BMW serii 3 i Volkswagen Passat.
Insignia to pięciomiejscowy pojazd z poprzecznym silnikiem przednim, który jest oferowany z napędem na przednie koła i napędem na cztery koła. Otwiera platformę General Motors Epsilon II , z której później korzystało kilka samochodów osobowych segmentów D i E wspomnianej grupy przemysłowej, która była wydana w latach 2009–2011, takich jak Chevrolet Impala i Saab 9-5 .
W Europie kontynentalnej sprzedawana pod marką Opel, w Wielkiej Brytanii tradycyjnie pod marką Vauxhall oraz w Chinach jako Buick. Import do Australii i Nowej Zelandii wykonywano pod nazwą Holden. Insignia była również nazwą koncepcji Opla w 2003 roku, ale nie ma nic wspólnego z nową Insignią.
Insignia jest pierwszym produkowanym samochodem z system łączącym kamerę  z rozpoznawaniem znaków drogowych. Oferuje o 3 cm więcej miejsca na kolana niż Vectra. Oba warianty nadwozia mają tę samą długość 4830 mm i ten sam rozstaw osi 2727 mm.
Samochód oferowano od października 2008 roku z dziewięcioma silnikami: 1,6-litrowa benzyna 115 KM, 1,8-litrowa 140 KM, 1,6-litrowa 180 KM, 2,0-litrowa z bezpośrednim turbodoładowaniem 220 KM i cztery 2,0-litrowe silniki wysokoprężne CDTi I4, trzy o mocy 110, 130 i 160 KM oraz dwa o mocy 190 KM. Flagowy model ma 2,8-litrowy turbodoładowany silnik benzynowy V6 o mocy 260 koni mechanicznych.
Wszystkie silniki spełniają surowe normy emisji Euro 5 i są wyposażone w 6-biegową manualną i automatyczną skrzynię biegów.
Insignia zdobyła prestiżowy tytuł Samochodu Roku 2009, przyznany przez komisję złożoną z dziennikarzy europejskiej prasy motoryzacyjnej, w której pokonał Forda Fiesta o jeden punkt.
Największe zalety użytkowania modelu to duża ekonomiczność, zrywność, pojemny bagażnik, a fotele są niezwykle wygodne, co sprawia, że nawet jazda na długich trasach nie jest męcząca. Automatyczna skrzynia biegów działa bez zarzutu i wykorzystano ją także w produkcji BMW serii 2 i niektórych modelach Volvo. Silnik zapewnia dobrą dynamikę przy jeździe na autostradzie. Napęd na obie osie sprawia, że świetnie sprawdza się nawet na śliskie nawierzchni. Karoseria jest dobrze zabezpieczona przed korodowaniem.
Największe wady: Plastiki do wykończenia auta są twarde i niezbyt miłe w dotyku. Awaryjność elektroniki bardzo psuje cały wizerunek modelu. W dodatku niektóre części dostępne są wyłącznie w ASO. Ewentualna naprawa może być kosztowna.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo