Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR B33L Z MAZDY 121---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATOR B33L Z MAZDY 121

Katalizator o numerze B33L stosowany jest do pojazdów marki Mazda. Katalizator ten wyróżnia przede wszystkim ciekawa obudowa na którą składa się osłona z wyciętymi wypustami, które są regularnie umiejscowione na wieloformatowym wierzchu. Katalizator stosunkowo jest niewielki, ponieważ mierzy ok. 35 cm długości oraz 13 cm szerokości, a jego wagę wkładu szacuje się na 0,605 kg. Modelem pojazdu w którym można znaleźć opisany wyżej katalizator jest Mazda 121 z silnikiem 1.3 16V w latach produkcyjnych 1998-2000. Aktualną cenę za ten model katalizatora można uzyskać odwiedzając nasz cennik.
Katalizator B33L z Mazdy 121
Mazda 121 po raz pierwszy została zaprezentowana podczas targów motoryzacyjnych w Tokio w 1990 roku, by rok później zostać zaprezentowana na targach motoryzacyjnych w Europie. Samochód klasyfikowany do segmentu B wyróżniał się na tle innych ze względu na swoją niepowtarzalną stylistykę. Pojazd był sprzedawany w jednej wersji nadwoziowej jako czterodrzwiowy Sedan.
Mazda 121, źródło: Internet
Lata 90te nie posiadało zbyt wielu pojazdów, które nie tylko szokowały by swym wyglądem, ale również byłby funkcjonalne, oparte na nowoczesnych rozwiązaniach motoryzacyjnych, a także oferowałyby wysoką jakość. Japończykom bez dwóch zdań udało się stworzyć pojazd, który zachował odpowiednie proporcje między jakością oraz ceną. Do największych zaskoczeń fanów motoryzacji okazała się stylistyka, która odeszła od mocno kanciastej karoserii.
Wnętrze pojazdu postawiono na stylistykę lat 90, gdzie głównie można to dostrzec przyglądając się desce rozdzielczej. Uwadze nie jest w stanie umknąć zegary o kolorystyce niebieskiej, które dodają niepowtarzalnego energii temu pojazdowi. Kolejne elementy zdają się być równie barwne. Idąc dalej można natknąć się na kolorową tapicerkę foteli oraz obić materiału przy bocznych drzwiach.
Brak poczucia bezpieczeństwa oddaje brak poduszek powietrznych w pojeździe. Pomimo niewielkiej zawartości bagażnika o pojemności 290 l producent zapewnia możliwość odbycia komfortowej jazdy podczas dłuższej podróży. W przypadku większej ilości bagażu producent zadbał o możliwość złożenia tylnych siedzeń generując pojemność bagażnika do 585 l.
Mazda 121, źródło: Internet
Oferta sprzedażowa dostępna była w dwóch wersjach wyposażeniowych: LX oraz GLX Canvas Top. Pierwsza wersja oferowała swoim nabywcom takie udogodnienia jak obrotomierz, szyby termoizolacyjne, centralna blokadę drzwi i elektrycznie składany dach. Droższa wersja porównywana była do stylu cabrio.
Do największych zalet pojazdu należała dobra widoczność podczas jazdy za sprawą dużej szyby oraz cienkich słupków oraz wysokiej jakości, trzy propozycje silnikowe. Pierwszy z nich 1.2 16V oferował moc 75 K, drugi 1.3 moc 60 KM z kolei diesel oferowany był z pojemnością 1.8 również o mocy 60 KM.
W 1996 został zaprezentowany model, który został stworzony przy współpracy z Fordem na wzór i podobieństwo Forda Fiesty, niestety w tym czasie Mazda straciła swoich fanów ze względu na mało charakterną stylistykę. Co ciekawe w przeprowadzonych badaniach wynikło iż większość konsumentów swoim zaufaniem bardziej obdarzała jednak Mazdę aniżeli Forda.
Produkcja modelu zakończyła się zakupem licencji na pojazd przez Kia, która na podstawie zakupionego patentu stworzyła swój model Pride.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo

KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO---DS AUTO CHRZANÓW

  https://katalizatorychrzanow.pl/cennik/ KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO Katalizatory z oznaczeniem  KT6029/A9404900114/ZGS002   należą do katalogu marki Mercedes. Swoją budową przypominają walec prostokątny. Obudowa jest złoto-brązowego, metalicznego koloru. Wkład waży 5,04 kg. Aktualną wartość możecie obserwować niezależnie od promocji miesięcznej w  CATALogu   – wystarczy utworzyć darmowe konto i aktywować je u dowolnego  Partnera DS AUTO . Katalizator KT6029/A9404900114/ZGS002 z Mercedesa Vito Katalizator montowano w modelu  Mercedes Benz Vito  w wersji 2.2 CDI. Mercedes Vito, źródło: internet Mercedes-Benz Vito to komercyjny van produkowany przez niemieckiego producenta od 1995 roku w hiszpańskiej fabryce w Vitoria-Gasteiz (stąd jego nazwa Vito). Produkcja odbywa się również  w fabrykach Fuzhou w Chinach (od kwietnia 2010 r.) i Virrey del Pino w Argentynie (od sierpnia 2015 r.). Model chiński jest produkowany przez Fujian Daimler Automotive, a model argenty