Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR X03 Z MODELU TOYOTA CELICA---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATOR X03 Z MODELU TOYOTA CELICA

Katalizator o numerze X03 można najczęściej spotkać w pojazdach marki Toyota. Jego kształt w zależności od wyobraźni może przypominać słodki cukierek wypełniony cennymi metalami. Jego wielkość to ok. 40 cm długości i 13 cm szerokości. Najczęściej ten model można spotkać w samochodzie o nazwie Toyota Celica VII w latach produkcyjnych 1999-2006 z silnikiem 1.8l. Aktualną ceną za ten katalizator można uzyskać kontaktując się z wybranym przez siebie partnerem naszej sieci. Aby uzyskać szczegółów wystarczy wejść w zakładkę TUTAJ.
Katalizator X03 z modelu Toyota Celica
Toyota Celtica została pierwotnie zaprojektowana dla kierowców młodych duchem, którzy oczekiwali prostego środka transportu. Prace planowe nad tym modelem rozpoczęły się w 1967 roku jednak zaprezentowany został w 1971 roku. Wykonany w oparciu o prototyp EX-1 stał się wyznacznikiem nowej klasyfikacji segmentowej wśród pojazdów sportowych.
Toyota Celica, źródło: internet
Oryginalna wersja została wyposażona w gaźnikowy, czterodylindrowy silnik 1.6 dostępnej w dwóch wersjach jako sportowy coupe oraz ST. Pojazd od samego początku osiągał wysokie wyniki sprzedażowe. W 1974 roku została wprowadzona dodatkowa pakiet GT, który obejmował takie udogodnienia jak większy silnik, bardziej sportowe właściwości jezdne oraz wyższej jakości wykończenie. Model liftback w którym można znaleźć pakiet GT był sprzedawany jako pojazd typu sport-touring.
Druga generacja pojazdu została zaprezentowana w 1978 roku. Producent w tym czasie oferował dwie wersje pojazdu: ST i GT. Nowsza generacja oferowała większe bezpieczeństwo podczas jazdy, moc i oszczędność za sprawą pojawienia się nowego silnika 2.2 dla obu obecnych wersji tym samym uzyskując tytuł „Import Car of The Year”  Motor Trend w 1978 roku.
Trzecia generacja pojazdu dostarczyła nowych wrażeń z powodu całkiem odnowionej i unowocześnionej stylistyki. Trzecia wersja pojawiła się w 1982 roku wzbogacając ofertę o kolejny nowy silnik, tym razem o pojemności 2.4 l. Rok później Toyota dodała model GTS, który oferował skórzaną kierownicę oraz gałkę zmiany biegów. Bez dwóch zdań ta wersja stała się dużo bardziej usportowiona dzięki większym kołom i oponom, a także niskie zawieszenie.
Toyota Celica, źródło: internet
W 1986 roku Toyota zaprezentowała czwartą generację modelu, który posiadał napęd na przednie koła oraz nowy, czterocylindrowy silnik 2.0 l. Pojawienie się napędu na przednie koła oraz niezależne zawieszenie uczyniły pojazd jeszcze bardziej sportowy.
Piąta generacja pojazdu pojawiła się początkiem lat 90tych. W tej wersji pojazdu w standardzie posiadał hamulce przeciwblokujące. Istotną nowością było pojawienie się turbodoładowanego silnika o mocy 200 KM.
Toyota Celica, źródło: internet
Rok 1994 roku zaoferował szóstą generację modelu Toyoty skupiając się nadal w dużym stopniu nad bezpieczeństwem podczas jazdy. W tym celu pojazd był wyposażony w poduszki powietrzne zarówno po stronie kierowcy jak i pasażera.
W 2000 roku Celica wkroczyła jako całkiem unowocześniony z potężnymi osiągami pojazd. Do największych zmian wizualnych należały panele o wyostrzonych krawędziach czy też radyklanie obniżona przednia konsola. Nowością pojawiąjącą się w tej generacji jest całkowicie nowy silnik DOHC o pojemności 1.8 l i mocy 180 KM. Model GTS był wyposażony w sześciobiegunową skrzynię manualną lub czterobiegową skrzynię automatyczną. Produkcję zakończono w 2006 roku.
Dla głodnych wiedzy zapraszamy na materiał znaleziony na Youtube, który poświęcony jest historii ostatniej generacji tego modelu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo