KATALIZATOR 8D0131701AC/8D0178C Z AUDI A4
Katalizator o numerze 8D0131701AC/8D0178C charakteryzuje rombowaty kształt. Katalizator ten posiada dwa wyloty, które są skierowane przeciwlegle do siebie. Najczęściej ten model katalizatora znajduje się w pojazdach marki Audi, Skoda czy też Volkswagen. Szczególną cechą katalizatora są widoczne wypustki na obudowie. Jednym z modeli w których można spotkać opisywany katalizator jest Audi A4 z silnikiem 4.2 V8. Jego długość wynosi ok. 40 cm, a szerokość ok. 17 cm. Waga wkładu to niespełna 1 kg. Aktualną cenę za ten model katalizatora można uzyskać kontaktując się z wybranym przez siebie punktem skupu katalizatorów.
Audi A4 jest to linia samochodów kompaktowych produkowana przez niemieckiego producenta pojazdów Audi będący w zależnej spółce Volkswagena, stąd też został zbudowany na platformie Volkswagena B.
Zważając na całościową historię Audi można zauważyć, że każda generacja ma własne oznaczenie podwozia dzięki czemu można wyróżnić dana generację bez konieczności rozróżniania lat modelowych.
Audi jest małym samochodem kompaktowym i od lat jest dostępny w wielu wersjach nadwoziowych.
W zależności od roku modelowego można wybrać spośród dwudrzwiowych kabrioletów, czterodrzwiowych Sedanów czy też Kombi w wersjach z napędem na przednie lub wszystkie, cztery koła.
Pierwsza generacja modelu powstała w 1994 roku jako zastępca pojazdu Audi A80. W gamie silników znalazły się 2.8 litrowy sześciocylindrowy silnik. Skrzynia biegów pozwala skorzystać kierowcom z ręcznego wyboru przełożeń skrzyni biegów lub z wykorzystaniem w pełni napędzanej automatyki.
W 2001 roku powstała druga generacja pojazdu oznaczona jako B6. Jego zewnętrzny wygląd był opary na większym modelu Audi A6. Podczas tej generacji pojawiło się kilka nowych silników tj. 3-litrowy silnik V6, turbodoładowany czterocylindrowy silnik o pojemności 2.0 l, a także sześciocylindrowy silnik o pojemności 3.2 l. Podczas tej generacji pojawiła się również wersja kabriolet.
Trzecia generacja pojawiła się w roku 2005 po nazwa Audi A4 B7. W czasie trwania ten generacji zmodernizowano nadwozie zewnętrzne i wiele postępów technologicznych, aby utrzymać konkurencyjność tego modelu. Po raz pierwszy w tym modelu pojawia się elektroniczna kontrola stabilności i systemu informacyjno-rozrywkowego. Wraz z nową generacja ponownie pojawiły się nowe silniki. Tym razem zadebiutował również nowy turbodoładowany, czterocylindrowy układ napędowy z bezpośrednim wtryskiem o pojemności silnika 2.0. Przekładnia CVT została zaktualizowana o tryb wybierania 7-biegowego, podczas gdy automatyczna skrzynia biegów Tiptronic stała się sześciobiegową skrzynią biegów.
Audi A4 czwartej generacji weszła do sprzedaży w 2008 roku z oznaczeniem analogicznie do poprzednich wersji B8. To co wyróżnia ten model na tle poprzednich generacji to to, że pojazd ma większy rozstaw osi oraz mniejszą wagę. A4 B8 było dostępne jako czterodrzwiowy Sedan lub pięciodrzwiowy Kombi. Podczas produkcji tego modelu powstała również 8 biegowa skrzynia automatyczna.
Audi piątej generacji jest najnowszą propozycją tego modelu znane jako B9. Pojazd ten zadebiutował na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2015 roku. Mimo, że jego wielkość wzrosła w stosunku do swych poprzedników to jednak producentowi udało się zmniejszyć wagę pojazdu nawet o 120 kg.
Zapraszamy na krótki filmik ukazujący zmiany stylistyki pojazdu od momentu wprowadzenia na rynek sprzedażowy.
Komentarze
Prześlij komentarz