Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 4898417 ORAZ 4897419 Z SAABA 9-3---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATOR 4898417 ORAZ 4897419 Z SAABA 9-3

Katalizator o numerach  4898417 oraz 4897419 montowano w pojazdach marki SAAB, a dokładniej w modelu 9-3 z rocznika 1998-2002 z silnikiem 2.0 i 2.3 T. Kształt pierwszego katalizatora w zależności od wyobraźni może przypominać prosty obrazek rybki. Jego pokrywa zakończona jest spłaszczonymi krawędziami obudowy. Oba wyloty są usytuowane naprzeciw siebie, jednak jeden z nich posiada wzorzaste zakończenie co czyni ten katalizator jeszcze bardziej charakterystyczny
Katalizator 4898417 z Saaba 9-3
Drugi katalizator cechuje obły kształt oraz spłaszczona obramówka wokół katalizatora. Jego wymiary to ok 25 cm. długości i 20 cm wysokości. Waga wkładu jest stosunkowo niska i wynosi 0,393 kg.
Katalizator 4897419 z Saaba
Aktualną cenę za ten model katalizatora można poznać kontaktując się z wybranym przedstawicielem naszej sieci punktów skupu. Zapraszamy do wyceny.
Saab 9-3 jest pojazdem kompaktowym wyprodukowanym przez szwedzką firmę Saab.
Saab 9-3, źródło: internet
Pierwsza generacja pojazdu pojawia się w roku 1998 jako następca modelu 900.  Początkowo zbudowany został na płycie podłogowej GM2900, by w późniejszym czasie zmienić ją na GM Epsilon którą dzielił również z takimi modelami jak Opel Vectra, czy też Cadillac BLS.
Bez wątpienia znakiem rozpoznawczym pojazdu stał się skośny tył samochodu jak również fakt, że wiele funkcji w pojeździe było inspirowane lotnictwem. Wyróżniającą cechą wewnątrz samochodu stał się kluczyk zapłonu, który został umieszczony między przednimi siedzeniami tuż obok hamulca ręcznego. Deska rozdzielcza podczas jazdy nocą oświetlała tylko i wyłącznie prędkościomierz.
Saab 9-3, źródło: internet
Wnętrze nowego 9-3 jest większe w porównaniu do swojego poprzednika. Pojazd charakteryzuje się imponującym współczynnikiem oporu wynoszącym 0,28 , dzięki któremu zapewnia dobrą stabilność przy dużych prędkościach, a także zoptymalizowane zużycie paliwa i niski poziom szumu wiatru.
Silniki w pojeździe głownie dysponowały pojemnością 2.0 l i mocy od 130 do 205 KM. Pierwsza wersja o mocy 130 KM była wolnossąca z kolei pozostałe jednostki posiadały turbodoładowanie.
Saab wprowadził niskociśnieniowe turbosprężarki w celu zwiększenia momentu obrotowego przy niskich prędkościach obrotowych i zmniejszenia zużycia paliwa. Skrzynie biegów oferowane w 9-3 były albo 5-biegowa manualna albo 4-biegowa automatyczna.
Saab 9-3, źródło: internet
W 1999 r. wydano nowy silnik 3 2.0T o mocy 200 KM i nazwie 9-3 Viggen, który został nazwany na cześć samolotu myśliwskiego Saab 37 Viggen. Saab 9-3 Viggen miał zwiększoną pojemność silnika o 2,3 litra i dostarczał 225 KM. W 2000 r. moc silnika samochodu wzrosła do 230 KM.
Warto wspomnieć, że Saab 9-3 był pierwszym samochodem na świecie, który otrzymał 5 gwiazdek EuroNCAP na europejskich testach zderzeniowych.
Saab 9-3, źródło: internet
W 2003 roku wprowadzono na rynek zupełnie nowego Saaba 9-3. Samochód został dobrze przyjęty i chwalony za dobre właściwości jezdne. Dodano nowe opcje silnika, zarówno z turbodoładowaniem, jak i bez.
Saab 9-3 generacji 2 jest dostępny z dwoma silnikami benzynowymi, czterocylindrowym silnikiem prostym i sześciocylindrowym silnikiem V. 
Druga generacja 9-3 jest dostępna jako czterodrzwiowy sedan, kombi oraz dwudrzwiowy kabriolet, który został wprowadzony w 2004 roku.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo

KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO---DS AUTO CHRZANÓW

  https://katalizatorychrzanow.pl/cennik/ KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO Katalizatory z oznaczeniem  KT6029/A9404900114/ZGS002   należą do katalogu marki Mercedes. Swoją budową przypominają walec prostokątny. Obudowa jest złoto-brązowego, metalicznego koloru. Wkład waży 5,04 kg. Aktualną wartość możecie obserwować niezależnie od promocji miesięcznej w  CATALogu   – wystarczy utworzyć darmowe konto i aktywować je u dowolnego  Partnera DS AUTO . Katalizator KT6029/A9404900114/ZGS002 z Mercedesa Vito Katalizator montowano w modelu  Mercedes Benz Vito  w wersji 2.2 CDI. Mercedes Vito, źródło: internet Mercedes-Benz Vito to komercyjny van produkowany przez niemieckiego producenta od 1995 roku w hiszpańskiej fabryce w Vitoria-Gasteiz (stąd jego nazwa Vito). Produkcja odbywa się również  w fabrykach Fuzhou w Chinach (od kwietnia 2010 r.) i Virrey del Pino w Argentynie (od sierpnia 2015 r.). Model chiński jest produkowany przez Fujian Daimler Automotive, a model argenty