Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 3E Z MITSUBISHI GALANT---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATOR 3E Z MITSUBISHI GALANT

Katalizator o numerze 3E  pochodzi z pojazdów modelów japońskiego producenta pojazdów Mitsubishi. Prosta, prostokątna forma kształtu tego modelu uwydatniona jest spłaszczoną obudową na rogach i wokół katalizatora. Na jego zewnętrznej pokrywie można zauważyć kilka prążkowanych wypustów. Wyloty katalizatora ułożone są symetrycznie względem siebie. Jego wymiary to ok.  49 cm długości oraz ok. 17 cm szerokości. Waga wkładu wynosi 1.135 kg. Ten model katalizatora można spotkać w modelu Mitsubishi Galant w latach produkcyjnych 1996-2000 z silnikiem o pojemności 2.0 l w benzynie. Zapraszamy na poniższy artykuł w którym opiszemy ósmą generację pojazdu z której to pochodzi nasz promocyjny katalizator.  Aktualną cenę za katalizator możecie Państwo otrzymać kontaktując się z Partnerem naszej sieci w Waszej okolicy.
Katalizator 3E z Mitsubishi Galant
Mitsubishi Galant jest pojazdem produkowanym przez japońskiego producenta samochodów Mitsubishi Motors. Jego długa historia ma swój początek w roku 1969, zakończona została w 2012 roku pozostawiając za sobą aż dziewięć generacji tego modelu. Swoją przygodę rozpoczął jako kompaktowy Sedan jednak z czasem przekształcił się w samochód średniej wielkości również z nadwoziem typu Hatchback oraz Kombi. Należący początkowo do segmentu C wśród klasy średniej pojazdów, a od 1996 roku sklasyfikowany do segmentu D model cieszył się ogromna popularnością na co wskazuje pięciomilionowa sprzedaż tego modelu. Jego nazwa pochodzi od francuskiego słowa „rycerski”, czy taki właśnie jest ten model ?
Ósma generacja to zdecydowanie większa propozycja modelu w porównaniu do swoich wcześniejszych realizacji nadając swoim klientom dużą przestrzeń  oraz większą ilość miejsc., a co za tym idzie wyższy komfort podróżowania.
Mitsubishi Galant, źródło: internet
Mitsubishi Galant, źródło: internet
Mitsubishi Galant, źródło: internet
Pojazd został zwiększony o 0,5 długości wzrostu, wysokości i szerokości.
Stylistycznie pojazd nawiązuje do swoich poprzedników jednak tym razem nabrał bardziej wyrazistych, dynamicznych, ostrych i przede wszystkim nowoczesnych kształtów.
Galant od 1996 roku był oferowany w dwóch wersjach nadwoziowych jako 4-drzwiowy Sedan oraz 5-drzwiowe Kombi.  Na wielkość składa się m.in. bagażnik, który w zależności od wersji nadwoziowych ma możliwość otrzymania od 420 l do 1400 l pojemności bagażowej. Galant w 1997 roku zdobył tytuł japońskiego Samochodu Roku. Model ten można spotkać również pod innymi nazwami jak Legnum czy też Aspire.
Do najbardziej trwałych elementów technicznych pojazdu należą mechanika, elektronika czy też napęd.  Wraz z wieloma generacjami model przeszedł też spore modyfikacje techniczne do których przez lata należą zawieszenia wielowahaczowe, jednak w ósmej generacji nastąpił również powrót do kolumn resorujących.
Tylne zawieszenie zostało ulepszone poprzez dodanie stabilizatora, standardowego we wszystkich listwach. Producent zadbał również o możliwość wyboru pomiędzy 5-biegową skrzynią manualną oraz 4 stopniowej przekładni automatycznej.
Napęd w pojeździe przenoszony jest na przednie koła, choć w niektórych jego wersjach jest możliwy również na cztery.
Pod maską zamontowano jednostki benzynowe i diesel o mocy od 136 do 280 KM w przypadku benzyny oraz 90KM w Diesel. Wśród benzynowców wyróżnia się silniki benzynowe R4 2,0 (136 KM) R4 2,4 GDI (145- 150 KM) V6 2,5 (163- 280 KM) V6 3,0 (197 KM). Wśród Dieseli królowała jedna jednostka R4 2,0 TD (90KM). Wszystkie wymienione silniki są solidne. W przypadku zakupu warto rozważyć nabycie silników R4 2.0 lub V6 2,5 jako najbardziej użyteczne i trwałe. Mała ilość KM w przypadku Diesla nie zachwyca dodatkowo ta jednostka narażona jest na awarie związane z pękającą głowicą jednostki.
Do największych awarii pojazdu zalicza się przede wszystkim podatność na rdzę, która osadza się na tylnych nadkolach oraz elementach nadwozia. Nietrwałym elementem w pojeździe są również łożyska. Wymiany mogą też potrzebować przednie wahacze, drążki kierownicze, a także tarcze hamulcowe. Największą wadą pojazdu są drogie, oryginalne części zamienne. Większość modeli oferowana jest na rynku wtórnym z importu dlatego przed rozważeniem zakupu warto poświęcić dużo czasu i uwagi, by dokonać zakupu pojazdu z dobrą oceną techniczną.
Zapraszamy do obejrzenia filmiku ,w którym można zobaczyć proces ewolucyjny stylistyki pojazdu na przestrzeni wieloletniej produkcji.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo